וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס והבעיה הגדולה

ירון רוולסצ'י

10.2.2013 / 8:26

יש לכם בעיות במיטה אבל אתם לא בטוחים אם עליכם לגשת לטיפול מיני? לפניכם כל הסימנים לכך שכדאי לגשת לסקסולוג הקרוב לביתכם

חדר המיטות הוא המקום בו כל המחסומים נשברים, הסודות יוצאים החוצה והזוגיות מקבלת את היחס הפיזי הראוי לה - לכן, לא מפתיע שאחת הפעולות המועדפות על המין האנושי מאז ומעולם, בזוגיות או בכלל, היא קיום יחסי מין. השלבים הפיזיים הראשונים בכל קשר חדש הם הקסומים ביותר ומלאים באמוציות ושיכרון חושים מוחלט: הריח הטרי, הטעם הרענן והחרמנות ההדדית שגורמת לכם להתפרק ולהתרפק על הפרטנר.

ככל שהזוגיות נכנסת לשלב גבוה יותר כך גם חיי המין הופכים לחלק מהשגרה ולעיתים מתגלות חריקות שהופכות את הסקס ביניכם לקצת פחות איכותי מאותה תקופה התחלתית וקסומה. אין מנוס מהעובדה שחדר המיטות שלכם הוא המראה הכי נכונה של היחסים ביניכם וברגע שמתגלות אותן "בעיות סדינים" הן משפיעות באופן ישיר על הזוגיות - פנייה לטיפול מיני זו ממש לא בושה ולעיתים רק אנשי מקצוע הם אלו שבאמת יוכלו להציל לכם את חיי המין. איך תדעו אם אתם זקוקים לטיפול? מתי בדיוק הזמן לפנות לאחד כזה? קבלו את כל הסימנים לכך שאין לכם ברירה אלא לפנות לעזרה מקצועית.

שפיכה מהירה: זה אף פעם לא נעים ויכול להחריב ברגע כל אגו גברי מצוי. קצת אחרי המשחק המקדים (ולפעמים במהלכו), בדיוק בזמן שהאישה שאיתך רק התחילה להתחמם ואתה בשלבים הראשונים של פעולת החדירה, אתה מרגיש שאתה לא מסוגל לעמוד בזה יותר, וגומר מוקדם. אין הרגשה מתסכלת מזו והיא יכולה לנבוע מהמון סיבות שאתה בכלל לא מודע אליהן. אם הבעיה הזו חוזרת אצלך על בסיס קבוע, כדאי לפנות לטיפול מתאים.

חוסר פעילות: ההתחלה הייתה מטורפת. שכבתם כל היום ולפעמים גם כמה פעמים ביום, כל אקט היה מלווה בתרועת חצוצרות והאורגזמות היו בלתי נשכחות. ככל שעבר הזמן כמות הפעמים בהן קיימתם יחסי מין ירדה משמעותית ועל האיכות אין בכלל מה לדבר. מאוד קל ליפול במורד המדרון הזה ולהגיע למצב בו תקיימו יחסי מין אחת לחודש, אם בכלל. לפני שתגיעו לשם כדאי שתדברו על זה ותפנו לטיפול זוגי שיחזיר לכם את הניצוצות לחדר המיטות.

כאבים נשיים: את לגמרי בעניין שלו והוא גם מסתבר להיות המאהב הכי מושלם במיטה. למרות זאת, קצת אחרי הגישושים הראשונים והמשחק המקדים, ברגע שהוא חודר אלייך את חווה כאבים בלתי נסבלים שאת לא מסוגלת לספוג ומשביתים אותך מפעילות. כאבים בעת מגע מיני יכולים להגיע ממגוון סיבות המוכרות לעולם הרפואי כמו וגיניסמוס או וסטבוליטיס, מה שבטוח הוא שכדאי שתבדקי זאת.

אילוסטרציה. ShutterStock
כאבים וגינאליים יכולים להרוס כל חשק מיני. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לא עומד: אין צורך להרחיב ולהסביר את הכותרת. מדובר בבעיה שמתרחשת לפחות פעם בחיים של כל גבר מצוי. שלל סיבות יכולות להביא למצב של חוסר אונות גברית כמו התרגשות, עייפות או לחץ. אך אם זה חוזר על עצמו בכל פעם בה אתם ניגשים לפעילות, יש כאן בעיה. בימינו לעולם הרפואה המודרני יש עשרות פתרונות שונים כמו כדורים או זריקות וזו ממש לא בושה להשתמש בהם.

חוסר חשק: למרות שזה יכול להישמע מוזר למרבית האנשים, ישנה בעיה הקיימת אצל אחוז לא מבוטל באוכלוסיה שאינם מעוניינים בשום סוג של פעילות מינית - אצל אנשים א-מיניים עצם המחשבה על קיום יחסי מין מעוררת חלחלה - זו יכולה להיות בעיה שמגיעה בעקבות חוויה מינית גרועה מהעבר ואפילו פוביה מאיברי מין (נדיר, אך קיים). לאנשים אלה מומלץ לשלב יחד עם הטיפול המיני גם טיפול פסיכולוגי שייתן מענה ראוי למחסומים הקיימים.

דימוי עצמי נמוך: בדומה לסעיף הקודם, גם הבעיה הזו נובעת מחסך פסיכולוגי שמשפיע באופן ישיר על התפקוד הפיזי. ברגע שאדם סובל מדימוי עצמי נמוך כלפי הגוף שלו, הקושי להיפתח מול בן הזוג הוא רב יותר וכל פעולה הכי פשוטה כמו הורדת חולצה הופכת לסאגה מתמשכת. כמובן ששיחה פתוחה עם הפרטנר וקבלת חיזוקים ממנו יכולה לעזור, אך אם גם זה לא עובד, טיפול פסיכולוגי בשילוב טיפול מיני יעזור להגיע אל שורש הבעיה ולפתור אותה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גבר יושב על המיטה לצד בחורה מאוכזבת. ShutterStock
דימוי עצמי נמוך גם יכול לפגוע ביחסי המין. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully