וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול: אף אחת לא שמה עליי. מה עושים?

חמוטל לוי-לשם, מצוות המומחים של JDate

21.3.2013 / 8:30

חמוטל לוי-לשם מצוות המומחים של JDate, עונה על שאלות הגולשים בנושא דייטים, זוגיות וסקס

יאן שואל: אני בן 25 וחצי ועדיין בתול. בחיים לא היה לי חברה, לא התנשקתי, לא יצאתי עם מישהי, לא נגעתי באף אחת ובקושי החלפתי כמה מילים עם בנות. כדי להצליח עם בחורה בארץ אתה צריך להיות ערס צבר עם כסף, אוטו, מקצוע מכובד ועבודה טובה. אני רוסי שעובד כמנקה, וישראליות בארץ יורקות על רוסים עניים כמוני. מה עליי לעשות כדי שמישהי תרצה אותי?

תשובה: אני יכולה להבין שאתה חווה קושי ותסכול, היכולת שלך לגרום לבחורה לרצות אותך מתחיל קודם כל בהרגשה שלך שאתה "שווה" ושיש לך מה להציע לבחורה שתהיה איתך. ישנם לא מעט בחורים נהדרים עם ניסיון מיני מועט בגיל 25 ולכן זה אינו צריך להיות ה"מחסום" בינך לבין הזוגיות שאתה רוצה. אני מציעה שקודם כל תשנה את הגישה ותבין אילו דברים טובים יש בך שאתה יכול לתת למי שתהיה איתך. אתה יכול ממש לעשות רשימה של תכונות אופי חיוביות, שאני בטוחה שיש לך כאלה. חשוב שקודם כל אתה תבין שישי בך תכונות טובות, מפני שזו הדרך לחזק את הביטחון העצמי שלך ולהיווכח שלמצוא אהבה לא קשור רק לכסף ומעמד.

רונית שואלת: יש לי בן זוג כבר שלוש שנים. אני בת 25 ומרגישה בשלה להתחתן. האם עליי לרמוז לבן זוגי שיציע לי נישואין או שהוא יילחץ מזה כך שמערכת היחסים שלנו תיהרס? מה דעתך?

תשובה: זו שאלה מצוינת שמעסיקה לא מעט נשים, אך יחד עם זאת אין עליה תשובה חד משמעית מפני שכל מקרה לגופו וזה מאוד תלוי במשך הזמן של המערכת יחסים, בגיל וכמובן ברמת הבשלות, הקרבה והאהבה. ובכל זאת לאחר 3 שנים יחד אני מציעה לך כן להיות אותנטית ובאומץ לומר לבן זוגך שאת רואה את עתידכם יחד ומבחינתך את בשלה לנישואין, וזאת מכיוון שחשוב שתוכלי לבטא את רצונותייך ותחושותייך בצורה כנה ופתוחה. זה עדיין לא אומר שאת לא נותנת לו את הזמן והמרחב להגיע ולהבשיל להחלטה בזמן שהוא זקוק לו. בהצלחה.

מיטל שואלת: אני בזוגיות כבר שנה וחצי. לפני שבוע לי ולחבר שלי היה ריב שבמהלכו גיליתי שהוא לא מרגיש בנוח עם המשפחה שלי (אח שלי מעיר כל מיני הערות). כביכול השלמנו מאז אבל אני לא מצליחה לשכוח את זה. מאוד מפריע לי שהוא מרגיש ככה עם המשפחה שלי ואני לא יודעת איך אפשר להתקדם הלאה אם בכלל.

תשובה: הרצון שבן זוגך ירגיש קרוב ונוח למשפחה שלך הוא רצון בריא ולגיטימי ואני מבינה מדוע לא פשוט לך לשכוח את זה. אמרת שבן זוגך סיפר לך על כך במהלך ריב, מה היה ההקשר בו הוא בחר לשתף אותך שהוא לא מרגיש נוח עם משפחתך? האם הוא מצפה ממך ליותר רגישות או הערכה באופן כללי? האם זה רק מצד אחיך, והוא מצפה שתתערבי? אני מציעה לך שני דברים שיעזרו לך לנהל את ה"משבר" להתקדם ואפילו לחזק את המערכת יחסים עם בן זוגך:
1. תזמי שיחה פתוחה ובה נסי להבין מה ולמה זה כל כך מפריע לבן זוגך ואיך הוא מצפה ממך להתנהג באופן שיראה לו שאת אוהבת ומעריכה אותו כבן זוג מול משפחתך. ישנם לא מעט מקרים בהן חווה הזוג קושי מצד המשפחה או המשפחות, וכדי להצליח להתמודד עם יש להתמודד ביחד.
2. נסי לדבר עם אחיך ובקשי ממנו לשנות את התנהגותו, לא בטוח שזה יצליח אבל זה בהחלט יראה את האכפתיות לבן זוגך.

יובל שואל: במשך חודשיים אני ואשתי לא שוכבים בכלל. היא כל הזמן ממציאה תירוצים למה היא לא יכולה לעשות סקס וזה מאוד מתסכל אותי. אני מבין שנשים הן לא כמו גברים ולא יכולות לשכב כל הזמן, אבל אני חייב פורקן ומתגעגע לאינטימיות איתה.. מה עושים?

תשובה: זו תופעה מוכרת שקורת לא מעט לנשים, אז אין מה להיבהל. לא פעם בתוך מערכת יחסים חווים שחיקה, וחשוב שתבין שזה לא בהכרח קשור אליך באופן ישיר. לפעמים יש לנו נטייה להשליך את זה על עצמנו ולהסיק שרמת העניין בנו ירדה, דבר שלא בהכרח קשור למציאות. אני מציעה שתיקח יוזמה ואחריות ותיצור סיטואציות אינטימיות ורומנטיות שלאו דווקא מובילות לסקס, למשל פיקניק בפארק עם בקבוק יין, ארוחת ערב ביתית, או כל בילוי אחר משותף שיחדש את האינטימיות ביניכם ויאפשר ליצור שיחה פתוחה שבה תבדוק יחד עם בת זוגתך מה היא צריכה על מנת לאפשר לעצמה ולך ליהנות שוב מיחסי מין. זו בהחלט הזדמנות אפילו לחזק את האינטימיות ולשפר את הסקס.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

דקלה שואלת: הייתי שמחה לדעת מהניסיון והידע שלך, אילו נשים גברים מחפשים. אני תמיד מנסה להיות מי שאני, שזה אומר בחורה משעשעת ומלאת פלפל, אבל נראה שאף גבר לא מעוניין בי וכל דייט מסתיים בצורה רעה. יש לך עצה בשבילי?

תשובה: דקלה, כמו שיש הרבה מאוד סוגים של גברים כך גם מספר התשובות שלי אלייך ל"אילו נשים גברים מחפשים?". היותך בחורה משעשעת ומלאת פלפל יכול דווקא להיות גורם משיכה לא קטן, ולכן את מוזמנת לכתוב אלי בפרטי למה בדיוק את מתכוונת שאת אומרת שכל דייט מסתיים בצורה רעה, כדי להבין מה בכל זאת אפשר לשנות בהתנהלות שלך כדי לשנות את התוצאות.

הכותבת היא מאמנת אישית ועסקית, בעלת מאסטר NLP ודמיון מודרך מחברת נקודותיים-מרכז לתהליכי זוגיות - המשמשת כחלק מצוות מומחי Jexperts מבית JDate. אם גם אתם רוצים לשאול את חמוטל שאלה על דייטים, זוגיות וסקס, אתם מוזמנים להשאיר את שאלתכם בתגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully