וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך שעשה לי אישה

ירון רוולסצ'י

7.3.2013 / 13:26

לכבוד יום האישה הבינלאומי, קבלו את כל התכונות שגברים מעריצים בנשים, החל מאכפתיות ועד סקסיות

יום האישה הוא בהחלט סיבה לחגיגה – יום אחד בשנה המוקדש כולו לתפארת הבריאה. לאמהות, האחיות, המאהבות וכל מי שהגיעה לעולם מנוגה, ככל הנראה הכוכב הכי יפה במערכת השמש. גם השנה, כמו בכל שמיני לחודש למרץ (מאז 1909), נחגג ברחבי העולם יום האישה, מועד בו גברים, נשים, ילדים וחתולים מעלים על ראש שמחתם את הכבוד והערכה שחש העולם כלפי המין היפה, לצד שימת דגש על ההישגים הבולטים שלו בשלל תחומי החיים.

כנראה שאם ניקח כל גבר ממוצע ונשאל אותו מהם הדברים שהוא הכי אוהב אצל מרבית הנשים שמקיפות את חייו, רוב הסיכויים שהתשובות הראשונות שנקבל יהיו פיזיות וכאלה הקשורות ישירות לאזור שבין הצוואר לאגן. אבל יודעת כל אם ובת, ויודע כל גבר וילד, שנשים הן היצור הכי מורכב ומעניין על הכדור בו אנחנו דורכים, והן מלאות בתכונות אופי שהופכות אותן למושא תשוקה, הערצה ולפעמים אפילו למקלט נפשי של כל גבר באשר הוא. אז לכבוד יום האישה, ולכבוד הנשים, הנה הסיבות והתכונות הבולטות שהופכות כל אישה לעניין שכן, פשוט אי אפשר בלעדיו.

עדינות: זו כנראה תכונה מולדת, ואולי כזו שניתן לרכוש אותה במהלך החיים במידה ואתה גבר, אך את העדינות הנשית המדויקת לא קיים גבר שילמד: המגע הרך, הליטוף המנחם והחיבוק העוטף. זו יכולה להיות אימא המטפלת בפצע של בנה, או בת הזוג שלך המעבירה יד על ראשך בעת מחלה. לכאן או לכאן, ברגע שהעדינות והרוך עוטפים אותך אל חיקן, אתה בטח מוצא את עצמך אומר: ברוך שעשה לי אישה.

אכפתיות: זה לא שגברים לא אכפת, זה שלנשים אכפת יותר. אמפתיה היא תכונה נשית מובהקת ויכולת ההכלה של אישה מתעלה באלפי מונים על זו של הגברים. אישה תמיד תגלה יותר עניין בעת שיחה ובאופן כללי תהיה יותר קשובה לכל גחמותיו וצרכיו של הגבר שמולה.

טיפוח: נכון שלפעמים התכונה הזו יכולה להטריף את המין הגברי אם אתם בדיוק לפני יציאה לאירוע וכל העסק מתעכב בגלל ריס אחד לא במקום. אבל בגדול, עניין הטיפוח הנשי, שמוביל אתכן לעיתים לחשוב פעמיים עם איזו חולצה עדיף לרדת ולזרוק את הזבל, הוא הדבר שכובש גברים יותר מכל: ריח הבושם וקרם הגוף, האיפור והלבוש המושקע, כל אלה יחד הם העטיפה שהופכת נשים ליצור שאי אפשר לעמוד בפניו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו אוהבים שאתן מטפחות את עצמכן. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגישות: כשמדובר ברגישות, אין ספק שהמין הנשי משאיר אבק אינסופי לבעלי הרגליים השעירות ושולט בתכונה הזו ללא עוררין. זה יכול לבוא לידי ביטוי באלפי מקרים שונים, אבל אין מנוס מכך שהתחושה הזו, אותה מרבית הגברים מעדיפים להסתיר כמה שיותר עמוק בפנים היא אחת הסיבות שבגללן נשים, בסופו של דבר, הן המין החזק באמת.

הקשבה: למרות בעיות הקשב והריכוז שהפכו לפופולאריות בשנים האחרונות, אם נצטרך לעשות מיפוי מיהו המין שסובל מהן יותר, כנראה שגברים יכבשו את המקום הראשון. אין מה לעשות, נשים יודעות לשמוע וגם להקשיב, לתת זמן למי שנמצא מולן לפרוק את שעל יומו ובאמת להבחין בכל פרט ופרט במהלך השיחה.

סקסיות: בהמשך ישיר לסעיף הקודם מגיעה הנקודה הזו שאיתה נשים יכולות להפיל ברשתן כל גבר תמים ובלי יותר מדי מאמץ. זה יכול להיות טון דיבור או חצאית מיני, לחישה קלה באוזן או מבט חודר, מה שבטוח, הוא שזו תכונה שגברים שונאים ואוהבים באותה מידה והיא הנשק השקט והכי אפקטיבי בו זכתה כל אישה ביום לידתה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סקס. ShutterStock
אוי, כמה שאתן סקסיות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חוש הומור: אמנם כמות הקומיקאים הגברית רבה יותר מנשים שבאמת ממלאות אולמות בעזרת חוש הומור, אבל אין דבר שיכבוש גבר יותר מאישה מצחיקה, וברגע שהתכונה הכי כובשת בספר קיימת אצלן, זה לא באמת משנה איך הן נראות והאם הן טיפחו את עצמן הבוקר או לא – אישה מצחיקה היא אישה מנצחת, תמיד.

ציצים: זו לא תכונה וגם לא יכולת, לא מעלה נפשית וגם לא כוח סיבולת, אבל יש זוג אחד שנמצא מעל הכל, שולט על העולם ובלעדיו לא קיים גבר שיכול - לשרוד את ימיו הראשונים, או להעביר את ימיו הבוגרים - מדובר בצמד חמד לכל דבר, בו נמצא הסוד והוא העיקר. שד כפול זו שמחה וברכה, וכמובן סיבה מספיק טובה לחגוג אפילו יותר מפעם בשנה את יום האישה.

אילוסטרציה. ShutterStock
שתי התכונות האהובות עלינו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully