וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המכות של עולם הסקס

ירון רוולסצ'י

25.3.2013 / 8:18

המצריים סבלו מעשר המכות שאלוהים הנחית עליהם, אבל ישנן מכות קשות יותר. מגמירה מהירה ועד ריח נורא: קבלו את עשר המכות שיהרסו לכם את הסקס

חג הפסח הוא ללא ספק אחד החגים האהובים על לוח השנה העברי: חופשה ארוכה מהעבודה או הלימודים, מפגשים משפחתיים בלתי נגמרים ואוכל, קדימה אוכל. במהלך ליל הסדר אנו מקפידים להיזכר ולהזכיר את עשר המכות אותן הנחית אלוהים על המצרים משום שפרעה סירב לשלוח את עם ישראל לחופשי ולהליכה של ארבעים שנה במדבר. אומרים שמצווה עלינו לזכור את סיפור יציאת מצרים הכולל את עשר המכות, וכדי להיזכר בימים ובמכות ההן אבל בדרך שונה לגמרי, קבלו את עשר המכות שיכולות להחריב לכם כל פעילות בחדר המיטות.

קול קורא: אתם כבר עמוק עמוק בתוך האקט, האנרגיות והחרמנות גורמות לכם לטרוף אחד את השנייה, אתם שוכחים מהעולם ותוך זמן קצר החדר מתמלא באנחות וצעקות עונג. אם אתם גרים לבד זו יכולה להיות השכנה מלמטה שתעקם לכם פרצוף בחדר המדרגות. במידה ואתם גרים עם ההורים או שותפים, הפאדיחה תהיה גדולה הרבה יותר כשתשמעו דפיקות על הקיר שיבקשו מכם במבוכה נוראית להוריד קצת ווליום.

איזה קרוע: עברתם את פרק הדייטים ואתם בשלב הבא של תחילת הקשר, פעמים ראשונות של מגע, סקס רך, מלטף ומדהים, פתאום, המכה הגדולה מכולן נוחתת - אחרי הסיום המטורף אתם שמים לב שהקונדום נקרע לכם במהלך הפעילות - הלחץ משתלט, השלווה הפיזית מתפוגגת ואתם תופסים את המונית הראשונה לבית המרקחת הקרוב כדי לעמוד בתור לפוסטינור.

אין כניסה: המכה הזו יכולה להימנע ברגע שתעברו לגור לבד, אבל כל עוד אתם חולקים את קורת הגג שלכם עם עוד אנשים זה יכול להפתיע אתכם בכל רגע נתון: אתם חוזרים עם הסטוץ הלילי שלכם לדירה, מתפללים שהשותף שלכם לא בבית, נכנסים לחדר בטירוף ומתחילים במלאכת הזוגיות, לפתע – הלם! בלי שום הודעה מוקדמת, השותף פותח את הדלת ושואל אם הבאתם משהו לאכול - מה שבטוח הוא שתיאבון זה הדבר האחרון שנשאר לכם באותו רגע.

אילוסטרציה. ShutterStock
בזמן שאת גונחת השכן שומע הכל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מוקדם מדי: אחת המכות הגבריות הקשות ביותר וכזו שבעיקר מבאסת את המין הנשי. זה יכול לנבוע מהתרגשות יתר או להגיע אחרי תקופת יובש גברית ארוכה, מה שאתן בטוח יודעות זה שאין גזירה קשה יותר מגבר שנפגע על ידי שפיכה מוקדמת וממש רגע לפני שאתן מלטפות כוכבים - גומר לפניכן.

חוסר תפקוד: כנראה שלא קיים גבר פעיל מינית שלא חווה לפחות פעם אחת במהלך הקריירה הסקסואלית שלו את ההרגשה המשפילה מכולן בה החשק קיים אבל מי שלא מוכן להתעורר מהתרדמת זה דווקא החבר הקטן - אין מבוכה נוראית מזו, וכמעט בלתי אפשרי לגרום לו להבין שהוא לחלוטין משפיל לכם את התואר.

רוח הריח: קרה ונפלתם בקטע הזה, והגעתם לשלב הקריטי מבלי ששמתם לב לעניין, מי שיסבול מכך יהיה בעיקר הפרטנר שלכם. שמירה על היגיינת הגוף היא משהו שכדאי לשים לב אליו במיוחד לפני שאתם מזדחלים אל מתחת לסדינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילוסטרציה. ShutterStock
החייל נרדם בשמירה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לא במקום: אם יש מכה אחת שיכולה להשבית כל שמחה ולגרום לפרץ מבוכה נוראי שיגרום אפילו לסדינים להסמיק, זו חייבת להיות הטעות הנוראית הזו בה מבלי ששמתם לב פלטתם את שמו של האקס במהלך האקט, כנראה שמליון תירוצים אולי יעזרו לכם לקבל מחילה, אבל את הרגע המשפיל ההוא לא תצליחו למחוק לעולם.

יבשה מבושה: בדומה לחוסר התפקוד שתוקף את המין הזכרי, גם בגזרה הנשית חוסר החשק עלול להתבטא במאורע פיזי לא נעים בכלל - למרות שאת רוצה ומנסה, כנראה שאת לא לגמרי שם או בכלל לא נמשכת לפרטנר שלך, מה שבטוח הוא שאצלך העניינים יבשים במיוחד וההוא שאיתך מרגיש לא נעים בכלל.

אין סוף: מהמכה הספציפית הזו יכולים לסבול שני המינים ותמיד מדובר ברגע שהופך את כל ההנאה הפיזית הזו למטרד לא מהנה כלל - מנקודת המבט הגברית זה נראה כך: למרות שאתם כבר למעלה מעשרים דקות בתוך האקט הסוער, נראה שהפרטנרית שלכם לא הולכת לגמור לעולם. אתם חשים כמו מאכזבי המאה והמכה הגדולה ביותר היא בעיקר לאגו שלכם.

בעיית הפליטים: נדיר שרגע כזה זוכה להחריב לכם את מהלך העניינים, אבל גם זו מכה מפתיעה שיכולה לנחות מבלי הודעה מוקדמת: זה בעיקר עלול לקרות אם קפצתם למיטה מיד אחרי ארוחה דשנה או כקינוח של ערב מלא בירות, אבל ברגע שתפלטו לחלל החדר את צלילי הגוף שאתם מקפידים לשחרר כשאתם לבד, זכיתם ברגע מסריח. תרתי משמע.

זוג יזיזים. ShutterStock
לחכות שהיא תגמור זה כמו לחכות לשלום עולמי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • מכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully