וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג המושלם

כרמי צדוק

10.1.2013 / 8:21

רוצים לדעת אם הזוגיות שלכם טובה? קבלו את כל הסימנים לכך שמצאתם את בן הזוג האידאלי עבורכם

כולנו מחפשים את האחד או האחת שישלימו אותנו. בין אם אתם במערכת יחסים טרייה או מנהלים זוגיות ארוכה, ישנם סימנים רבים המעידים על כך שאתם נמצאים במקום טוב, ושהאדם שמולכם הוא ללא ספק ההתאמה האידיאלית עבורכם. במקום לשאול אחרים ולתהות מה אנשים מסביבכם חושבים על הקשר שלכם, פשוט תעשו בדק בית בכוחות עצמכם, ותגלו את התשובות.

חיבור בין שני אנשים, לא חייב להיות מיידי אך לאורך זמן כדאי שתבחנו את הקשר שבו אתם נמצאים, ותשימו לב האם באמת יש קליק וכימיה אמיתיים ביניכם. לא כל הסימנים כמובן חייבים להתקיים, אפילו אם כמה מהם נמצאים במערכת היחסים שלכם, אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם במערכת יחסים אידאלית. לפניכם כל הסימנים שאומרים הכל:

שתיקה- אתם מסוגלים לשבת זה מול זו במהלך דייט ופשוט לשתוק. אם בנוסף אתם גם מרגישים בנוח ולא חשים במבוכה לנוכח השתיקה, אתם בכלל במצב מעולה. כמו כן, בני זוג שיכולים להיות באותו חדר זמן ממושך ללא כל אינטראקציה ביניהם, צריכים להיות מרוצים אף הם. למשל, אם אתה שקוע בכתיבת הסמינריון שלך, והיא בכלל עסוקה בהעלאת תמונות לפייסבוק, הצלחתם.

שיתוף- שותפות היא מילה גדולה. היא יכולה להתייחס לשותפות פיזית של חפצים, חלוקת הוצאות, מטלות בית ועוד. והיא גם כמובן קשורה בשיתוף בדברים אישיים הנוגעים לחיים שלכם. דמיינו לעצמכם סיטואציה בה קיבלתם בשורה משמחת או עצובה: האם בני הזוג נמצאים בין שלושת האנשים הראשונים שתשתפו אותם בכך? אם השבתם בחיוב, שאפו עליכם.

שייכות- בשלב מסוים אתם צריכים כבר להרגיש תחושת שייכות, ולהיות נינוחים כבר עם בני המשפחה והחברים של הפרטנרים שלכם. במידה ועדיין קיים קושי ואף בושה מהחברים ומההורים, כדאי לעבוד על זה. בכל זאת, סביר להניח שתפגשו את האנשים האלה הרבה, וכדאי שתשתחררו ותנסו ליצור אינטראקציה איתם. לרוב זה גם מאוד חשוב לשני הצדדים. בפעם הבאה שאתם מבקרים את אמא שלו, אל תשכחו להחמיא לה על האוכל והתספורת החדשה.

זוג במסעדה. ShutterStock
אם אתם לא נבוכים מהשתיקות שבאמצע, זה כבר סימן טוב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

איש שיח- תקשורת פתוחה היא כלי חשוב לבניית היחסים שלכם. האם האדם שמולכם יכול לנהל שיחה ממושכת ומעניינת? או שרוב השיחות שלכם מסתכמות בדקות ספורות על נושא ממש לא חשוב כמו מה בר רפאלי לבשה בשטיח האדום? גם אם אתם מוקפים בהמון חברים, חובה לבחור בבני זוג שמקדישים לכם זמן לשיחות ארוכות ומסקרנות. העיקר לא להיות שטוחים כמו פיתה.

החוש השישי- אנחנו לא מתכוונים לסרט ההוליוודי אלא לחוש השישי, היכולת לדעת מה בני הזוג חושבים או רוצים לעשות. אם אתם לא מאמינים ב"חוש שישי" פשוט תתייחסו לזה כאל אינטואיציה. לעיתים קרובות בני זוג יודעים מה הצד השני רוצה לעשות, מה הוא חושב או עתיד לומר, ללא כל צורך לשאול אותו. אם הגעתם לשלב כזה בקשר, אין ספק שיש ביניכם כימיה והיכרות נפלאה.

תכניות עתידיות- אנשים רבים מתקשים להחליט אם בכלל לדבר על העתיד שלהם. יש את אלה ש'חיים את הרגע', ומנגד אחרים שמתכננים את החיים שלהם שנים קדימה לפרטי פרטים. עליכם לבדוק האם יש לכם מטרות ורצונות דומים או שכל אחד משדר לכיוון אחר. בנוסף, כאשר בני הזוג מדברים איתכם על התכניות העתידיות שלהם, שימו לב האם הם מזכירים את שמכם, או שרק אומרים "אני, אני, אני" במקום "אנחנו".

סקס טוב- אחד המאפיינים החשובים בכל מערכת זוגית. אם אתם נוהגים לקיים יחסי מין לעיתים קרובות, נהנים ממנו ומצליחים לענג אחד את השנייה, זה סימן שהזוגיות שלכם נמצאת על המסלול הנכון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
זוג חולם על העתיד. Rido, ShutterStock
אם אתם חולמים על עתיד דומה, יש לכם עתיד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Rido
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully