וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המתנות שהיא תאהב

מימס

12.2.2013 / 8:08

מתלבט מה לקנות לה ליום האהבה? קבל המלצות למתנות שכל אישה תשמח לקבל, מיום ספא ועד סדנת שוקולד

אי אפשר לשלוט במזג האוויר, וגם לא בביקוריו התכופים מדי של וולנטיינז' דיי. לא הספקנו להירגע מזר הפרחים שמצאנו ברגע האחרון בחג אשתקד וכבר מוטלת עלינו המשימה לאתר ולרכוש את המתנה שתבהיר לחצי השני שלנו שהיא חשובה מספיק כדי שניכנס למינוס בגללה.
בין אם אתם ביחד מאז שאכלתם עוגות בוץ בגן, או שהכרתם ממש לאחרונה ומנסים לשדר עסקים כרגיל – משימת מתנת הוולנטיינז' היא תמיד מורכבת. למזלך גבר, אני פה להדריך, לתמוך ולנפץ מיתוסים, כדי שבצאת החג עדיין תהיה לך זוגיות להתגאות בה.

זוגות שיוצאים עשר שנים
עשיתם הכל, ראיתם הכל והשגרה כבר מזמן לא מאיימת עליכם. מדי פעם יש חיכוכים וריבים ביניכם, אבל זה לא משהו שמייק אפ סקס לא יכול לפתור. ההמלצה שלנו היא לפנק אותה ביום חופש: תפתיע אותה ביום כיף בספא עם אמא שלה!
לפני שאתה מדמיין את אמא שלה במגבת, חשוב על כל היתרונות שבשליחת אהובתך לספא. בזמן שהיא תקבל מסאז' בכפות הרגליים, אמא שלה תהיה שם לפקח, ואתה לא תצטרך לחשוש שמסאז'יסטים חסונים יעשו לה עיניים. זו גם בדיוק ההזדמנות שלה לעשות שיחה מלב-אל-לב עם אמא, במקום לדבר איתכם על זה כבר חצי שנה.
חשוב מכל: הרווחת כמה שעות לעצמך (אולי תגזור ציפורניים ברגליים סוף סוף?), ובסוף הערב יש סבירות של כמעט מאה אחוזים שהיא תודה לך במין. בת הזוג, כמובן.

זוגות שיוצאים שנה
אתם ביחד כבר שנה, אוטוטו עוברים לגור תחת קורת גג אחת, שמחים בחלקכם והבטן כבר לא מתהפכת מכל מבט סורר. אתם מתים על אוכל הודי ואפילו הצבעתם לאותה המפלגה, אבל יש תחום אחד שבו ההבדלים ביניכם ניכרים. וולנטיינז' דיי הוא ההזדמנות לשנות את זה, ולו ליום אחד: צא איתה לשופינג!
אתה שונא לעמוד מחוץ לתא המדידה, להאזין לגרסאות האוס של ריהאנה, לחפש במה להעסיק את עצמך ואז להצטרך לומר לה בנימוס שהשמלה עושה לה צמיגים. בגלל זה אני לא מציעה שתעשה את זה כל הזמן, אלא רק בוולנטיינז', כמחווה. בזמן שהיא גוררת אותך בין חנויות נעליים לחנויות כלי בית, אתה יכול להוסיף לרשימת הקניות גם בייבי דול זנותי שהיא תוכל לדגמן לך בבית. כולם מנצחים.

אילוסטרציה. ShutterStock
צא איתה לשופינג לפחות יום אחד בשנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זוגות שיוצאים שלושה חודשים
אמנם עברו רק חודשים ספורים אבל אתה כבר מרגיש שזה זה. אתה מבלה איתה שעות בסמסים, מתלבט אם לשנות סטטוס בפייסבוק ומבסוט שסוף סוף יש לכם חיי מין. אז מה קונים לוולנטיינז' דיי הראשון? מקומות בסדנת שוקולד, כמובן.
סדנת שוקולד זה הנר והדובי המודרני. מוצרים קיטשים שפעם העלו אבק על המדף ומדי פעם שחררו איזה ציוץ כשמישהו העביר עליהם יד, התחלפו בפעילות קיטשית שעושה שמח בלב וכואב בבטן.
לא צריך להפעיל את המוח, נמרחים בגנאש ומכניסים ארבעה ליטרים של שוקולד נוזלי לגוף. ואם היא תגיד שהיא מודאגת מכך שזה משמין תציע לה לעשות סקס- זה שורף הרבה קלוריות.

זוגות שיוצאים שבוע
אוקיי, אתם עוד לא ממש "זוג". כאילו, נחמד שמישהו מתעניין בכם והכל, אבל זה לא שיש פה סיפור אהבה גדול. לכבוד וולנטיינס דיי אני ממליצה על מתנה ייחודית: כוכב על שמה.
מה יותר יומיומי, קליל - ועדיין משדר שאתה בקטע שלה - מלקרוא לכוכב על שמה? יש אפילו חבילות בסיס שמתחילות ממחיר סמלי של 20 דולרים. בתמורה, אתה מקבל תעודה וערכה מלאה במסמכים רשמיים. סיפתח מצוין לאהבה.
מצד אחד – היא יכולה לישון בשקט בידיעה שיש כוכב שנושא את שמה אי שם ביקום. מצד שני – שלא תתלהב יותר מדי, יש עוד מיליארדים כמוה, כן?

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אילוסטרציה. ShutterStock
ביננו, אין כמו שוקולד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully