וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: אישה שהיא גבר-גבר

ארנון מוסקוביץ'

13.12.2012 / 8:04

הפעם הבחור שלנו יצא עם בחורה אגרסיבית, שהעדינות ממנה והלאה. האם יש עתיד לקשר כשבת הזוג יותר גברית ממך?

שאלת המחקר: האם יש סיכוי למערכת יחסים מאושרת עם בחורה אגרסיבית?

השערת המחקר: אני לא אצליח לשרוד את הכוחניות שלה והדייט יהפוך לכותרת טראגית בחדשות של מחר.

מהלך הניסוי
שלב ראשון, הנסיבות: את רונית ראיתי לראשונה במועדון קטנטן כשהיא עומדת בתוך עמדת הדי ג'יי וצועקת עליו שיחליף את המוזיקה. הבחנתי שהיא מניפה את הידיים שלה לכל עבר ושעיניה הבולטות עמדו להתעופף לעבר הפרצוף ההמום של הדי ג'יי שמולה. בסופו של דבר, הדיג'יי החליט להיכנע והמוזיקה התחלפה משירי מעליות לטראנסים עצבניים. נטשתי את החבר שאתו באתי וניגשתי אליה. "בחיים לא ראיתי מישהו משכנע את הדי ג'יי לשנות את המוזיקה" קראתי לעברה, מנסה שתשמע אותי מבעד למוזיקה הרועשת. היא חייכה אליי, אבל החיוך נמוג במהרה כשמישהו עבר לידנו ונגע בה בטעות עם הכתף. היא מיד דחפה אותו בחזרה בחוזקה והוא עף קדימה. "אני מקווה שתפתח ת'ראש" היא אמרה. אני מצדי הבנתי שיש לי עסק עם משוגעת ובכל זאת הזמנתי אותה לדייט. ככה זה, לפעמים אני מזוכיסט.

שלב שני, סביבת הניסוי: החלטתי לקחת את רונית לקיר הטיפוס המלאכותי בפארק הירקון. סליחה, היא הכריחה אותי שנלך לקיר הטיפוס וכמעט הורידה לי סטירה כשהצעתי לה להיפגש לדרינק (רונית חושבת ש"לשבת לדרינק" זה של כוסיות). היא הייתה מבוגרת ממני בחמש שנים אבל אהבתי את זה כמעט כמו שהיא אהבה את זה שאני צעיר ממנה. כבר בהדרכה רונית לא נתנה למדריך קיר הטיפוס לסיים את ההסברים וביקשה שיקצר כי הקיר גבוה ויש הרבה לטפס. כשהוא ניסה לעזור לה לקשור את עצמה בחבל היא סילקה לו את הידיים ואמרה שבתור גבר יש לו עוד הרבה ללמוד איך לגרום לאשה להקשר אליו. התעטפנו בציוד הטיפוס ונקשרנו, בינתיים רק בחבל, והתחלנו לטפס. אני טיפסתי ראשון, אבל בכל פעם שאיבדתי אחיזה מהקיר והתחלתי להתנדנד כמו לולב הפוך, רונית קראה לי מלמטה "נקבה!". התחלתי להזיע וחשבתי שהיא תחשוב שזה סקסי, אז החלטתי לרדת לנוח מהניסיון הכושל לטפס ולהראות לה את אגלי הזיעה שלי. "וואו, זה היה משהו..." ניסיתי להישמע כלוחם שחזר משדה הקרב. רונית ענתה שאני נראה כמו ממחטה של סבתא שלה בחורף. כשהיא ניסתה לטפס היא לא הפסיקה לקלל - לפעמים בשפות שמעולם לא שמעתי. היא הייתה אולי דקיקה ולבשה טייטס נשי אבל הכול היה בה קשוח - כשהיא תפסה אבן בקיר כדי להתקדם היא נראתה כמו מומייה שיוצאת מהקבר, הצורה בה היא שלחה רגליים למעלה הזכירה שחקן כדורגל משותק שמנסה לבעוט והקולות ששלחה כשטיפסה היו כשל באפלו תועה. רונית החליקה שוב ושוב וגם היא לא האמירה אל הפסגה. בסוף ירדנו מהקיר והתיישבנו על ספסל שצפה לירקון המלוכלך.

שלב שלישי, בירה עם קונאן הברברי
הבאתי לנו בירות בצידנית, אבל שכחתי לפתוח אותן ורונית ניסתה לשבור את הפקק עם הקצה של הספסל. היא סיננה עוד כמה קללות וכשהבקבוק עדיין לא נפתח, היא שברה אותו. ניסיתי לנחם אותה אבל בהפתעה מוחלטת היא פשוט דחפה את הלשון לפה שלי, התיישבה עליי וצרפתה אותי מול המון ילדים שהתאמנו מולנו בסקייטבורדים. "וואו...זה היה טיפה טיפה מפתיע" גמגמתי. היא קראה: "מה נראה לך שאני אשב ואחכה כל היום להוד מעלתה שתעשה את הצעד ותנשק אותי כבר?!" אחרי סבב נשיקות היא הציעה שנעלה אליה אבל הודעתי שאני מפורק ועייף מקיר הטיפוס. האמת הייתה שהייתי בעיקר מפורק ועייף ממנה.

תוצאות הניסוי: נפרדנו לאחר נשיקה אגרסיבית במיוחד ונמלטתי מהמקום. רונית התקשרה אלי פעמיים בהמשך השבוע אבל בזמן שהטלפון צלצל דמיינתי אותה שוברת אותי כמו ששברה את בקבוק הבירה ופשוט סיננתי אותה.

מסקנת הניסוי: זה יכול להיות מרענן להתנסות עם בחורה שעדינות זרה לה כמו התרבות במיקרונזיה. זה יכול להיות מועיל ופרקטי לצאת עם מישהי שיש לה פה גדול וידיים שיכולות להרתיע או להעמיד במקום אנשים מעצבנים, אבל לרוב אתה תרגיש כמו הבחורה בקשר ותתהה לאן נעלמה הגבריות שלך. את זה, גבר, אתה בטח לא רוצה.

  • עוד באותו נושא:
  • דייטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully