וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המכות של עולם הרווקות

כרמי צדוק

13.3.2013 / 8:20

פרעה והמצריים אמנם סבלו מ-10 המכות שהכה אותם אלוהים, אבל גם בימינו רווקים מתמודדים מול 10 מכות נוראיות לא פחות. מחצ'קון שצץ לפני דייט ועד המשפחה שלא מפסיקה להציק

בני ובנות ישראל, חג פסח מגיע וזו הזדמנות מצוינת למנות את 10 המכות של הסינגל המצוי. לא רק לפני אלפי שנים במצרים ספגו 10 מכות קשות וכואבות, אלא גם רווקים תמימים עשויים לספוג בחיי היום יום שלהם 10 מכות נוראיות.

כל מכה שקשורה לחיי הרווקות, משולה למעשה למכות שקיבלו במצרים העתיקה. יתכן וחלק מן המכות לא נגזרו עליכם עד כה, אך הן בהחלט עשויות לבוא בהמשך החיים במידה ותישארו רווקים.

דם- לעיתים רחוקות אתם עלולים למצוא את עצמכם רבים על אותה בחורה. הסיכוי הזה אף עולה במידה ואתם נמצאים במועדון בשעת לילה מאוחרת ושיכורים. המצב עלול להגיע עד כדי אלימות, פציעות ודם. אנשים תפוסים מסתבכים פחות בקטטות מהסוג הזה, אלא אם הם מגלים שבת הזוג שלהם מזה 10 שנים בגדה בהם עם השכן.

צפרדע- בדרך למצוא את האחד או האחת, תתקלו ודאי בהרבה צפרדעים (ואפילו קרפדות) שינסו לזכות בליבכם. חלק מהצפרדעים שתפגשו יהיה ממש דביקים ויקרקרו סביבכם בצורה מעיקה, אבל תתנחמו בכך שבסופו של דבר כנראה תמצאו את הנסיך שלכם.

כינים- לעיתים כאשר מקיימים יחסים מזדמנים עם בני זוג שאינם קבועים (ואין לכם הרבה מידע עליהם), עלולים לקבל גם דברים לא נעימים, כמו למשל כיני ערווה. מנדבושקס היא אולי צרה גדולה אבל פחות נוראית ממחלות אחרות בהן אתם עלולים להידבק מאנשים זמניים בחייכם.

אילוסטרציה. ShutterStock
תיאלצו לנשק הרבה צפרדעים לפני שאחד מהם יהפוך לנסיך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ערוב- המילה ערוב מתייחסת לחרקים ולמכרסמים. אלה עלולים לפקוד את דירתכם הקטנה במידה ולא תקפידו על ניקיון קבוע. כשיש בני זוג, הסיכוי הזה פוחת באופן משמעותי, שכן, אנשים נוטים לתת תשומת לב גבוהה יותר לכל נושא ההיגיינה כשהם במערכת יחסים.

דבר- המכה הזאת גרמה לכל הבהמות של המצרים למות, הסוסים, החמורים, הגמלים, הבקר, והצאן. יתכן ובמהלך הדייטים שלכם תתקלו גם בנשים שמתנהגות קצת כמו בהמות, או בגברים שהדימוי 'חמורים' תפור עליהם בול. בכל מקרה מאנשים כאלה כדאי להתרחק.

שחין- שחין היא המכה השישית שגרמה לפצעים ואבעבועות מציקות במיוחד. אחד הדברים הכי נוראיים שעשויים לקרות לפני דייט, הוא לגלות חצ'קון סורר באמצע הפנים. במצב כזה של פצעון מעיק, הדבר האחרון שבא לכם הוא שמישהו יראה אתכם, בטח לא מישהו שעשוי להיות האחד או האחת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה אקנה חצ'קון. ShutterStock
אוי לא! יש לי שחין! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ברד- המצריים נאלצו לסבול ממטרים כבדים של כדורי קרח משום שפרעה לא הסכים לשלוח את עם ישראל לחופשי. ביננו, לא חסר בעולם הדייטים אנשים קרים כקרח, שלא מסוגלים לפתוח את הלב ולהכניס אתכם פנימה. נסו לזהות מהר את האנשים האלו ולברוח על נפשכם למקום חמים יותר.

ארבה- בחודש האחרון מכת הארבה הגיע אלינו ואל המצרים, לשדות ואפילו ללב תל אביב. ממש כמו שהארבה אוכל את הגידולים החקלאיים, גם אתם עלולים לאכול אותה במהלך הדייטים. אותם מפגשים ראשונים עם בני זוג פוטנציאליים, אוכלים למעשה את הארנק שלכם, ממש כפי שהארבה אכל את הגידולים ששרדו את הברד.

חושך- אתם חוזרים בסוף היום לבית ריק. גם אם אתם קרייריסיטים, מוצלחים או שמחים בחלקכם, זה לא משנה את העובדה שהחדר שלכם חשוך כשאתם מגיעים הביתה לאחר יום ארוך, ואין לכם בן זוג שמחכה לכם בכדי לתת לכם נשיקת לילה טוב ולחלוק איתכם את הפוך.

בכורות- המכה העשירית והקשה, בה מת הבן הבכור של כל משפחה, היא ללא ספק המלחיצה ביותר. אם אתם ילדים בכורים להוריכם, הלחץ המוטל עליכם הוא כפול. כל המשפחה מצפה שהאח הבכור כבר יתחתן ויביא נכדים לעולם. הרי זה לא הכי נעים לספר שהאחות הקטנה כבר מאורסת ואילו הבכור עדיין מחפש את עצמו בשוק הפנויים פנויות.

אילוסטרציה. ShutterStock
הדייט הזה הולך לאכול לי את האשראי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • רווקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully