וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות במסיבת הסילבסטר

מימס

30.12.2012 / 8:25

הולכים למסיבת הסילבסטר ואין לכם עם מי להתנשק בחצות? קבלו את כל הטיפים איך למצוא אהבה עוד לפני שתיכנס שנת 2013

שנה אזרחית חדשה לפנינו ואיתה גם כל ההבטחות החדשות שנבטיח לעצמנו ונתקשה לקיים. אולי לא תצליחו להוריד 5 ק"ג ותמשיכו לעשות סטוקינג לאקסית בפייסבוק, אבל הבטחה אחת אפשר לנסות לממש תכף ומיד – ההבטחה למצוא אהבה חדשה בשנה הבאה עלינו לטובה.

קצת לפני שנתבלבל ונתקשה להחליף את ה-12 ב-13, וקצת אחרי שכבר לא יהיה מצחיק להיפרד במילים "נתראה בשנה הבאה" – צאו למסיבת סילבסטר. זו הזדמנות להכיר אנשים חדשים, להתבאס שיש לכם קונפטי בשמפניה ולאתר את הפרטנר המושלם לנשיקת חצות לוהטת. בלי מילה אחת על יהודים בחבית או חתול מצויר.

מה כן לעשות

בין אם נגררתם למסיבה ביתית שקטה או שהערב שלכם לא נגמר עד שמגיעים למעצר – תשקיעו בעצמכם ושדרו לעולם שאתם פנויים להרפתקאה חדשה. במקרה הכי גרוע, התחלתם את השנה כשאתם נראים ממש טוב.

ציינתי כבר שהשנה האזרחית היא הזדמנות לשבור הרגלים מגונים, לערוך שינויים ולעדכן את תפיסות העולם שלנו. מסיבת הסילבסטר היא בדיוק המקום הנכון ליישם חלק מההבטחות שלנו לעצמנו.
הבטחה החשובה ביותר היא לזכור לתת לאנשים אחרים צ'אנס. אולי הם יורקים כשהם מדברים, אולי יש להם שומה שעירה על הפנים ואולי הם סתם נהנים לדבר על עצמם. כך או כך, הם עלולים להפתיע אתכם לטובה ואולי עד סוף הערב תתחננו לפגוש אותם שוב.
זכרו שאתם לא לבד. בדיוק כפי שאתם משתדלים להשתנות לקראת השנה החדשה, אפשר להניח שגם אחרים מנסים. אל תפסלו על סמך רושם ראשוני ומי יתן ש-2013 תהיה שנה של היכרויות מעמיקות. יאללה, שימו מסטיק בפה, עוד מעט חצות.

מה לא לעשות

לא משנה כמה הסברים ימצאו בויקיפדיה, תמיד יהיה מישהו שיטען שחגיגות השנה האזרחית הן הילולת בשרים אנטישמית / פולחן פגאני / יום הולדת לסנטה קלאוס ועוד כל מיני בדיות יצירתיות. עשו לעצמכם טובה והשאירו את הדעות הקדומות האלה בבית. אם אתם פשוט לא מסוגלים להשתחרר מהרעיון שהשנה האזרחית החדשה מהווה איום על ישראל, אני מציעה שתבררו אם מירי רגב רווקה.

אם אתם נוהגים לספור אחורנית מעשר עד אחת, ולסיים באיחול Happy New Year – עשו זאת באותו הקצב עם כולם. זה לא משנה אם הם מאחרים בעשירית השנייה או אם הם מאלתרים ספירה אחורנית כי כולם שיכורים מכדי לשים לב לשעה האמיתית. ההתעקשות שלכם להיות הד תוציא את כולם מדעתם ותחבל בסיכויים שלכם להיות מוזמנים גם בשנה הבאה.

גם אם נדמה לכם שבן זוגכם הפוטנציאלי ממש בקטע שלכם כי אתם מדברים כבר רבע שעה על "מאסטר שף", אל תנחיתו עליו את נשיקת חצות בלי לקבל איזו קריצה או חיוכון קודם. זו תקיפה מינית, וזו לא הדרך הכי טובה להתחיל את השנה. אה וכמעט שכחתי – אל תהפכו לדלעת. שתיים עשרה בלילה וכאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully