וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלבס שאוהבים לאהוב

מימס

16.1.2013 / 8:09

מבראד פיט ועד טיילור סוויפט: כל הסלבס שתמיד נמצאים בזוגיות ושמחליפים מאהבים בקצב מסחרר

אנחנו עוקבים אחר כל מעלליהם של הסלבריטאים בפייסבוק, בטוויטר ובאינסטגרם, אבל יש תחום אחד בו קצת קשה לעקוב אחריהם: חיי האהבה.
ישנם כמה סלבריטאים שאוהבים לאהוב ומעדיפים להחליף מאהבים בתדירות בה רוב האנשים מחליפים טפט באייפון. מי הסלבריטאים שצריכים למצוא את האחד או האחת ולהתחייב? הרשימה לפניכם:

בראד פיט

בתחילת שנות התשעים, השחקן ידע רומנים רבים עם הכוכבות שלצידו, כשהבולט והשערורייתי היה עם השחקנית ג'ולייט לואיס. לואיס היתה רק בת 16 ופיט היה מבוגר ממנה בעשור.
במשך שלוש שנים יצא עם עוד שחקנית מפורסמת ששיחקה לצידו – גווינת' פאלטרו. השניים התארסו, אבל נפרדו ב-1997. שנה לאחר מכן פגש את ג'ניפר אניסטון והשניים נישאו. ב-2005 מצא לו בת לוויה חדשה – אנג'לינה ג'ולי, לצידה שיחק בסרט "מר וגברת סמית". הפאוור קאפל התארס בשנה האחרונה (ואולי התחתן בחג המולד?), אחרי שהקימו קבוצת כדורגל של ילדים מאומצים וביולוגיים.
שורה תחתונה: אם את משחקת לצידו של פיט, יש סיכוי גדול שהוא יתאהב בך.

אילוסטרציה. GettyImages
בראד פיט והנשים עמן היה בזוגיות: ג'ולייט לואיס, גווינת' פאלטרו, ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי. צילום: אילוסטרציה/GettyImages

ג'ניפר לופז

בשנות התשעים היא התחתנה והתגרשה מאוחאני נואה. אחר כך בילתה שנתיים בחברת שון 'פי.דידי' קומבס. ב-2001 התחתנה עם הרקדן כריס ג'אד והתגרשה ממנו בחלוף פחות משנה. ב-2003 היתה אמורה להינשא בשלישית לבן אפלק, אך בתחילת 2004 נפרדו. חצי שנה לאחר הפרידה מבן היא אמרה "כן" לזמר מארק אנתוני והשניים הביאו לעולם תאומים. כנראה שלא היה די בהורות כדי לגרום לג'ניפר להתחייב וב-2011 השניים התגרשו. בן זוגה הנוכחי, הרקדן קאספר סמארט, נהנה מהשאריות.
שורה תחתונה: אויש, תנוחי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אילוסטרציה. ShutterStock
ג'ניפר לופז עם הגברים של חייה: אוחאני נואה, פי.דידי., כריס ג'אד, בן אפלק, מארק אנתוני וקספר סמארט. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

ג'ייק ג'ילנהול

ב-2002, ג'ילנהול ניהל מערכת יחסים מתוקשרת עם קירסטן דאנסט – מערכת יחסים ששרדה שנתיים והיתה קצת קריפית כי השניים נצפו מבלים הרבה גם עם אחותו של ג'ייק, מגי.
הוא החליף בלונדינית אחת באחרת כשהתחיל לצאת ב-2009 עם ריס ווית'רספון, וגם הם נצפו מסתודדים יחד במשך כשנתיים. הבלונדינית הבאה, טיילור סוויפט, היתה צעירה ממנו בכמעט עשור והשניים יצא במשך כמה חודשים (למה לא שנתיים?). לאחרונה נקשר שמו בשמה של קייטי הולמס, אבל זה בטח לא ישרוד. אחרי הכל, קייטי לא בלונדינית.
שורה תחתונה: מתי סורי מחמצנת?

אילוסטרציה. GettyImages
ג'ייק ג'ילנהול והנשים אהב: קריסטן דאנסט, ריס ווית'רספון, טיילור סוויפט וקייטי הולמס. צילום: אילוסטרציה/GettyImages

ג'ון מאייר

ב-2002 הוא יצא עם ג'ניפר לאב יואיט, ואחר כך צחק שמעולם לא "מימשו" את הקשר. ב-2006 החל לצאת עם ג'סיקה סימפסון, שאת מעלליה בין הסדינים חלק בראיון אחרי שנפרדו. ב-2007 יצא עם מינקה קלי, במהלך 2008 ו-2009 יצא לסירוגין עם ג'ניפר אניסטון וסיים את אותה השנה במערכת יחסים עם טיילור סוויפט, שהיתה צעירה ממנו ב-12 שנים. כשהכל נגמר ביניהם, סוויפט כתבה עליו שיר בו היא חוזרת על המשפט "אתה לא חושב שהייתי קצת צעירה מכדי שתתעסק איתי?" מקסים. לאחרונה הוא נצפה עם קייטי פרי – מעניין אם הם "מממשים" את אהבתם.
שורה תחתונה: דושבאג.

אילוסטרציה. GettyImages
הנשים עמן ניהל ג'ון מאייר זוגיות: ג'ניפר לאב יואיט, ג'סיקה סימפסון, מינקה קלי, ג'ניפר אניסטון, טיילור סוויפט וקייטי פרי. צילום: אילוסטרציה/GettyImages

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט יצאה עם שניים מתוך שלושת הגברים ברשימה הזו, והיד עוד נטויה. בהתחשב בכמות הבחורים איתם יצאה בגילה הצעיר, היא מצליחה לשמור על תדמית חסודה ונקייה.
הזמרת בת ה-23 יצאה עם ג'ו ג'ונאס ב-2008 ומיד דילגה הלאה לשחקן טיילור לאוטנר עד סוף 2009. כמעט במקביל לפרידה, החלה מערכת היחסים שלה עם ג'ון מאייר וזו הגיעה לקיצה, פלוס שיר מתבכיין, ב-2010. במשך כחצי שנה היא נצפתה מתרועעת לסירוגין עם ג'ייק ג'ילנהול, ובמשך שלושה חודשים ב-2012 גם עשתה נעים לקונור קנדי – צאצא של.
לאחרונה היא יצאה עם חבר להקת "וואן דיירקשן", הארי סטיילס, אבל לפי השמועות מערכת היחסים הזאת נגמרה. בינתיים טיילור פנויה, אך אנחנו מאמינים שבעוד כמה דקות היא שוב תמצא פרטנר חדש.
שורה תחתונה: אז למה כולם יורדים על מיילי סירוס?

אילוסטרציה. GettyImages
הגברים של טיילור סוויפט: ג'ו ג'ונאס, טיילור לאוטנר, ג'ון מאייר, ג'ייק ג'ילנהול, קונור קנדי והארי סטיילס. צילום: אילוסטרציה/GettyImages
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully