וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל, שפר נישואיך!

ירון רוולסצ'י

6.12.2012 / 8:21

השגרה השוחקת, הקושי בגידול הילדים והלחצים הרבים גרמו לנישואין שלכם להידרדר . לפני שאתם מחליטים להתגרש, קבלו את כל הדרכים לשיפור הנישואין שלכם

דת משה וישראל מכניסה מתחת לחופה מדי שנה אלפי זוגות חדשים שעושים את צעדיהם הראשונים אל תוך חיי הנישואין, אותו מוסד בעל יחסי ציבור לא מוצלחים במיוחד. כשהאמונה בחיים מונוגמיים הולכת ונעלמת מהעולם בערך כמו האמונה בפיית השיניים, קצת מוזר לראות שעדיין עולם הזוגיות הכתובה הוא משהו שרובנו לוקחים על עצמנו. אם צריך למצוא את האשמים לתדמית הבעייתית לה זכו הנישואין זו לא תהיה בעיה - אחרי האופוריה המשכרת של השנה הראשונה בה הטבעות התמקמו כראוי, מגיעה השגרה המוכרת, עול הפרנסה, גידול הילדים ועוד לא מעט סיבות שגורמות לפרפרים לברוח דרך החלון ולאהבה להיכנס למצב המתנה. ישנן דרכים רבות להימנע מלהגיע למצבים כאלה, ובדיוק בשביל זה מוגש לפניכם המדריך לשיפור הנישואין.

מצא את ההבדלים: אין מה לעשות, למרות שאיחדתם לבבות אתם עדיין אנשים שונים. הרצונות, התחביבים ואפילו האופן בו אתם מסדרים את הכרית לפני השינה עשויים להיות אחרים לחלוטין. למרות שזה ייקח קצת זמן, נסו ללמוד את בני הזוג שלכם ולראות מה מפריע להם ומה פחות, מה הם אוהבים ומה יותר. ברגע שתלמדו לכבד את ההבדלים ביניכם תעשו הרבה כבוד לזוגיות שלכם.

הבלגה, לא חשוב על מה: תכונת ההבלגה היא אחת כזו שתמיד כדאי לשלוף בזמן הנכון. בהמשך לסעיף הקודם נסו לפעמים לשמור בבטן את מה שאתם יכולים להוציא דרך הפה. יהיו פעמים שבני הזוג יעצבנו אתכם או יעשו משהו שהוא לא לטעמכם - קורה. זו בטח לא סיבה להרמת טונים או ריבים מיותרים.

חיים שיתופיים: דברו, שתפו ולטפו. למרות שעבר עליכם יום קשה בעבודה או אפילו אם נראה לכם שזה לא ממש יעניין אותם, שתפו. לא סתם נכנסתם למערכה הזאת יחד. בחרתם אחד בשני מסיבות רבות ואחת מהן היא האפשרות לשתף מישהו שבאמת אכפת לו. אם צריך, תקבעו לכם חצי שעה יומית בה שניכם יושבים לבדכם כדי לשוחח על היום שהיה.

זה לא רק ספורט: אחת התמונות הכי מחממות לב שאפשר להיתקל בהן ברחוב היא של זוג קשישים שיצאו להליכה יחד. אין צורך לחכות לחיי הפנסיה כדי לצאת להליכה משותפת או כל פעילות ספורטיבית אחרת. מעבר לתרומה הפיזית הברורה, תזכו למעט זמן איכות משותף שמוקדש לאותה מטרה.

אילוסטרציה. ShutterStock
נסו להבליג על דברים קטנים שמפריעים לכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תנו לחיות: לשפר לכם את חיי הנישואין. לא חשוב איזה מין זוג אתם, מה שבטוח הוא שאימוץ חיה יעשה טוב לכל הצדדים. הדאגה המשותפת והאור הייחודי שמכניס בעל חיים אל תוך הבית יתרמו, יוסיפו רגעי נחת לזוגיות ובמקרה של ויכוח זכיתם באוזן קשבת ושעירה.

חלוקת הנטל: אם תחליטו לעשות חלוקה ברורה של מטלות הבית בין שניכם תזכו להמון רגעי שקט. כשכל אחד יודע מה הוא עושה, הדרך להתנגשות רחוקה ותמיד יהיה קל יותר למצוא את מי להאשים אם הכלים מאתמול עדיין בכיור.

על השולחן: תמיד אמרו לנו שהדרך אל ליבו של גבר עוברת דרך הקיבה. בסופה של אותה דרך נמצאת הזוגיות שלכם שתשמח מאוד אם תיקחו אותה למסעדות או תבשלו בשבילה יחד. יש משהו מחמם באוכל, וברגע שמשלבים אותו עם אהבה היא מנתרת גבוה כמו מוקפץ תאילנדי מוצלח.

על המיטה: בסופו של דבר, החותמת הסופית להצלחה זוגית מוכחת היא חיי מין פעילים ומספקים. עשו אהבה בכל רגע שמתאפשר לכם ואם יש צורך לתכנן את המפגש עקב עומס, עשו זאת. אל תהססו לחדש את שגרת המין שלכם ולהכניס כל מיני הפתעות קטנות. האופן בו אתם חיים בין הסדינים הוא המראה הכי נכונה של הזוגיות שלכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
עשו סקס כמה שאפשר ונסו להפתיע. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully