וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפליקציות הכי לוהטות

ירון רוולסצ'י

7.1.2013 / 8:27

מפונקציה שתאפשר לכם להפשיט בחורות ועד יישום שמתפקד כוויברטור: כל אפליקציות הסקס הכי שוות שתוכלו להוריד לסמארטפון שלכם

קצת קשה לדמיין את העולם של ימינו ללא טלפונים חכמים - ימי החוגה והטלפון הביתי נראים רחוקים כמו השם גיל ססובר והתפוח הגדול האמיתי נמצא בין הידיים של כולנו. כמו לכל מוצר חכם ומוצלח גם סביב המכשירים המשכילים התפתחה תעשייה של מוצרים נלווים ואקססוריז, או במקרה הנוכחי: אפליקציות. אותן פונקציות קטנות שהופכות את החיים לגדולים: ניווט כבישים, חיסול נמלים וחיתוך תפוזים.

כמובן שגם עולם האפליקציות, בדומה לכל עולם שמכבד את עצמו, מצא את הדרך לשלב בו סקס וזוגיות. בזמן שאתם יושבים בבית מול הפייסבוק או מתכסים מתחת לפוך, ישנם אנשי פיתוח עם מוחות קודחים והורמונים עצורים המפתחים את האפליקציות הכי חמות בשוק (תרתי משמע). זו יכולה להיות אפליקציה שתדמה גניחות בזמן אקט סוער או אחת שתעזור לכם למצוא בני זוג פוטנציאליים בטווח הקרוב למקום מגוריכם, מה שבטוח הוא שפורנוגרפיה לא תמצאו שם אבל תשוקה על WiFi, דווקא כן. כל מה שנותר לכם הוא להטעין סוללה, להבריק את המסך, להתחבר לחנות המותאמת למכשיר שלכם ולצאת לטיול לוהט במנוע החיפוש.

Ikamasutram Sex Guide - כמו כל דבר בחיים כדאי שנתחיל מההתחלה. הקאמה סוטרה היא כנראה מדריך הסקס הכי עתיק בעולם. עכשיו, אותו מדריך עשה הסבה חכמה והתאים את עצמו לכל כיס. האפליקציה תביא לכם את הפילוסופיה שמאחריי הסקס לצד הצעות ותמונות של התנוחות הכי הזויות שאתם יכולים להעלות על הדעת.

SexyBooth - החלום הכי גדול של כל נער מתבגר (בעצם, גם של כל גבר מבוגר) הוא האפשרות לראות ולא להיראות ולהפשיט כל אשה שתעבור מולו. או בשתי מילים, "דני מין". האפליקציה החביבה הזאת תעניק לכם את הדרך הכי קרובה אל אותו חלום: צלמו את מושא תשוקתכם ממרחק של שני מטרים והאפליקציה כבר תדאג לשאר הכפתורים.

Truth or dare - ימי כתה ו' העליזים חוזרים בגרסה משודרגת שבעצמה יכולה לשדרג כל ערב רווי אלכוהול. האפליקציה מתפקדת בדיוק כמו המשחק הזכור לטובה רק דרך מסך האייפון ועם שאלות ומשימות אינטימיות במיוחד כמו: הורדת חזייה ומכנסיים, פתיחת רוכסן בעזרת שיניים בלבד או מסג' חושני במיוחד.

Sex Sounds - האפליקציה הזו היא הדבר הכי קרוב לפורנו שתצליחו למצוא. אחרי הורדה מהירה, פשוטה וחינמית, יתארגנו להן על המסך מספר בחורות בלבוש מינימאלי עם כיתוב מתחת לכל אחת מהן שיסביר איזה מילים או קולות היא הולכת לגנוח דרך הרמקולים שלכם. אל תשכחו להנמיך ווליום אם אתם מוקפים באנשים.

סלולרי. ShutterStock
תתכונן לשמוע גניחות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אימון דייטים - כמובן שגם מקומן של אפליקציות עם תעודת זהות כחולה לא נפקד מרשימה זו - רן אדוני, אשר מגדיר עצמו כמאמן אישי לדייטים, חושף את כל הסודות מעולם הפגישות בעזרת אפליקציה שתייעץ לכם על כל מה שאפשר לעשות בזמן שאתם מתכוננים לדייט ובעיקר מה לא לעשות.

A Sex Guide - בדומה לקאמה סוטרה רק עם התאמה ויזואלית לימינו. אפליקציית מדריך הסקס תביא לכם את כל התנוחות שקיימות בעולם בתוספת הסברים (באנגלית) שיעזרו לכם להבין איפה לשים את רגל שמאל ומה לעשות עם אגודל ימין. בנוסף, האפליקציה מעניקה טיפים שימושיים לחדר המיטות.

MyVibe - ככל הנראה הפיתוח שהכי פגע בהכנסות של שלל חנויות הסקס ברחבי העולם. האפליקציה השובבה הזו הופכת את המכשיר הסלולוארי שלכן (ושלכם) לויברטור נייד ותמים למראה. אופן פעולה פשוט לצד עוצמות שונות ואפשרות לשמירה של שלושה מצבי רטט שונים יעניקו לכן חגיגה סלולארית מסוג אחר.

4singles - האפליקציה האחרונה היא זו שתעזור לכם למצוא פרטנר לשימוש ברוב האפליקציות האחרות. כאן תדרשו להפעיל גם את הGPS המובנה שלכם וכך תוכלו לאתר בני זוג ודייטים פוטנציאלים לפי האזור בו אתם נמצאים - לא מומלץ לשימוש בבתי שימוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אילוסטרציה אישה מחזיקה טלפון פלאפון סלולרי נייד. ShutterStock
שכחי מהויברטור שלך. יש לך אייפון. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully