וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולטורה רומנטית

מימס

31.1.2013 / 8:24

החלטנו להיות קצת תרבותיים ולהמליץ לכם על סרט, ספר, מופע ושיר שמדברים על אהבה. מוגש בחום

אם אתם דומים לי ולו במעט, אתם כנראה מסכימים שאהבה מסובבת את העולם. אני לא מתכוונת לאהבה הדביקה עם הסוף הטוב וההבטחות לאושר נצחי, אלא לאהבה האמיתית – זו שמגיעה מכיוונים מפתיעים, מחלצת מאיתנו מחשבות חדשות ורגשות זרים ולא תמיד מצטלמת טוב לצד ג'ניפר אניסטון.
כדי לחגוג את האהבה היצרית והאכזרית הזו, אני מזמינה אתכם לגלות כמה אמירות יצירתיות חשובות ומעניינות אודותיה:

מופע – התקפת לב / אנסמבל ציפורלה

אם אתם עוד לא מכירים את אנסמבל ציפורלה – זו ההזדמנות שלכם. צוות השחקנים המוכשר הזה (שכולל גם כמה פרצופים מאוד מוכרים) כותב, מביים ואפילו יוצר את התפאורה ואת התלבושות שלו בעצמו. ציפורלה החלו את דרכם כתאטרון פרינג', אבל עשו דרך ארוכה מאוד וכיום הם מופיעים ברחבי הארץ.
המופע האחרון שלהם "התקפת לב" הוא מיצוי מצוין של כל מה שהם יודעים לעשות הכי טוב – לקרוע מצחוק ולקרוע את הלב. המערכונים הקצרים נוגעים בסוגיית האהבה ממגוון נקודות מבט, רובן כאלה שאי אפשר שלא להזדהות איתן. הגדולה של האנסמבל היא ביכולת המופתית לגרום לקהל לשאוג מצחוק ובו בזמן להיצבט בכאב. עלו על רכבת ההרים הזו, ההנאה מובטחת.

שיר – I'm a fool to want you / Julian Plenti

לכל אחד יש שיר אהבה שהוא אוהב במיוחד, ובדרך כלל הוא מתקשר לחוויה אישית שקשה להזדהות איתה מבחוץ. אז מה הופך את השיר הזה לטוב כל כך?
ג'וליאן פלנטי הוא שם הבמה של פול בנקס, סולן להקת אינטרפול. לפני כחצי שנה הוא שחרר אי.פי שמורכב ברובו מקטעים אינסטרומנטליים וההברקה הזו – קאבר של פרנק סינטרה. פול, או ג'וליאן, שמר על הקומפוזיציה המקורית והוסיף לה ביטים היפ הופים וקצת אלקטרו. תוסיפו לזה את סגנון השירה שלו, שחלקו שבור-לב וחלקו סקסי ומפתה, ותבינו בדיוק על מה מדבר השיר: הייסורים והעונג שבאהבה למישהו שרוצה לאהוב גם אנשים אחרים. האזנה נעימה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ספר – הנשיקה / קתרין האריסון

גבר מבוגר ופקחי מפתה נערה צעירה ותמימה. אפשר לטעות ולחשוב שמדובר ברומן רומנטי עד שזה מתגלה כסיפור חייה של הסופרת האמריקאית קתרין האריסון: היא הנערה הצעירה, בעוד שהגבר המבוגר הוא אביה.
ב"הנשיקה" היא מגוללת את משולש האהבים אליו נקלעה כשהיתה בת עשרים. מפגש מזדמן עם אביה, שלא נכח בחייה במשך רוב שנות ילדותה, הופך לרומן אסור בהסכמה. אמה, שחושדת במתרחש, צופה בקנאה בקשר המתחדש של בתה ובעלה-לשעבר.
במשך ארבע שנים האריסון לוקחת חלק בגילוי עריות עם אביה, בסיפור אהבה מטריד, מסקרן וביזארי. לא בדיוק "50 גוונים של אפור".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיפור אהבה ביזארי. כריכת הספר "הנשיקה". צילום: יח"צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

סרט – Angel-A / לוק בסון

בסרט Angel-A, שיצא ב-2006, הבמאי לוק בסון לווה אלמנטים מסרטים מוכרים אחרים כדי להגיש אמירה הומוריסטית, מחממת לב ומדליקה על אהבה עצמית ואהבת האחר.
אנדרה, נוכל פריזאי טוב-לב, מבקש לשים את ימי הנוכלות שלו מאחוריו כדי לעשות כסף גדול באמריקה. הוא מבלה כמה שעות בפריז, במהלכן נתקל בבריונים להם חייב כסף, שמאיימים על חייו. בייאושו, הוא נעמד על גשר מעל נהר הסיין ומתכוון לקפוץ, כשאישה בלונדינית וארוכת-רגליים בשם אנג'לה (הדוגמנית הדנית בעלת הגוף השמיימי רי רסמוסן) מופיעה לצידו וקופצת לפניו.
הוא קופץ אחריה, מציל אותה והשניים נקלעים להרפתקה פריזאית שמצטלמת נהדר: אנג'לה –שמתגלה כמלאך שנשלח מהשמיים – עוזרת לאנדרה לגייס את הכסף הנדרש במני אמצעים לא-כשרים ומבדרים. על הדרך, היא גם מלמדת אותו לאהוב את עצמו. בסוף זה משתלם לשניהם. כיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully