וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה להתעסק איתי?

כרמי צדוק

26.2.2013 / 8:53

מחפשים אהבה ללא הצלחה? הסדנה "ניצול הזדמנויות אקראיות בהיכרות זוגית ועסקית", מיועדת להעניק למשתתפיה כלים מתחום עולם העסקים שאמורים לעזור לרווקים שבינינו במציאת פרטנר למערכת יחסים זוגית. אז מה הקשר בין עסקים לזוגיות?

בעידן הרשתות החברתיות, רבים מאיתנו שוכחים כיצד לפנות לבני המין השני, באילו משפטי פתיחה להשתמש, כיצד לעשות את הצעד הראשון ואיך לגרום לצד השני להבין שאנחנו ראויים לאהבה. ישנם קשיים רבים בדרך לזוגיות הנחשקת, ובכל יום צצות להן סדנאות חדשות המתיימרות לתת לכם סיוע בחיי האהבה.

סדנה חדשה בשם "ניצול הזדמנויות אקראיות בהיכרות זוגית ועסקית", העוסקת בניצול הזדמנויות בהיכרויות, שמה לה למטרה לעזור לכם למצוא את האחד והאחת שלכם, או אפילו את השותף העסקי הבא שלכם. הכלים שתקבלו בסדנה אמורים לעזור לכם בתחום האישי, בדימוי העצמי, בתחום הזוגי וגם בעולם העסקי.

איך לנהל מערכת היכרויות

עוזי טל פלד, מנחה סדנת הזוגיות, מאמן ומרצה במכירות והגשמה עצמית במשך 30 שנה מסביר על הקשר בין עסקים וזוגיות.

"הסדנה כוללת 4 מפגשים, של 5 שעות כל מפגש, בבית מלון ביפו, יחד עם ארוחת ערב, וכל מה שצריך מסביב. זו למעשה סדנה מאוד מובנית שנותנת כלים שבעזרתם אנשים יוכלו לנהל את מערכת ההיכרויות ואת הקשרים הבין אישיים. היא מיועדת לאנשים שלא רוצים לבכות על מר גורלם".

הרעיון לסדנה הגיע לאחר תצפית ארוכה שעשה פלד בקרב פנויים ופנויות: "מאחר ואני מאמן ומרצה עסקי במיוחד בתחום המכירות, אותם כלים שעובדים בעולם העסקים שיוצרים מפגש, יוצרים היכרות, עובדים גם בעולם הזוגי". אחד הקורסים האחרונים שלימד בתחום התיווך, עוסק בנושאים דומים: "מה אומרים, למי אומרים, מה צריך לחפש בצד השני ומתי הצד השני מעוניין או לא" הוא מוסיף.

מה אתם בדיוק רוצים?

לפי פלד, כמיליון אנשים למעשה חיים במצב של חוסר מסוים. לטענתו אנשים צריכים להגדיר לעצמם מה הם רוצים: "יש כאלה שרוצים כל כך זוגיות אבל לא יודעים להגדיר אותה. אני מאמין שאנחנו יכולים לתת בסדנה כלים שיעזרו לאנשים להבין מה הם מחפשים, מה הם הולכים לעשות היום וכיצד להמשיך כאשר הם מקבלים תשובה חיובית או שלילית".

כיצד אפשר ליצור קשר עם מישהו שזה עתה פגשתי לראשונה?
"כדי ליצור את הקשר הראשון, אפשר לכתוב על פתק "אשמח לשמור על קשר. עוזי", להשאיר מספר טלפון. לגלגל לכדור ולתת את זה למישהו שאני רוצה להכיר. בעצם אנחנו משדרים 'הכדור בידיים שלך, אשמח לקבל תשובה'. אני לא הולך לעשות סדנה של גימיקים, אבל זה חלק מהתהליך הזה, את מחייכת וגם הצד השני מחייך. מפה השמים הם הגבול".

למה מישהו בכלל צריך ללכת סדנה?
"אני איש הדרכה 30 שנה ובין השאר לימדתי כמה מאות מדריכי טיולים. אני מאמין שאני אוכל לתת משהו מהידע והניסיון שלי: איך לדבר ולהוביל. זה סוג של מנהיגות ומכירות. ברגע שאת יודעת לרכוב על אופניים ויודעת את שאר החלקים, את יכולה להיות יותר טובה. הפחד הראשוני של מה יקרה לי ולאופניים אם ניפול, הוא זה שמונע מכולם את ההצלחה בעולם ההיכרויות".

יש מישהו שמחכה לכם

פלד שב ומדגיש שהדרך להצלחה באהבה היא באמצעות טכניקת מכירות: "במכירות אחד הכלים זה להניע את האדם השני לדבר יותר. אנשים מספרים על עצמם כאשר הם מרגישים נינוחות. המטרה שלי זה לא להפיל מישהו לבור, אלא ליצור. אין תחליף ליוזמה. אנשים יושבים בבית וצופים בטלוויזיה, אבל כשהם יוצאים החוצה הם מגיעים לעולם הגדול שבו צריך להתגבר על הפחדים. מתוך 7 מיליארד אנשים בעולם, בטוח שיש אחד שצריך למצוא אותו, אז בוא נצא למסע".

הכלים האלה לא קצת פוגעת בספונטניות?
"אנשים היו שרויים בספונטניות שלהם עד היום ועברו אכזבות כאלה או אחרות. צריך לחשוב טוב על המהלכים ולהגדיר מה המטרה שלי: למשל ליצור קשר ולבדוק אם יש אפשרות לשלב הבא, וכך אני יותר מובנה במחשבה. הקשר בינו לבינה זה משהו שאנשים צריכים להרגיש, ואז הספונטניות כבר תבוא. אני רק נותן את הכלים הבסיסיים ליצירת ההתחלה".


הסדנה "ניצול הזדמנויות אקראיות בהיכרות זוגית ועסקית" תתקיים בתאריך 7/3/13
טלפון לקבלת פרטים: 03-9411700

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully