וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך להיפטר מבחור ב-10 ימים

יעל לוין

1.4.2013 / 8:13

התאהבת בבחור שעושה לך רע? קבלי את כל הדרכים שיעזרו לך להיפטר ממנו ויצילו אותך משברון לב

בכל האגדות הרומנטיות שמכרו לנו בילדותינו, על גברים, נשים ואהבה, נהגו התסריטאים והבמאים להשמיט פרט שולי אחד, אך משמעותי למדי בכל העסק הזה שנקרא "מערכות יחסים": פעם בכמה זמן ייכנס גבר לחייך שיעשה לך פיק בברכיים, פרפרים בבטן ושליכטה בלב. במלים אחרות: למרות שהוא יהיה הרבה דברים טובים, הוא בעיקר יעשה לך רע. ייתכן שהוא יהיה נכה רגשי שישחק פינג פונג עם הלב שלך, יכול להיות שהוא סתם יתגלה כעוד שקרן פתולוגי או בוגד כרוני ואולי הוא פשוט לא יהיה נכון עבורך. ברוב המקרים, קרוב לוודאי שהוא לא יתחייב אלייך ולא ממש תוכלי להגדיר אותו כבן זוג, אלא כמעין דמות גברית שכל הזמן מרחפת ברקע, מבליחה לעיתים לחייך, זורעת הרס ונעלמת. כך או כך, התוצאה הסופית תהיה זהה: תמצאי את עצמך בסיטואציה רגשית מסובכת וקשה, שמאוד מכאיבה לך. במקרים מהסוג הזה יש רק פיתרון אפשרי אחד, לפחות עד שרצח יהפוך לחוקי: להיפטר מהבחור הזה באופן מיידי. זה, כמובן, קל מאוד בתיאוריה ומורכב בהרבה במציאות, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כך תיפטרי מהמזיק בכמה צעדים פשוטים:

שלב 1: בקשי מהחברות שלך תמונת מצב
תראי, ברור לנו שאת בחורה אינטליגנטית ומודעת לעצמה, אבל כשזה נוגע להתאהבות, ובכן, את מסוגלת כמו כולם להיות גם קצת אהבלה ולא לזהות שהגבר הנוכחי הוא לא בדיוק בן הזוג התומך והמעצים שמגיע לך. לפעמים ייקח לך זמן להבין את זה, במקרים אחרים תכירי בזה, אבל תתקשי לעשות משהו בנידון. אז בדיוק בשביל זה יש לך חברות. בהנחה שאתן עדיין לא עסוקות באנליזה יומיומית של המצב, בקשי מחברה או שתיים לעשות לך "אינטרוונשן" ולהסביר לך למה לדעתן הוא לא טוב בשבילך. האמיני לנו, זה מחלחל.

שלב 2: החלטה אחת מדי יום
להפסיק מערכת יחסים עם בחור שעושה לך רע זה קצת כמו תהליך גמילה. זה לא באמת יכול לקרות ביום אחד, גם אם את מתרגזת עליו פעם בשעה ונשבעת שלא תדברי איתו יותר (וכמובן נשברת עם הסמס הראשון שהוא שולח לך). אז מדי יום קבלי החלטה חדשה: יום אחד הבטיחי לעצמך לא ליצור איתו קשר עד שעות הצהריים, ביום הבא – עד הערב וכן הלאה. ביום אחד, הישבעי שלא תעני לו לטלפון או לא תיכנעי להיפגש איתו. אחרי כמה שבועות פתאום תביני שאת כבר במקום אחר לגמרי.

שלב 3: לתפוס מרחק
כל עוד הבחור הזה נמצא ברדיוס שלך – בין אם הוא עובד איתך, גר בשכונה שלך, מסתובב עם חברים שלך או ממלצר בבית הקפה הקבוע שלך – אין שום סיכוי שתצליחי ליישם את עיקרון ה"רחוק מהעין, רחוק מהלב". אנחנו יודעים שזה לא יהיה פשוט, אבל אין לך ברירה אלא לתפוס מרחק. כן, אפילו אם זה אומר לחפש עבודה חדשה או לבקש העברה, למצוא בית קפה חדש או כל דרך אחרת שבאמצעותה תוכלי להימנע ממפגשים איתו.

אילוסטרציה. ShutterStock
נסי להיגמל לאט לאט מיצירת קשר עמו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

שלב 4: למצוא בחור חדש
יש פתגם ישן שאומר fake it 'till you make it ולזה בדיוק אנחנו מתכוונים כשאנחנו מציעים, לא – מצווים עלייך – למצוא לך בחור אחר. כן, ברור לגמרי שאת לא רוצה אף אחד אחר מלבדו ושזה יהיה קשה נפשית ופיזית, אבל זו באמת הדרך היחידה לחלץ את עצמך משם. היכנסי לאתר היכרויות או בקשי מחברים שיכירו וצאי לדייטים. בהתחלה יהיה מוזר ולא פשוט, אבל אחרי כמה זמן, כשתיווכחי שיש עוד גברים שם בחוץ, כבר תשכחי את הפגע הרע שלך.

שלב 5: לומר את האמת
הנה אופציה שכל הנשים מעלות בדעתן, אבל לא תמיד מעזות לפעול לפיה: לקחת את הבחור לשיחה ולומר לו את האמת, שמערכת היחסים הזו עושה לך רע, שאת רוצה לחתוך ולהמשיך הלאה ולבקש ממנו שיתחשב בך. אל תעשי את השיחה הזו מתוך תקווה שהוא ייבהל ויתחנן שתישארי, אלא מתוך רצון אמיתי להתגבר עליו ולצאת לחופשי. אם הוא מכבד אותך אפילו מעט, הוא יקבל את מה שתאמרי ויתחשב בך.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
פשוט תגידי לו שלא טוב לך איתו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully