וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הוא, זאת את

חגית גינזבורג

6.1.2013 / 8:37

קשה לכם להבין למה כולם סביבכם נמצאים בזוגיות ורק אתם לבד? כנראה שאתם עושים כמה טעויות בדרך. קבלו את כל השגיאות שעליכם להימנע מהן כדי למצוא אהבה

אם אתם רווקים כבר תקופה, את התסריט הבא אתם בטח מכירים היטב: השעה היא שעת לילה, הרגע חזרתם הביתה מעוד דייט לא מוצלח במיוחד, כזה שאולי לא היה נורא, אבל בהחלט ברור שלא יביא אחריו המשך כלשהו. תחושת ייאוש מתסכלת עוטפת אתכם, ואפילו אם אתם הטיפוסים האופטימיים ביותר עלי אדמות, המחשבה "מה אם לי זה לא יקרה?" חולפת בראשכם. רוב החברים שלכם כבר הסתדרו מזמן בזוגות, ההורים מתחילים להרים גבה ושאר הקלישאות מתחילות לחדור לחיים שלכם בלי שתוכלו לעשות שום דבר בקשר לזה, אולי רק לנסות להבין מה אתם עושים לא בסדר. וכן – אלה אתם. לא הייקום ולא המזל, אלא לגמרי אתם.
הסיבות לכך שעניין הדייטינג הזה לא ממש עובד בשבילכם יכולות להיות רבות ומגוונות, אבל במקרים רבים לא מדובר בפחד מאינטימיות או מחויבות, אלא שאתם פשוט עושים כמה טעויות בסיסיות בדייטים, שמכשילות אתכם פעם אחר פעם.

לפסול בגלל קריטריונים חיצוניים
בסדר, כולנו רוצים למצוא את בן/בת הזוג המושלמים, אלה שיהיו גם יפים, גם חטובים, גם חכמים וגם מוצלחים. מה לעשות שבמציאות, כל אחד מגיע עם פגמים, וזה כולל אתכם. אז אם אתם רציניים בקשר לעסק הזה של מציאת אהבה, שימו לב אם הקריטריונים שלפיהם אתם פוסלים בני זוג פוטנציאליים הם לא מעט מוגזמים. אם למשל, את נוטה לדפדף את כל הבחורים הנמוכים שמתחילים איתך, רק בגלל שהם לא צמחו מספיק לטעמך, או אם אתה מסרב בכל תוקף להכיר בחורות ברונטיות – קחו בחשבון שלעולם לא תוכלו לדעת מה אתם מפספסים, וגם שאתם פוגעים בעיקר בעצמכם.

לחשוב שדייט ראשון זה מספיק
אלא אם כן מדובר במפגש המזוויע בחייכם ובהנחה שהאדם שהרגע פגשתם הוא לא אחד מילדיו האבודים של סדאם חוסיין – אתם לא באמת יכולים לקבל רושם אמיתי וממשי עליהם בהסתמך על דייט אחד. בסרטים זה אולי מחולק לשחור או לבן – או שיש ניצוצות כבר ברגע הראשון, או שחותכים, אבל בחיים זה קצת יותר מורכב. אנחנו כמובן מייחלים לכם למצוא אהבה ממבט ראשון ולשמוע ציפורים שרות כל הדרך לחופה, אבל עד שזה יקרה – עליכם לזכור ששעתיים בחברתו של אדם חדש אינן מספיקות כדי להכיר אותו או אותה. אז אפילו אם הדייט הראשון לא היה סוער ומרגש, אלא פשוט נחמד – תנו צ'אנס וצאו לדייט שני ואפילו לשלישי. לכו תדעו, אולי תופתעו בסוף.

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תוותרו אחרי דייט אחד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להתנהג כאילו מישהו הכריח אתכם להיות שם
לא משנה לכמה דייטים יצאתם ולכמה עוד תצאו, אל תשכחו את המטרה המקורית שלכם בעסק הזה – למצוא אהבה. ואהבה, גם בעולם הציני של ימינו, עדיין אמורה להיות רומנטית, לפחות במידה מסוימת. אז אם אתם מוצאים את עצמכם גוררים רגליים לעוד דייט בחוסר חשק מופגן ויושבים מול הצד השני בפרצוף חמוץ, אולי כדאי שתיקחו הפסקה קצרה מדייטינג, כדי להיזכר מחדש למה הגעתם לכאן מלכתחילה. דייטים הם לא עונש, אפילו אם הם לא תמיד מוצלחים ולפעמים גם ממש הזויים. קחו את זה כחלק מהמסע, וגם במסע צריך לעצור לנוח מדי פעם.

להתעסק בשאלות מיותרות
בעידן ההיכרויות ברשת, המושג "בליינד דייט" הפך לחלק מהחיים הרומנטיים של רובנו. בליינד דייטים יכולים להיות מגניבים ומרגשים, במיוחד כשאלמנט ה"עד כמה הוא/היא יהיו דומים לתמונת הפייסבוק שלהם" מרחף למעלה. הבעיה היא שרגע אחרי המפגש, שני הצדדים מוצאים עצמם בסיטואציה קצת משונה: אתם יושבים לדייט עם אדם, ואין לכם מושג אם הוא נמשך אליכם או לא, כי זה לא שהכרתם בבר לילה קודם והוא/היא ניגשו אליכם מרצונם. אבל עם כל הכבוד לחוסר הביטחון שלכם – צאו מזה מיד, ואל תעבירו את הערב בניסיונות לפענח מה הצד השני חושב. מה שמשנה הוא מה אתם חושבים ועד כמה אתם רוצים. אם הוא/היא בעניין - סביר להניח שתבינו בהמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אילוסטרציה. ShutterStock
אל תשבו מול הדייט עם פרצוף חמוץ. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully