וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טפו טפו טפו

30.1.2013 / 8:47

נואשים לחתונה? נמאס לכם להיות לבד? ישנן כמה אמונות תפלות שאמורות להבטיח לכם חופה וקידושין. ממריחת כף רגלו של בחיר לבך בשום, ועד שינה עם עוגה מתחת לכרית

אם התייאשתם מאתרי היכרויות, רשתות חברתיות, ספיד-דייטינג ושידוכים של דודה שרה, יש עוד אופציה אחת אחרונה למציאת אהבה: אמונות תפלות. השם אולי מרמז לכך שמדובר באוסף של שטויות מטופשות יותר מהחרטוטים של השף אייל שני, אבל כשאתם בודדים כמו תא המוח בראשה של מירי רגב, לפעמים שווה לנסות הכל.

לפניכם כמה אמונות תפלות שהתפתחו לאורך השנים במגוון תרבויות בעולם, ושמתיימרות לסדר לכם בן זוג, נישואין מאושרים ומשכנתא לאורך 30 שנה (נו, אפילו אמונה תפלה לא יכולה להציל אתכם מזה).

קללת הרווקות
אומרים שהחיים הם כמו הסוללה של האייפון, עד שזה לא מגיע ל-30 אתה לא ממש דואג, ואכן בסביבות גיל 30, נשים רבות מתחילות להילחץ שמא נגזר עליהן להיות רווקות לנצח. אז כדי להימנע מלשמוע את הנדנודים של האמא הפולניה על זה שהיא מחכה לנכד חדש, עלייך תמיד להביט צפונה כשאת עוזבת את ביתך. בנוסף אל תשבי בפינת השולחן ואל תתפתי לענוד טבעת נישואין שאיננה שלך, אחרת צפויות לך שבע שנים של בדידות. לפי אמונה אחרת שמקורה ברוסיה, כדי שלא ייגזר עלייך 10 שנים של רווקות, אסור לבחוש משקה עם סכין או מזלג. נו, בכל מקרה אנחנו טיפוס של כפיות.

כך תגרמי לו לאהוב אותך
אם כבר נדלקת על איזה גברבר חסון אבל הוא לא ממש שם עלייך, ליהודי עיראק יש פיתרון נפלא בשבילך: כל שעלייך לעשות זה למרוח את כפות רגליו של האהוב בשמן זית עם שום, מלח וזיעה. כמו כן, הוא יחזיר לך אהבה אם תערבבי בכוס יין מעט מזיעתך ותדאגי לכך שישתה ממנה. לרוויה! אופציות נוספות ומבחילות לא פחות: שרפי שיערה מראשו בליווי לחש מתאים או הציעי לו להריח חלב עיזים חם מעורבב עם שום. אם הוא לא יקרא למשטרה הוא בטוח הגבר של חייך.

אילוסטרציה. ShutterStock
עשי לו מסאג' בכפות הרגליים עם שמן זית, שום, מלח וזיעה והוא יאהב אותך. או שלא. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

חלום מתוק
מגיל קטן אנחנו מפנטזות על אותו אביר עם הסוס הלבן שיישא אותנו לעבר השקיעה וינשק אותנו ארוכות כמו בסרטי האנימציה הקיטשיים של "דיסני". אז אם כבר פנטזיה, למה שלא תפגשי את האחד המיועד בחלום? לפי האמונות התפלות, תוכלי לחלום על אהובך לעתיד אם תקשרי ענפי צינית לרגלי מיטתך (בלי ציניות) ותלכי לישון אחרי אכילת תפוח אפוי ביום הקצר בשנה, ה-21 לדצמבר. אם ניחנת בכישורי רקמה, את מוזמנת לרקום תשעה עלי צינית לכותונת הלילה שלך, והגבר של חייך יגיע בחלום. הוזמנת לחתונה של חברה? קחי חתיכה מעוגת החתונה והניחי אותה מתחת לכרית. גם זה אמור לגרום לך לחלום על החתן העתידי שלך, או שזה פשוט יביא הרבה ג'וקים למיטה.

כך תזהה את האחת
גם עבור הרווקים שביננו ישנן אמונות תפלות, ואחת מהאמונות שמגיעה מארצות הברית גורסת שתוכל לפגוש את אשתך לעתיד אם תמלא אחר ההוראות הבאות: עליך לעמוד על המדרכה ולחכות עד שיחלפו על פניך עשר מכוניות אדומות, נערה ג'ינג'ית שלובשת בגד אדום וגבר בעל עניבה ירוקה. האישה שתראה אחרי כל אלה היא האחת בשבילך (בואו נקווה שזאת לא תהיה קשישה בת 80). עוד אמונה טוענת שאם תתכופף לאחור מעל באר ותביט במים שמתחתיך בעזרת מראה, תראה בהם את ההשתקפות של אהובתך המיועדת. אנחנו לא לוקחים אחריות אם תיפול לתוך הבאר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
נערה ישנה במיטה. ShutterStock
תשאירי לו מקום לחבק אותך בחלום. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ראי, ראי שעל הקיר
פעלתם לפי האמונות התפלות ובדרך נס מצאתם אהבה? עכשיו אתם צריכים לשמור עליה. לפי אחת האמונות, אם שניכם תביטו בו זמנית במראה והמבטים שלכם ייפגשו, יובטחו לכם נישואין מאושרים. ביום החתונה עצמו על הכלה להביט על עצמה במראה לפני שהיא יוצאת מביתה, וכך יהיה לה מזל טוב. לעומת זאת, אם אחרי שהיא כבר יצאה מביתה היא תחזור כדי להתבונן במראה, צפויים לכם נישואין רעים. ואנחנו חשבנו שהדבר הכי מפחיד בחתונה זה לא לקבל מספיק צ'קים.

מתי להתחתן?
טיימינג זה הכל בחיים, וגם כשמתחתנים צריך לעשות זאת בזמן הנכון. אז אם בניתם על חתונה קטנה בשישי בצהריים, כדאי שתוותרו על הרעיון, כי לפי אמונה תפלה חתונה ביום שישי תביא למזל רע. כך גם חתונה בחודש מאי וחתונה ביום ההולדת של החתן או הכלה. אז מה יביא לנישואין מאושרים? חתונה לאורו של ירח מלא. שיהיה במזל!

אילוסטרציה. ShutterStock
חתונה ביום שישי אולי תחסוך לכם בעלויות, אבל תוביל למזל רע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully