וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידעתם? הויברטור הראשון פעל על קיטור

ירון רוולסצ'י

19.3.2013 / 8:05

ועוד עובדות מעניינות שלא ידעתם על סקס, כמו כיצד נוצר כאב באשכים וכמה קצות עצבים ישנם באיברי המין שלנו

בטח תשמחו לגלות שאחד העונשים הכי קשים לגברים בוגדים ביוון העתיקה היה מריטה של שיערות הערווה ולאחר מכן החדרה של צנון לפי הטבעת. מזעזע נכון? האמת, זה לא הכל. אתם בטח משוכנעים ששאתם יודעים את כל מה שנדרש בחדר המיטות, שרכשתם את כל הכישורים הנכונים ושאין לכם צורך במידע נוסף בתחום. מצד שני, למה לא בעצם? למה לא להוסיף לידע הכללי שלכם את העובדה שאורגזמה של חזיר יכולה להימשך 30 דקות? בקיצור, אם נתקעתם ברגע מביך בו כבר נגמרו לכם נושאי השיחה, קבלו עזרה עם כמה עובדות מסקרנות על מאחורי הקלעים של חדר המיטות.

מוציא עשן: ב-1869 חיפש דוקטור ג'ורג' טיילור האמריקאי דרך להרגיע בצורה זריזה מטופלות שהיו מגיעות אליו במצב של היסטריה מתקדמת. אחרי שחשב ומצא, המציא הדוקטור את הויברטור הראשון בעולם. הפרט הפחות נחמד בהמצאה היה שהעניין הזה פעל על קיטור ורק שלושים שנה מאוחר יותר הסטרט-אפ החדשני קיבל את התפנית לצעצוע המין המוכר של ימינו.

מונוגמיה אהובתי: לפי מחקר גרמני שנעשה בעבר, אין לכן מה לרוץ להיכנס למערכת יחסים רצינית. מסתבר שהחשק המיני אצל האישה הולך ונעלם ככל שהיא מתמידה יותר באותה מערכת יחסים. באותו מחקר הסתבר שחצי מהנשאלות סיפרו שאחרי ארבע שנים כבר כמעט ולא הרגישו צורך או חשק לקיים יחסי מין עם בני זוגן.

אישור מההורים: אם חשבתם שרק בעבר הרחוק היו קיימים כל מיני חוקיים הזויים, בטח תתפלאו לקרוא שממש לא מזמן, בשנת 2005, החליטה מדינת מיזורי שבארה"ב לחוקק את החוק הדי מופרך שמחייב נערות מתחת לגיל שמונה עשרה להביא אישור מהוריהן במידה וקבעו תור למריטת שיער הערווה.

סקס. ShutterStock
ולחשוב שפעם זה הוציא עשן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

על קצות העצבים: העובדה שאזור איבר המין אצל שני המינים הוא אחד המקומות הכי רגישים בגוף היא משהו די ברור. אם שאלתם את עצמכם כמה רגיש העניין, נספר שמדובר ב-4000 קצות עצבים על האיבר של המין המשתין בעמידה, לעומת 8000 מאותן קצוות בדגדגן הנשי שהוא בעל הריכוז הגבוה ביותר של עצבים בגוף הנשי.

גאווה חיה: יחסים הומוסקסואליים הם לא נחלתם של בני האדם בלבד וגם מספר של חיות מוכרות למדי כמו כבשים ציפורים וקופים מעדיפות לחלוק את האהבה שלהן עם בן/ת אותו המין. אחד המקרים היותר ידועים למדע קרה בשנת 2003 אז נצפו זוג של פינגווינים זכרים מגדלים יחד דור המשך ללא נוכחות נשית סביבם.

בשביל הכיף: האם חיות מקיימות יחסי מין רק לצורך רבייה? אם התשובה הראשונה שעולה בראשכם היא חיובית, תחשבו שוב ותנו קצת קרדיט לקופי ה'בונבו', סוג של שימפנזים, שהם החיות היחידות בערך שנתפסו בשעת מעשה שכלל יחסי מין פרונטאליים, מגע אוראלי ואוננות הדדית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
עם כל כך הרבה קצות עצבים באיברי המין ברור שנהנה מסקס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

פאה תחתונה: כן, כן אתם קוראים נכון - פאת שיער ערווה. בתקופה הויקטוריאנית, נאלצו הנשים שהתפרנסו מזנות ונדבקו במחלות מין לשים על עצמן פאה שתדמה שיער ערווה כדי שהלקוחות המסכנים לא יראו את סימני המחלה. אם פאה מהסוג הזה זה דווקא משהו שכן מצליח לעורר אתכם מינית, קחו איתכם לגוגל את המילה Merkin ותקבלו מענה הולם לאחת הסטיות הכי הזויות שעדיין קיימות בעולם הסקס.

לא נעים: את תופעת כאב האשכים מכיר היטב כל נער מתבגר שנאלץ לחוות את העינוי הבלתי נגמר הזה עד שהצליח להגיע לסיפוקו. ההסבר הרפואי לתופעה הכואבת הוא הצטברות של דם באיבר המין והאשכים שאמור לעורר האזור לתחילת פעילות, במידה ובסופו של דבר הזקפה חגגה אבל לא באה על סיפוקה, הדם שאמור לעשות את דרכו לריאות "נתקע" באשכים ומתחיל לשנות את צבעו לכחול עקב חוסר בחמצן. התופעה ידועה בשם "אשכים כחולים" ושנואה על כל גברברי העולם, ללא יוצא מן הכלל.

אילוסטרציה. ShutterStock
בנות, אין לכן מושג כמה זה כואב! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • עובדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully