וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גברים רוצים

כרמי צדוק

21.1.2013 / 8:52

תמיד חשבתן שקל לספק גברים? מסתבר שגם אותם לא תמיד פשוט להבין. לפניכן עצות איך לגרום לגברים להידלק עליכן

אילו תכונות הגבר הישראלי הממוצע מחפש באישה, ומדוע הוא מעדיף אישה מסוימת על פני אחרת? במשך שנים ארוכות, רבים ניסו לפצח את החידה 'מה נשים רוצות', והתעסקו פחות בשאלה 'מה גברים רוצים', שכן מדובר ביצורים פשוטים וקלים להבנה לעומת הנשים המתוסבכות. האמנם? הגברים בימינו מחפשים מכלול תכונות ענק, ובעיקר לא מוכנים להתפשר על פחות מהטוב ביותר. לפניכן עצות פרקטיות שיסייעו לכן ללכוד את הגברברים שמולכן. שיהיה מצוד קל ונעים.

חיוכים ומבטים- חיוך קטן יכול לעשות את כל ההבדל. גברים פשוט נמסים לנוכח החיוך שלכן, לכן הקפידו להשתמש בו ולנצל אותו לטובתכן. המבט שאתן משדרות, במיוחד כאשר הוא ממוקד ומלווה בחיוך קטנטן, בהחלט עשוי להדליק את הגברברים שמולכן. גם שפת גוף מזמינה, למשל ידיים המונחות לצידי הגוף (ולא שלובות), הם אקטים המשפרים את הסיכויים שלכן לסיים את הערב עם בחור.

הצצה קטנה- הכוונה היא בעיקר ללבוש, אבל גם לעוד תחומים. מבחינת מראה, לעולם אל תלבשו בגדים שחושפים יותר מידי, כלומר שילוב של חצאית מיני וציצי בחוץ זה טו מאץ'. בחרו באיבר חשוף אחד בכל פעם. אופציה אחרת היא לבוא חסודות ומכוסות אך עם חולצה קצת שקופה. המטרה היא להשאיר קצת מקום לדמיון, ולא לחשוף את הכל מהתחלה. כנ"ל לגבי דיבורים: השיחה הראשונה שלכם היא ממש לא הזמן לחשוף את כל קורות חייכן, את זה תשמרו לראיונות עבודה.

חיבוק ליטוף- תתפלאו לגלות שמילים כמו 'חיבוק', 'התכרבלות' ו'כפיות' דווקא מאוד פופולאריות גם בקרב המין הגברי. בפעם הבאה שגבר מחכה לחיבוק גדול ונשיקה, אל תחשבו שהוא זומם להכניס אתכן למיטה (לפחות לא באותו רגע), הוא פשוט מחפש חום ואהבה. אז תחבקו, אבל מומלץ להקפיד לא להתעלק ולהתרפס עליהם יותר מידי. מינון גבירותיי, מינון.

אילוסטרציה. ShutterStock
תתפלאו, אבל גם גברים זקוקים לחיבוק מדי פעם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טבעית אבל לא מוזנחת- בעלי טסטוסטרון רבים דיווחו שהם מעדיפים אישה ללא איפור, או עם איפור מינימאלי בלבד, מאשר ערמות שפכטל המרוחות על הפרצוף לצד ריסים מלאכותיים. מצד שני, רבים מהם דווקא ישמחו לבחון את ציפורניכן המשוכות בלק בוהק. הכלל גם תופס בכל הקשור לחזיית הפוש אפ שלכן, נסו לוותר עליה ולא לזייף מה שאין, אחרי הכל זה יתגלה בהמשך אם העניינים יתקדמו. כמו כן, גברים אוהבים דברים קבועים, לכן מומלץ לא לשנות את צבע השיער שלכן כל שני וחמישי, אלא לדבוק במראה קבוע.

אינטליגנציה- גברים מחפשים נשים חכמות ומשכילות, אבל לא מידי, ובטח שלא יותר מהם. אם אתן לא מחשיבות את עצמכן כנשים אינטליגנטיות, נסו להשקיע בצבירת ידע כללי, או לפחות קראו את החדשות של אתמול. כדאי להגיע לדייט מוכנות ומעודכנות בהתרחשויות האחרונות של מדינתו הקטנה, כך שבפעם הבאה שהדייט שלכם יזכיר את אבו מרזוק, לא תתבלבלו ותחשבו שמדובר בחומוסייה החדשה שנפתחה ביפו.

אוכל, קדימה אוכל- כן, גברים הם יצורים פרימיטיביים שבסך הכל מחפשים אחר מזון, או כמו שאומר המשפט המפורסם "הדרך אל ליבו של גבר, עוברת דרך קיבתו". אם אינכן פמיניסטיות מידי, כדאי לנפנף ביכולות הבישול שלכן, ואם לא ניחנתן בכאלה, זה הזמן לשפר את כישוריכן הקולינריים (צפייה ב"מאסטר שף" לא נחשבת, חובה תרגול מעשי).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
גבר מתבונן בראש חסה. ShutterStock
לא מותק, חסה לא נחשבת לאוכל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

למי יש יותר כבוד- לא משנה מה, לעולם אל תמעיטו מכבודכן, במיוחד לא עבור בנים. יוזמה זה דבר מבורך, אך ברגע שאתן הופכות להיות קלילות ופתטיות, וממהרות לרדוף אחרי גברים, הם פשוט יברחו. במקום להיצמד לנייד ביום שאחרי, תתעסקו בחיים הרגילים שלכן. גברים מטבעם אוהבים להתפרפר, לכן אם תיתנו להם תחושת מחנק על ההתחלה, סביר להניח שהם ינוסו במהירות.

אמביציה ועצמאות- שאפתנות זו תכונה רצויה מאוד. גברים מעריכים נשים בעלות עמוד שידרה, וכאלה שיודעות מה הן מחפשות, והיכן הן רוצות להיות בנקודת זמן מסוימת. מצד אחד, תכונת אופי שכזו עשויה להתפרש כשחצנות וההפך מצניעות, אך אם תדעו כיצד להציג אותה, אתן יכולות להרוויח נקודות זכות נוספות. כמו כן, נשים עצמאיות שיש להן עולם משלהן, זוכות להערכה רבה.

חוש הומור- על פניו זוהי תכונה שנשים מחפשות אצל גברים, אבל לא נדיר למצוא גברים שמציינים תכונה זו אצל הנשים שלהן. אישה כבדה ורצינית זה טרן אוף אדיר. אם לא ניחנתן ביכולת להצחיק ולמגנט אנשים, לפחות נסו לצחוק מהבדיחות שמספרים לכן ולהשתחרר. מבט כועס ורצינות יתר יבריחו מכם גברים, ובנוסף הם מזיקים לעור הפנים שעלול להתקמט מוקדם מהרגיל.

זוג בלונה פארק. ShutterStock
בנות, נסו כמה שיותר להשתחרר ולצחוק. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully