וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמחים שיעוררו אתכם מינית

ג'וד וילדר

2.4.2013 / 8:36

לא רק ויאגרה מעלה את החשק המיני. קבלו את צמחי המרפא שישדרגו לכם את חיי המין

זר פרחים אאוט צמחי חשק אין. לטבע כמו לטבע, חוקים משלו והוא נמצא שם כדי לסייע לנו גם במיטה. אם בכוונתכם לשדרג את הפעילות המינית בצורה מוצלחת, הניחו לרגע את האביזרים הידועים בצד וגלו כיצד צמחי מרפא יכולים להכניס לנו לא מעט פלפל מתחת לשמיכה ולעורר אותנו מבחינה מינית.

כבר בימי קדם גילו אבותינו את פלאי הטבע ואת מגוון צמחי המרפא ששיפרו את התפקוד המיני ועזרו להעלאת הליבידו. צמחים אלו נקראים אפרודיזים. אנו יודעים על חלק מהצמחים מהו מנגנון פעולתם ועבור חלק גדול מהם כל מה שידוע הוא אופן השימוש המסורתי ולא פחות מעניין הוא, הסיפור שעומד מאחורי השימוש בהם.

טיפול בעקרות ואימפוטנציה

קחו למשל את שיח אברהם מצוי (VITEX AGNUS CASTUS): צמח נוי הנמצא בחלק גדול מהגינות. כן, כן, אפילו לא צריך להתאמץ כל כך כדי להשיג אותו. הצמח נקרא כך, כי סבורים שהאיל בעקדת יצחק נאחז בקרניו בצמח זה. עוד משערים ששרה התעברה על אף עקרותה כתוצאה מהשימוש בו.
עם כל זה לא מספיק, ידוע כי בנוסף להיותו של הצמח מאזן הורמונאלי עבור נשים, הוא מסוגל להעלות את החשק המיני אצל בנות המין היפה. כך שלפני שאתם פונים לייעוץ מיני, אולי כדאי שתנסו את השיח המדובר.

קפיצה קטנה לדרום אמריקה מפגישה אותנו עם צמח מעניין נוסף והוא הגוארנה (PAULLINIA CUPANA). מוצאו של הצמח בתרבות הילידים מאזור האמזונס. זרעיו נחשבים ל"ויאגרה טבעית" והשימוש בהם מעורר חשק מיני אצל שני המינים, כמו גם מטפל באימפוטנציה. תכולת הגוארנין בזרעיו (חומר דמוי קפאין) גבוהה ביותר, דבר המקנה לזרעים תכונות ממריצות ומעוררות. החומר דמוי הקפאין פועל בצורה מדורגת ומסוגל להמריץ לאורך זמן.

ממשיכים באזור דרום אמריקה עם המשקה הפרואני הקרוי "מאקא צ'יצ'י". משקה זה מורכב מפקעות של צמח המאקה (LEPIDIUM MEYENII) . השימוש הרפואי בצמח מוכר לילידי האינקה בפרו מזה כ-2000 שנה. לפני כ-500 שנה השתמשו הספרדים שכבשו את פרו בצמח לשיפור הפוריות של עדרי הבקר. נוסף להגברת החשק המיני הוא מעלה ספירה ותנועתיות של הזרע מבלי לשנות את רמת ההורמונים בדם.

סקס. ShutterStock
אחרי שתיית מאקא צ'יצ'י. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שיפור משך הזקפה ותחושת אופוריה

חוץ מלחזות את קץ האנושות, בני שבט המאיה ממקסיקו השתמשו בדמיאנה (TURNERA DIFUSSA) לפני כל אקט של אהבה - הן בחליטה והן בעישון. שמועות על סגולותיה כמעוררת חשק מיני נפוצו מסוף המאה התשע עשרה ותחילת המאה העשרים בכל רחבי אירופה וכיום הפרמקופיאה הצמחית הבריטית ממליצה עליו כצמח יעיל בטיפול באין אונות וליקוי בתפקוד המיני.
לדמיאנה מספר יתרונות. מצד אחד, היא מעניקה רוגע לפני ההתעלסות, אך מצד שני, היא עשויה לגרום לאופוריה קלה ואף לחלומות אירוטיים כאשר נלקחת לפני השינה. מה שנקרא באמת, לילה טוב.

צמחים מעוררים ניתן למצוא גם ביבשות אחרות, לא רק באמריקה. קפיצה קטנה ליבשת אסיה מפגישה אותנו עם הג'ינסנג (PANAX GINSENG). צמח זה נחשב בסין ל"קיסר" בגלל סגולותיו הרפואיות הרבות. אם מישהו רוצה להיקרא "הקיסר" במיטה, זוהי הכתובת הנכונה. השימוש בצמח זה ידוע מזה מעל ל-5000 שנה והוא אחד הצמחים הנצרכים ביותר מזה מאות שנים לשיפור התפקוד המיני אצל שני המינים. לג'ינסנג השפעה ישירה על מערכת העצבים המרכזית ועל איברי המין. הוא מגביר תשוקה מינית, משפר ומאריך את משך הזיקפה. הוא מעניק אנרגיה וחיוניות לגוף המשפרים את התפקוד בכלל ואת תפקוד מערכת הרבייה ופוריות הגבר בפרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בחורה מסכלת לגבר במכנסיים. ShutterStock
פששש אני רואה שלקחת ג'ינסנג.צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

גם לצמחי מרפא ישנן תופעות לוואי

אופן השימוש בצמחים רב ומגוון: החל מעישון, חליטה או מרתח וכלה במיצים אלכוהוליים או בכמוסות או קפסולות. בכל מקרה, לחלק ניכר מצמחי מרפא ישנן התוויות נגד ושימוש בהם יכול להיות קשור בתופעות לוואי כאלה ואחרות. למרות שמדובר בחומרי טבע, ההתייחסות אל צמחים אלו היא כאל תרופות לכל דבר ועניין. על כן, השימוש בהן יעשה רק בהמלצה של מטפל מוסמך בצמחי מרפא.

הכותבת היא מרצה לצמחי מרפא מערביים במכללת מדיסין לרפואה משלימה מבית המכללה למינהל. כימאית ומטפלת ברפואה טבעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully