וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: עוברים לגור ביחד-איך למנוע שגרה וריבים?

חמוטל לוי-לשם, מצוות המומחים של JDate

28.3.2013 / 10:56

חמוטל לוי-לשם מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

דינה שואלת: כשבן זוגי מענג אותי בזמן הסקס, מאוד כיף לי אבל אני לא בטוחה אם אני גומרת או לא.. אני תמיד מרגישה כיף גדול ואז אחרי זמן מה אני מרגישה ש"מיציתי" את זה ומבקשת ממנו להפסיק. האם זה אומר שגמרתי? אני מכירה את המשפט "אם תגמרי תדעי" אבל אני באמת רוצה לקבל סימנים לכך שבאמת חוויתי אורגזמה.

תשובה: דינה היקרה, אני מכירה את המשפט "אם תגמרי תדעי" וגם מכירה את המשפט "אם יש ספק אין ספק!" התשובה שלי אלייך פשוטה. את היחידה שיכולה באמת לדעת עם חווית אורגזמה. וכן, ישנם סימנים מובהקים שמצוינים בספרות מקצועית בנושא. אני כמאמנת יכולה לתת לך טיפ שהוא בעיני הפתרון והטיפ הוא- חקרי את גופך! הוא לא מגיע עם הוראות הפעלה ולכן כשאת תדעי לזהות בוודאות מה מענג אותך תוכלי לתקשר זאת החוצה וליהנות אפילו יותר.

יעל שואלת: יש לי חבר כבר 7 שנים והיחסים בינינו מעולים. בקרוב אנחנו עוברים לגור ביחד, ואני חוששת שנריב או שנכנס לשגרה מעצבנת.. עד כה נפגשנו שלוש פעמים בשבוע מה שאולי תרם לתחושת הגעגועים וההתרגשות בפגישה, ואני מפחדת שמהרגע שבו נראה אחד את השנייה מדי יום הקשר ייפגע.. יש לך עצה?

תשובה: החשש שאת מתארת ממגורים משותפים הוא טבעי. אין ספק שמערכת יחסים של מפגשים במהלך השבוע לעומת מגורים משותפים זו קפיצת מדרגה באינטנסיביות הקשר הזוגי וככזו היא טומנת בחובה אתגרים חדשים כמו גם התמודדות עם שגרה שאולי לפעמים יכולה להיות "מעצבנת". הזכרת שהיחסים ביניכם מעולים ושאתם כבר 7 שנים ביחד, תקופה לא מבוטלת שאני בטוחה שחוויתם בה גם סוג של שגרה.
העצה שלי אלייך היא קחי נשימה, נסי להסתכל על כל המהלך הזה כמשהו מרגש שחלק ממנו הוא טוב ונפלא וחלק ממנו קשה יותר ומצריך "עבודה פנימית", כזו שבסופו של דבר תחזק אפילו עוד יותר את הקשר. אתם לא הזוג היחיד שחי יחד, ויש לכם רקורד יפה של 7 שנים. סמכי על עצמך ועל בן זוגך שתמצאו את הדרך להתמודד עם האתגר בהצלחה.

רועי שואל: אני מגיע מבית עשיר, ובכל פעם שאני יוצא לדייט עם בחורה והיא מבינה שיש לי כסף (אני מגיע לאסוף אותה עם מכונית יקרה) היא מאוד מתלהבת להמשיך את הקשר. אני תמיד חושד שאולי בנות רוצות אותי רק בגלל הכסף שלי ולא בגלל מי שאני.. איך אדע מה הכוונות האמיתיות של אותן בנות?

תשובה: זוהי שאלה מצוינת, שאלה שבבסיס שלה טמונה גישה שאתה" לא מספיק טוב" בלי הכסף שלך. אני בטוחה שהכסף והמכונית שלך "עושים" את זה לחלק מהבחורות ומשדרים איזה פאסון של הצלחה שנותן לך קרדיט. כדי לזהות האם הבחורה באמת מעוניינת בך ולא בכסף שלך, תבדוק מספר דברים: 1. האם היה לכם נחמד וזורם בדייט? ובמילים אחרות האם היה "קליק". 2. האם הבחורה התעניינה בך ושאלה שאלות אישיות שלא סובבות סביב כמה כסף יש לך? 3. האם היא הציעה באופן כנה לשלם וראתה בך שווה. אלו כמובן רק נקודות למחשבה אבל למעשה אתה לא באמת תדע עד שלא תצא עם אותה בחורה לדייט שני, שלישי והלאה. הכסף שלך הוא בדיוק אותו דבר כמו "חזה גדול" או סממן חיצוני בולט אחר. הוא יכול להיות חסרון או יתרון תלוי ברמת הפרנויה שמפתחים בנוגע ל"למה שירצו אותי".

דקלה שואלת: יש לי בן זוג רציני ואנחנו מתכוונים להתחתן בעתיד הקרוב. דיברנו על ילדים ואמרתי לו שכרגע אני לא רואה את עצמי כאמא ורוב הסיכויים שלא ארצה ילדים לעולם. הוא מנגד מאוד רוצה ילדים ומקווה שיום אחד אשנה את דעתי. במידה והמצב לא ישתנה, האם לדעתך זה מתכון לאסון שנתחתן בגלל השאיפות השונות שלנו?

תשובה: קודם כל מזל טוב. אני מאמינה שזוגיות טובה מתחילה קודם כל בכבוד הדדי, וחלק מהביטויים של כבוד שכזה בזוגיות הוא לדעת להכיל את רצונותיו של הצד השני. יחד עם זאת אני רואה חשיבות גדולה מאוד בבניית חזון משותף להצלחת הקשר. הרצון בילדים משותפים הוא שיקוף של רצון גדול יותר והוא בניית תא משפחתי מורכב עם כל ההשלכות הכרוכות בכך. ולכן לדעתי פער תפיסתי בנושא הוא משמעותי ויכול להביא עם הזמן אפילו לפרידה.
אין ספק שאת ובעלך לעתיד תצטרכו עם הזמן לגשר ולקבל החלטה איזה מודל משפחתי אתם מאמצים, הטיפ שלי לעת עתה הוא להיות פתוחים לכל האפשרויות. בהצלחה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

רון שואל: שמתי לב שבנות תמיד נהיות סנוביות כשמתחילים איתן. הן פתאום מרימות את האף מהרגע שאתה מחמיא להן.. חבר אמר לי שכדי להתחיל עם בחורה צריך דווקא קצת "לרדת" עליה כדי למשוך את תשומת לבה ולא ישר ללקק.. מה דעתך?

תשובה: האם לחברך ,הידען, מצליח לו שהוא "יורד" על בחורות? דעתי היא שאף אחד מאיתנו לא אוהב שמתייחסים אליו בזלזול וזה ממש לא הדרך הנכונה להתחיל עם בחורות, בטח כאלה שיש להן ביטחון עצמי ואני לא מתכוונת ל"סנוביות". דווקא סנוביות היא סימן די מובהק לחוסר ביטחון.
העצה שלי אליך רון היא לא "ללקק" וגם לא "לרדת". אנחנו לא שונות מכם! אנחנו בני האדם אוהבים שמחמיאים לנו וזה חלק מתהליך הפלרטוט. וכן עדיף שהמחמאה תהיה כנה ופשוטה. מקסימום תקבל חיוך ביישן של חוסר עניין ואולי אפילו חוסר התייחסות. בסופו של דבר זו הדרך להצליח ולהתחיל עם בחורה.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate. אם גם אתם רוצים לשאול את חמוטל שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully