וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט לשניים

14.2.2013 / 8:36

הוולנטיינ'ז דיי הגיע, ובין ארוחה רומנטית למסאג', בת הזוג רוצה שתצפו בסרט רומנטי. לפני שאתה נכנס לדיכאון, לפניך הצעות לסרטי אהבה שגם אתה תיהנה מהם. הפופקורן עליך

כאילו לא מספיק לנו הגברים כל אותם ציוני דרך שבת הזוג מנחיתה, החל משנה לחברות ועד לארבעה חודשים חמישה ימים ושלוש שעות מהרגע בו התנשקתם, מגיע לו הוולנטיינ'ז דיי. לא סתם יום אהבה סטייל ט"ו באב, אלא כזה בינלאומי שהאמריקאים סוחטים ממנו כל טיפת מסחריות. מלבד זר פרחים ענקי, דובונים ושוקולדים, בת הזוג רוצה שתשבו בבית ותצפו בסרט רומנטי, ואתה כבר מתכונן שינה עמוקה של שעה וחצי. אז כדי להציל אותך משיעמום כרוני המלווה את כל סרטיה של ג'ניפר אניסטון, הנה עשרת הסרטים הרומנטיים שגם אתה תהנה מהם:

ג'רי מגווייר (1996)

במרכז הסרט דמותו של סוכן ספורטאים אותו מגלם טום קרוז, ולכן כבר אתה בפור. תוסיף לזה את השותפות העסקית עם האם החד הורית רנה זלווגר שהופכת לרומן לא מאיים והמשחק המשעשע של קובה גודינג ג'וניור שיצא עם אוסקר על התפקיד והניצחון שלך מובטח.

500 ימים עם סאמר (2009)

טום (ג'וזף גורדון לויט) חולם בציורים ומתאהב בסאמר (זואי דשאנל) שלא עושה לו חיים קלים בזוגיות ומחוצה לה. הבחור מאבד את זה ואל תתפלא אם לגמרי תהיה בצד שלו. סרט רומנטי עכשווי ואיכותי, רק קח בחשבון שדיון על האם אתה מאמין באהבת אמת יכול לצוץ בסופו (טיפ: שחק אותה ישן).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מגלה את אמריקה (1988)

אדי מרפי בשיאו עם אחד הסרטים הכי רווחיים מהאייטיז, בו הוא מגלם נסיך אפריקאי שמואס בשידוכים וטס עד לרובע קווינס בניו יורק בזהות בדויה. יחד עם משרתו הוא מוצא עבודה ברשת מזון מהיר ומתאהב בבת של הבוס. אחד הסרטים המצחיקים בז'אנר, ולא פלא שעדיין מדברים על סרט המשך.

זמר החתונות (1998)

עדיין באווירת שנות ה-80, הומאז' משעשע לתקופת האייטיז, על זמר חתונות שחולם לבוא בברית הנישואין. אדם סנדלר, באחד הסרטים הבודדים הבאמת מצחיקים שלו, ודרו ברימור כמלצרית אופטימית, מוצאים מכנה משותף של אהבה בקרשים. למיטיבי לכת, הסרט הבא של הצמד "50 דייטים ראשונים" גם מומלץ.

עפולה אקספרס (1997)

והנה נציגות ישראלית בדמות זוג מעפולה שעובר לתל אביב: צביקה הדר, בעידן שלפני הסיגרים ונינט, מגלם את דוד שחולם להיות קוסם, ואסתי זקהיים מלווה אותו עד שנשבר לה. האם עולם הקסמים יאחד את הזוג? האם אורלי פרל תשרוד בנעלי הפלטורמה? הכי קרוב למערכוני ז'וז'ו חלסטרה שמצאנו עבורך.

האקסים של החברה שלי (2010)

סרט אהבה בעידן ה-ADHD והממריצים הלא טבעיים. סקוט פילגרים גולש בתרחישי פנטזיה מעובדי מחשב ואנימציה מסחררים והכל כדי לזכות בלבה של רמונה פלאוורס, כשבדרך עליו להביס את כל מחזריה מהעבר. הרומנטיקה מעולם לא נראתה כה פסיכדלית במובן החיובי.

מציאות נושכת (1994)

סרט חובה לבני 30 ומעלה שיחזיר אתכם לניינטיז עם הגראנג' ועולם תרבות הפופ והריאליטי שאורב מעבר לפינה. וינונה ריידר מחפשת את עצמה אחרי הקולג' ואיתן הוק הוא רוקר מיוסר ואדיש. כשהם ביחד אי אפשר להוריד את העיניים מהמסך. עוד תראה שאחרי הצפייה תחפש את הפסקול.

גארדן סטייט (2004)

זאק בראף ("סקראבס") משחק בסרט שכתב. לאחר נסיבות טרגיות, אנדרו חוזר לעיר הולדתו בניו ג'רזי, שם הוא מנסה לאסוף את השברים כתוצאה מהקשר הסדוק עם משפחתו. על הדרך הוא פוגש את סאם (נטלי פורטמן), שקרנית פתולוגית והשניים מנסים להתגבר על התסבוכים העצמיים שלהם כדי לנסות ליצור קשר רומנטי. נשמע אפל, אבל סמכו עליי – כובש.

ג'סי וסלסט לנצח (2012)

רק לאחרונה הוקרן בבתי הקולנוע ועכשיו הזמן המושלם לקחת בדיוידי. מבלי לקלקל את העלילה, מדובר בחברים הכי טובים שגילו שהם גם מאוהבים וכעת הם במשבר ביחסים הרומנטים. ג'סי וסלסט בוחנים האם החברות יכולה לעזור לאהבה לנצח. כל זאת ועוד במכונת השכרת הדיוידי הקרובה לביתכם.

הנסיכה הקסומה (1987)

זה הסרט היחידי שאולי תאהב יותר ממנה. סיפור אהבתם של ווסלי האיכר שהופך לפיראט ונערת החווה נורית (אבל לא זו של יונה אליאן מסרטו של ג'ורג' עובדיה). הוא מחרף נפשו כדי להציל אותה מהנסיך המפרדינק ועל הדרך נעזר בסייף אכול הנקמה, איניגו מונטויה, הענק פיזיק ועוד שלל טיפוסים משעשעים עם פנתיאון שורות מחץ שקשה לשכוח. אז ורק אז תוכל לסיים את הערב ולומר לה "כרצונך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully