וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבגד שיכבוש אותו

חגית גינזבורג

11.12.2012 / 8:24

קבעתם דייט ואין לכם מושג מה ללבוש? הסטייליסטית צאלה הילרוביץ מגישה לכם את כל הטיפים איך להתלבש לדייט הראשון

גם אם את או אתה בורחים מקלישאות כמו מאש, סביר להניח שברגע המכריע, שנייה לפני יציאה לדייט ראשון, גם אתם מוצאים את עצמכם מגרדים את הפדחת מול המראה ומנסים להחליט מה לעזאזל לובשים בסיטואציה כזו. מצד אחד, אתם רוצים להיות הכי נאמנים לפרסונה היומיומית שלכם. מצד שני, בא לכם גם להשקיע קצת, ולפעמים בחירה אחת שגויה עלולה להעביר מסר שגוי לצד השני, או אפילו סתם להרתיע.
אז בדיוק בשביל זה אנחנו פה: הסטייליסטית האישית צאלה הילרוביץ תעזור לכם להבין מה רצוי ללבוש לדייט ראשון, ומה בשום פנים ואופן לא.

המלצות לבוש לנשים

חצאית/שמלה מיני: "טעות! אין שום סיבה שתחשפי רגליים כבר בדייט הראשון. תשאירי משהו להמשך, אם יהיה אחד כזה. מה גם שאת לא ממש יודעת איפה תשבו, ואת עלולה להיתקל באיזה כיסא בר גבוה או ספה – והאורך הקצרצר של החצאית או השמלה שלך יהפכו את העסק למאוד מסובך. אם את ממש בלחץ להפגיז עם הרגליים החטובות שלך, לכי על סקיני צמוד וסקסי".

חלק עליון עם מחשוף עמוק: "טעות! ממש כמו במקרה של המיני הקצרצר, מלת המפתח היא מיתון. את לא צריכה שהשדיים שלך יהיו לו בפרצוף, אם את גם רוצה שהוא יקשיב למה שיש לך לומר. אם החזה הוא אחד הנכסים השווים שלך, פשוט הסתפקי במחשוף צנוע שרק ירמוז על הבאות. באופן כללי הייתי ממליצה לבנות ללכת על חולצת משי או שיפון שתמיד מייצרות מראה נשי, רך ורומנטי, וזה יוצא סקסי אפילו בלי לחשוף כלום, בדיוק כמו שגברים אוהבים".

ג'ינס: "הכי נכון שיש. אין כמו המראה הלא המתאמץ, קז'ואל מה שנקרא, כדי להרשים גבר. כמובן שזה צריך להיות הג'ינס הכי מחמיא שיש לך בארון, ולא זה הישן והמתבלה שאת שומרת מהצבא. שלבי אותי עם חולצה יפה ותכשיט קטן והנה לך מראה 'זרקתי על עצמי משהו ואני לא עפה עליך בכלל, אז תתחיל להתאמץ'. לדייט השני את כבר יכולה להשקיע ולשלוף את קולקציית השמלות מהארון".

עקבים: "עקבים פשוט עושים את העבודה ומשנים את מבנה הגוף, היציבה והגישה. כשאת נועלת עקבים הכתפיים נפתחות לאחור, את עומדת אחרת ומשדרת בטחון וסקסיות. אבל, אם זה אומר שההליכה שלך עומדת להתעוות במהלך הדייט, מיד לוותר ולעבור לנעליים שטוחות! ובלי קשר, אם את לא נמוכה במיוחד לא מומלץ להגזים עם גובה העקב, כי בינינו, הגבר הישראלי הממוצע לא ממש מצטיין בנתוני גובה מרשימים".

אאוטפיט טרנדי: "טעות. את הבגדים הטרנדים, כמו ג'קט הניטים שבדיוק קנית, תשאירי לדייט עם החברות או החבר הגיי שלך. רוב הגברים הסטרייטים לא יבינו או יעריכו את העניין ובמקרה הטוב, הוא יחשוב שאת מוזרה".

שמלת מיני. ShutterStock
כדאי שתוותרי על שמלת המיני. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

המלצות לבוש לגברים

דגמ"ח: "טעות. גם מבחינה פרקטית, אתה בסך הכל יוצא לדייט, אז אתה צריך רק ארנק ופלאפון. מיליון כיסים הם ממש מיותרים, ומה גם שהדגמ"חים מאבדים את הרלוונטיות שלהם אם אתה לא תייר מהארצות הבלטיות. אם כבר, עדיף ללכת על ג'ינס טוב או מכנסי צ'ינו (כותנה) חלקים, שיגרמו לך להיראות הכי סקסי שיש".

חולצה מכופתרת: "נכון. חולצה מכופתרת זה יופי של דבר, אבל כדי גם לשבור את הלוק הרשמי הזה עם ג'ינס, שייתן לזה מראה יומיומי יותר. קח בחשבון גם שאם אתה נוטה להזיע, חולצה מכופתרת לא תעשה עמך חסד".

שרשרת/אקססוריז: "טעות. אלא אם כן אתה ג'וני דפ, שיודע לשלב אקססוריז בצורה הכי קולית ומלאת שיק, אל תתחכם. וותר על התכשיטים, כדי שלא יתפלק לך בטעות לוק של אבי הזמר".

סנדלים/כפכפי אצבע: "לא, לא ולא. פרגן לדייט שלך נעל סגורה ואת אצבעות הרגליים שלך שמור לחוף הים או לשלב מתקדם יותר של מערכת היחסים".

טישירט: "נכון מאוד, בהנחה שאנחנו מדברים על טישירט חמודה ומגניבה, לא איזו טישרט ישנה ובלויה מהקורס בצבא. טי שירט תמיד עובדת ומייצרת מראה קול ולא מתאמץ. ממליצה לך גם להיזהר מטישירט של מותגים ישראלים מוכרים כדי להימנע מסיטואציה שבה אתה ו-80 אחוז מהבחורים האחרים בבר לובשים את אותה החולצה, ורובם מבקרים בחדר הכושר יותר ממך".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
חולצה מכופתרת. ShutterStock
אין כמו חולצה מכופתרת. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully