וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכה למבוגרים בלבד

14.1.2013 / 8:16

כתבנו הגשים חלום רטוב כשהוזמן לבקר בתערוכה של תעשיית הסרטים האירוטים בלאס וגאס. בזמן שאתם נשארתם בבית, הוא קיבל הצצה לגאדג'טים מעולם הסקס והתחכך עם כוכבות פורנו

בין שולחנות ההימורים, לצד מופעי הקברט המושקעים ושניה לפני עונת האוסקרים של תעשיית הקולנוע, בכל ינואר מתקיימת בלאס וגאס תערוכת הבידור למבוגרים בלבד שחוגגת את תעשיית הסרטים האירוטיים. מאות כוכבות פורנו, במאי קולנוע, אנשי שיווק מתחום המוצרים למבוגרים בלבד ועשרות אלפי מעריצים עושים דרכם כל שנה לעיר החטאים כדי לחזות בפלא מקרוב ולא בעוד אתר או דיוידי.

לא האמנתי כשהוזמנתי לסקר את האירועים שמתקיימים במלון "הארד רוק" בוגאס, במה שחברים שלי כינו החלום האולטימטיבי - אחד מ-30,000 הצרכנים שמבקרים באירוע מידי שנה. שלושת הימים של התערוכה, אותה יוזמת ענקית המדיה בתחום, AVN, הם ברובם ביתנים ודוכנים של מוצרים למבוגרים בלבד, צעצועי מין, עמדות מכירה של המצאות חדשות בתחום, מרצ'נדייז מגוון מכל בית הפקות פורנו והכל בליווי כוכבניות צעירות ושופעות שמחייכות ללא הרף.

הישראלים הגיעו גם לפורנו

בין הגאדג'טים שהוצגו בשנה שעברה בלט התקן זכרי על אבר המין שמגיע עם קוד אישי לדגם הספציפי של הרוכש. כאשר הגולש נמצא באתר האינטרנט של החברה, הוא בוחר בנערה המוצגת לו במסך המחשב. אותה בחורה מקבלת את הקוד שלו, נוגעת בדילדו שנמצא אצלה, ואז הצופה מרגיש את תחושת המגע שלה. גאדג'ט וירטואלי פחות הוא "דבש סקס" שהוצג בתערוכה כמעורר זכרי טבעי לחלוטין, אך מהר מאוד נחשפה התרמית כי הוא מכיל ויאגרה. בעמדת הדבש צמד המוכרים הם שני חבר'ה ישראלים. כנראה שלא כולם נוסעים להודו אחרי הצבא.

אני ממשיך ללכת בין ההמון הרב אל עבר אזור מכירת הדיוידי. גם שם אני מזהה עברית, כשאיש המכירות של אחת מחברות הדיוידי מספר לי שהוא גר עם אשתו והילדים כבר כמה שנים בארה"ב, עובד בביזנס הזה של הפורנו ובשנים האחרונות נמצא בקשיים כלכליים. המכה הגדולה של תעשיית הפורנו הייתה כידוע האינטרנט, שכן אנחנו בעידן בו רוב תכני הפורנו זמינים חינם ברשת ופוגעים ישירות בהכנסות של התעשייה.

הדוכן של הישראלי הוא אחד משניים בלבד בתערוכה שגם מכיל סרטי גייז. בשנותיו הראשונות האירוע כלל גם את פלח השוק החד מיני כאירוע לכל חובבי המין באשר הם. אולם לאחר שהתעצם במיוחד לפני שני עשורים, החלק הגאה של התעשייה מקיים את האירוע המקביל בסן פרנסיסקו, בעוד זה של נשים עם נשים נשאר כמובן כחלק מהתערוכה המיועד לקהל הסטרייטי. אין צורך להפריד כוחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל האנשים ששולטים בתעשיית הפורנו מגיעים לתערוכה. צילום: יח"צ, לי אוסטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרסים, רבותיי, פרסים

במטרה אולי קצת להעלות את הרמה של האירוע ולתת לו מעט רצינות ועומק, משולבים במהלך שעות היום סימפוזיונים לקהל בנושאים כמו זכויות יוצרים, אופציות שיווק להגברת הכנסות מסרטים, המילה האחרונה בזויות הצילום ומינוף אלמנטים מתרבות הפופ לסרטי פורנו. הנושא האחרון הוא זה שעומד מאחורי הטרנד של השנים האחרונות- סרטי פורנו שהם פרודיה על סדרות טלוויזיה וריאליטי או סרטי סקס של סלבס (ע"ע קים קרדשיאן וצ'ק הענק מתאגיד הפורנו ויויד).

אבל עם כל הכבוד למעריצים ולסימפוזיונים, הערב האחרון בפסטיבל הצבעוני הוא זה שאליו מחכים אלפי אנשי תעשיית הפורנו – טקס חלוקת הפרסים של AVN. בסך הכל ישנן לא פחות מכ-140 קטגוריות אך הפסלונים רבים יותר, כיוון שישנן קטגוריות לזוגות, שלישיות וכו'. ב-2013 מציינים 30 שנים להיווסדו של האירוע. והנה עם רדת הערב על וגאס, השטיח האדום נפרש, הטקס מתחיל בקטע חשפנות מרשים והנה הפרסים יוצאים לדרך בהנחיית סטנדאפיסט סוג ג'.

דווקא ההכרזה על המועמדויות, לרבות כאלו שהזכיות בהן מוכרזות בקליפ וידאו מסכם מפאת חוסר זמן, היא זו שגוררת מהקהל את הצחוקים הרבים. קטגוריות כמו "סרט ה-MILF המצטיין", "סצנת פטיש הרגליים המצטיינת" או "הסצנה המצטיינת בשילוב שליטה וצעצועים" הן רק חלק זעום מהמועמדויות המגוונות שאנשי האקדמיה למבוגרים בלבד מצאו לנכון לחלק לקולגות שלהם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וההזוכה בפרס השחקנית המחרמנת ביותר היא...צילום: IndustryByRick/מערכת וואלה!, צילום מסך

ותודה למנתח הפלסטי שהביאני עד הלום

גולת הכותרת של הטקס היא הזוכות שעולות לבמה, במיטב שמלותיהן המינימליות, דומיננטיות פחות על גופן מאשר העזרים הפלסטיים שלהן. כאילו במערכון כתוב מראש, גם בהכרזת הזוכות בסצנת "גנג בנג השנה" עולות שחקניות הפורנו ומודות על הבמה הנכבדת לסוכן, לקולגות אך מעל הכל לאלוהים ולהורים שהביאו אותן עד הלום. אמא ואבא נרגשים מוחאים כפיים בקהל לא הצלחתי לאתר בקהל.

זהו הזמן בו הגבה המורמת (ולא מהבוטוקס) חוזרת למקומה הטבעי. תעשיית הפורנו חוגגת את עצמה פעם בחגיגה שהיא לא רק טפיחה על השכם או מפגן כוח והישרדות אל מול הפיראטים מהרשת שמאיימים עליה, אלא גם כזאת שנועדה לקצור את פירות עמלה. בעסק בו אנשי התעשייה מנציחים סקס מבוים אל מול המצלמות, ללא קשר לרגשות אמיתיים כלשהם, בפסטיבל השנתי בוגאס הם מקבלים את החום והפירגון מהמעריצים, אולי יוצאים בסוף גם עם פסלון מהטקס, ומאושרים עד הגג. רק אז הם מרגישים כוכבים. כולם ישובו גם בשנה הבאה ולו בשביל לקבל קצת לאהבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקניות הפורנו מתאחדות. צילום: פרו דיגיטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully