וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בסופרמרקט

מימס

11.3.2013 / 8:39

בין מחלקת הירקות למעדנייה, תוכלו להכיר בני זוג פוטנציאליים שיעזרו לכם לסחוב את השקיות . קבלו את כל הטיפים איך למצוא אהבה בסופרמרקט

הגעתם הביתה אחרי יום ארוך בעבודה. הורדתם נעליים, זרקתם את הג'קט על משענת של כסא ותכף תיגשו אל המקרר – אך אבוי! החלב נגמר בבוקר ולא מתחשק לכם לאכול קורנפלקס על יבש. בלית ברירה, אתם מכניסים את כפות הרגליים לנעליים בשנית ומתכוננים לביקור בסופרמרקט הקרוב.
לפני שאתם יוצאים מהבית, אולי כדאי להיפטר מהמבט העייף ולהסוות את ניחוחות הקפה ששתיתם בצהריים עם מסטיק. ייתכן שבסופר השכונתי מחכה לכם אהבה חדשה.

מה כן לעשות

הסופרמרקט הוא מקום מצוין לפגוש בו אנשים, כי מטבע הדברים כולם פוקדים אותו. זו ההזדמנות שלכם להרוג שתי ציפורים במכה: גם לערוך את הקניות לשבת וגם לסדר לעצמכם דייט לוהט לשישי. אמנם הסיטואציה לא בדיוק מזמנת מחשבות על זוגיות ותאורת פלורסנט לא מחמיאה במיוחד לעור הפנים, אבל המטלה קלה משניתן לדמיין. כל מה שצריך לעשות הוא לאתר את בחיר ליבכם בין אזור השניצלים הקפואים לבין צנצנות הממרחים, ואת שאר העבודה יעשה עבורכם הסופר.

אם אתם מתכננים להפוך את הסופרמרקט לשטח הפעולה הקבוע שלכם, כדאי להכיר לפחות חלק מהעובדים בשמם הפרטי ולנהל איתם שיחות חולין מדי פעם. קיימת סבירות טובה שדו שיח ביניכם יעורר את תשומת ליבם של הקונים האחרים, ויבסס את מעמדכם כאנשים חברותיים ששווה להכיר. זו הזדמנות לחשוף את עצמכם באופן עקיף לצד שלישי, ולא דורש יותר מדי מאמץ מצידכם מלבד שיחה ידידותית על המבצעים השווים.

אם אתם לא רוצים להשאיר את ההיכרויות שלכם לידי הגורל ומעדיפים גישה אקטיבית יותר – פקחו עיניים. נניח שזיהיתם את בחיר ליבכם הפוטנציאלי בוחן צנצנת פלפל צ'ומה ותוהה בינו לבין עצמו אם יהיה לו חריף מדי בפה: גשו אליו, קחו לכם צנצנת משלכם (בשביל האסמכתא) והאירו בנימוס שאתם מתים על צ'ומה ומכירים מתכון שהולך נהדר עם הממרח האהוב. הנ"ל תקף גם למי שמחכה בתור לקצביה, מי שמתלבט בין בצל סגול לבין בצל לבן ומי שבוחן את המסטיקים ביציאה.

הצלחתם לגלוש לנושאים שלא כוללים את מזג האוויר, מחיר החלב או צבע הבטטות העונה? הזמינו את החצי השני שלכם לארוחה ביתית שתכלול מתכון עם פלפל צ'ומה. זה בטוח עדיף על קורנפלקס.

מה לא לעשות

מכיוון שכבר אמרנו שבסופר מבקרים אנשים מכל הסוגים, בבואכם למצוא לכם פרטנר חדש לאהבה מומלץ להקדיש רגע לעגלת הקניות שלו. אם בעגלה שלו נחים תחליף חלב אם ושמיניית "גמדים", אולי זו אינדיקציה שהוא לא פנוי לקשר.
מנגד, אם העגלה כורעת תחת משקלם של בקבוקי בירה ושקיות צ'יפס – אולי תצא לכם מזה הזמנה למסיבה.

כמו בכל דבר בחיים, גם כאן תזמון הוא הכל. אם החלטתם לצאת לסופר ולנסות את מזלכם בתחום הרומנטי, שימו לב שזה לא קורה ביום שישי או בערב חג. ביום שישי המוני בני אדם פוקדים את הסופרמרקט, ממהרים להגיע לסניף הדואר הקרוב, מעלימים את היצע החלות המתוקות מהר יותר מנחיל ארבה במצרים ונוטשים מגוון מוצרי חלב בקו הקופות. לא בדיוק העיתוי המושלם לספר למישהו על הפעילות ההתנדבותית שלכם עם ילדי שדרות או איך עזרתם לחבר להחלים מסרטן.

לא הצלחתם להרשים את ההיא שקראה את התווית של האפונה הקפואה? נסו את מזלכם בסופרים המתמחים – ערכו את הקניות פעם בסופרמרקט האורגני, פעם בסופרמרקט של הנקניקים המעושנים ופעם בסופרמרקט של החרדים. אולי לא תצא לכם מזה אהבה, אבל סוף סוף תוכלו לגלות איזו רשת מציעה את סל הקניות המשתלם ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully