וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המתנות שהוא יאהב

ירון רוולסצ'י

13.2.2013 / 8:45

אין לך מושג מה לקנות לגבר שלך לכבוד הוולנטיין? קבלי המלצות למתנות שכל גבר ישמח לקבל, מערכת פוקר ועד ביקור במועדון חשפנות

על פניו נראה שקל מאוד לספק גברים: מסך רחב עם תמונה של מסי, בקבוק בירה קרה וכמה חברים (ו/או חברות) ליד אמורים לעשות את העבודה. אז למרות שהולנטיינז' מתויג כחג נשי וכזה שבו המין הגברי הוא זה ששובר את הראש איך לחדש ולפנק את האישה שאיתם עם מתנה מיוחדת במינה, גם לכן הנשים זהו מועד חגיגי בו אתן רוצות להפתיע את הגבר שלכן במתנה מיוחדת. אם בא לך שהגבר שלך לא יפסיק להתרברב בפניי החברים שלו איזו אישה מיוחדת את, או אם אין לך שמץ של מושג מה להביא לו בחג הכי רומנטי, קבלי כמה טיפים למתנות שיוציאו ממנו קריאות התפלאות, התלהבות וחיבוק כל כך חזק שעלול לסדוק לך את הצלעות.

סדנאות מיוחדות: את יכולה לבחור להשתתף איתו או יכולה לשלוח אותו לבד. הבחירה היא לגמרי שלך - אם תבחרי ללכת יחד איתו לסדנת סקס טנטרי לדוגמה, זו מתנה שיכולה להכניס המון 'דם חם' אל תוך המערכת שלכם. מצד שני, את יכולה לשלוח אותו לקורס מסז' או בישול פרטי לבדו בו הוא זה שיחייך ראשון אבל את זו שתצחקי אחרונה.

ערכת פוקר: אם נצטרך לבחור את תואר 'פריצת השנה' בתחום משחקי השולחן כנראה שהזוכה המאושרת והירוקה תהיה ערכת הפוקר המיתולוגית. המשחק הוותיק חזר לכבוש את לבבות הגברים וכל התכנסות לטובתו היא מועד וחג. אם בא לך לעשות לגבר שלך שמח ואת יודעת שהוא חובב גדול של ז'יטונים וקלפים - הרי לך המתנה המושלמת.

משקולת גברית: את המתנה הזאת תוכלי להשיג אך ורק בחנויות סקס וזה בדיוק מה שאת חושבת שזה. המשקולת המדוברת מתלבשת על האיבר הגברי השמור מכל ומעודדת אותו לכושר שיתרום לביצועים ולביטחון הגברי שלו.

שחקני פוקר ליד שולחן. ShutterStock
רק תוודאי שהוא לא מפסיד את המשכורת בגלל ערכת הפוקר שקנית לו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מבשלת בירה ביתית: לאחרונה נפוץ ברחבי המדינה טרנד יינות ובירות הבוטיק ונראה שכולם הפכו לייננים ומומחים למשקה המר - עם קצת השקעה כספית והרבה אהבה, תוכלי גם את לפנק את הגבר שלך במבשלת בירה ביתית ואישית שאולי לא תהפוך את המטבח שלכם לפאב מצליח, אבל תעניק לו תחביב חדש ומשהו שיגרום לו להתלהב כמו ילד מול החברים שלו.

מועדון חשפנות: הנה לך מתנה שתגרום לגבר שלך לנשק את כפות רגלייך ולקוות שאת שולחת אותו לבד ולא מצטרפת אליו. זו יכולה להיות חוויה לא רעה בכלל אם תחליטי לחלוק איתו כוס משקה וחזה מקפץ, אבל את יכולה להיות בטוחה שאם תחליטי לשלוח אותו עם חבר לערב גברי ואקסקלוסיבי כמתנה מלאת פרגון מצידך, עשית את שלך ובגדול.

קורס צניחה: אל המתנה הזו את חייבת להצטרף במידה ואת חובבת אדרנלין וגבהים. זה לא חייב להיות קורס שלם שבסופו של דבר יגרום לו להתמכר לגבהים וסיכונים ולך לדפיקות לב מואצות, גם צניחה חד פעמית היא מתנה נהדרת וזיכרון בלתי נשכח.

טיסה למשחק כדורגל: אם יש משהו שהבחור שלך יודע בוודאות, זה העניין הזה שהכדורגל בארץ הוא לא בדיוק הדבר הכי איכותי בעולם ואין גבר שלא חושק לצפות במסי בגודל טבעי או בג'ל של רונאלדו ממרחק אפס - לכן, זוהי המתנה האולטימטיבית: סופשבוע בברצלונה או מדריד יחד עם צפייה במשחק כדורגל, יהפכו אותו למאושר באדם ויגרמו לו להעריץ אותך לא פחות מההתלהבות הוא חש כלפיי השחקנים על המגרש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
קני לו כרטיס למשחק של ריאל מדריד ותצאי מלכה. צילום: רויטרס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully