וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלך, ביזיזות

יעל לוין

20.2.2013 / 8:48

התאהבת בידיד שאיתו את שוכבת באופן קבוע? לפנייך כל הטיפים איך להפוך את היזיז שלך לבן זוג ואולי לבעל

כל אישה מגיעה לרגע מסוים בחייה בו היא נאלצת לקבל החלטה לא פשוטה: מצד אחד, אין שום זכר משמעותי בחייה (החתול לא נחשב), מצד שני, היא חרמנית אש. הפתרון הנגיש ביותר לשנות האלפיים הוא מה שאנחנו כאן מכנים "יזיז" – בחור שהוא כבר ידיד שלה, ברמת קרבה כזו או אחרת, והיא מחליטה לספק לו גישה לחלקים האינטימיים של גופה, או לחילופין בחור זר שברור ששום דבר טוב לא ייצא ממנו, מלבד סקס – אז למה לא להפוך את זה להסכם קבוע?

כשהעסק הזה עובד, הוא עובד מצוין. יש לך בחור שמתייצב אצלך לפי דרישה, בכל פעם שמתחשק לך קצת גוד טיים. כנראה שיש ביניכם חיבור טוב, אחרת הוא לא היה זוכר לתואר "יזיז", אלא מקסימום לוואן נייט סטנד, וכל עוד אף אחד מכם לא מפתח רגשות – זה יכול להמשיך לנצח. אבל מה קורה כשהרגשות כן מתעקשים להידחס אל תוך התמונה המושלמת הזו? מה תעשי אם תתעוררי בוקר למחרת ותגלי שאת נכנסת לדיכאון בגלל שהוא לא מסמס לך, או מוצאת את עצמך משתמשת בתירוצים שונים כדי לגרום לו לפגוש אותך? תתפלאו, אבל גם יזיז יכול להפוך למשהו מעט יותר רציני, ויש כמה דרכים פשוטות לעשות את זה:

היעלמי לו: גברים הם גברים הם גברים, זאת אומרת שכדי לעורר את העניין שלו בך, את צריכה לגרום לו להבין שהוא עדיין לא השיג אותך, גם אם כבר שכבתם 1224 פעמים. אז אם הוא רגיל לכך שאתם נפגשים פעם בשבוע אצלך, או שהוא עצמו שולח לך סמס כל שלושה ימים בשעות לא קונבנציונאליות, הגיע הזמן שלך לעשות לו הודיני. לא לשלוח הודעות, לא לענות גם אם הוא כותב לך בפייסבוק ולסנן כמה שיותר. תני לו שבועיים כאלה. אם הוא נעלם בעצמו, את לפחות יכולה לדעת שהוא במילא לא ספר אותך. אם הוא מתחיל להתקשר באובססיה – יש לך עם מה לעבוד. אחרי שבועיים כאלה, עני לו בנונשלנטיות, התחמקי מלספק תשובות באשר להיעלמות שלך והתייחסי אליו כמו אל כל בחור אחר שהיית רוצה להפוך לבן הזוג שלך. תני לו להזיע, בקיצור. אה, וכמובן – אל תשכבי איתו יותר עד שהוא יתחייב אלייך.

גרמי לו לקנא: הנוסחה הזו עובדת על כל הגברים באשר הם, אז בטח שהיא תעבוד גם על היזיז שלך. אלא אם כן, אנחנו חוזרים ומזהירים – הוא פשוט לא שם עלייך ולא אכפת לו. מתוך הנחה שגם הוא פיתח רגש מסוים כלפייך, אנחנו מציעים לך לספק לו את התחושה שהתחלת לצאת עם מישהו. כתבי סטטוסים מרומזים בפייסבוק או בטוויטר, העלי תמונות שלך עם איזה בחור רנדומלי שהוא לא מכיר ואל תסכימי להיפגש איתו יותר. הוא יעשה אחד ועוד אחד, ואם הוא רוצה אותך – הוא יתחיל לעבוד.

אילוסטרציה אישה מחזיקה טלפון פלאפון סלולרי נייד. ShutterStock
תתחילי לסנן אותו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היי כנה: הנה אפשרות שמעטות בלבד חושבות עליה, אבל היא בהחלט לגיטימית ובעלת אחוזי הצלחה גבוהים. פשוט קחי את היזיז שלך לשיחה ואמרי לו שאת רוצה יותר. נכון, הקלישאה אומרת שרוב הגברים ינוסו על נפשם אחרי שיחה כזו, אבל זכרי – מי שמגלה בך עניין כלשהו, יישאר. זה כל מה שאת צריכה לדעת. אז יכול להיות שהוא יסרב ואת תרגישי דחויה לכמה ימים, אבל יש גם סיכוי שהמחשבה על כך שתהפכו למשהו מעבר לשני אנשים שעושים סקס, חלפה גם במוחו – ואז הוא עשוי להפתיע אותך ואשכרה להסכים. ולכי תדעי מה ייצא מזה, אחרי הכל – לפחות בנדבך אחד של זוגיות כבר ברור לכם שאתם עובדים מעולה יחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סקס. ShutterStock
פשוט תספרי לו מה את מרגישה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully