וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצאים אהבה במקלט

מימס

10.7.2014 / 8:58

בזמן שאתם מקללים את החמאס ששוב גרם לכם לרדת למקלטים, תוכלו לנסות להפוך את הלימון ללימונדה ולמצוא אהבה במרחבים המוגנים. כך תנצלו את רגעי הפחד למציאת זוגיות

בימים טרופים אלה, עת פיצוצים וקולות שריקה ממלאים את שמי הארץ כמו מטס ראווה ביום העצמאות, רבים מדי מאיתנו תופסים מחסה בחדר המדרגות, בממ"דים, במקלטים או משתטחים על הכביש.

זו לא חוויה שאני מאחלת לאף אחד, הרי הטראומה האמיתית היא לדעת איך שכנינו נראים בפיג'מות, אך אם נגזר עלינו לחיות בצל האיום, מוטב להוציא מתוק מעז. איך מנצלים את רגעי הבהלה לטובתנו? מאתרים בין נפגעי החרדה את בן זוגנו הפוטנציאלי, כמובן!

הידעת? שליש מהזוגות מצאו אהבה און ליין! מצאו את שלכם

מה כן לעשות

אם יש בבניין מגוריכם מקלט, סביר להניח שהבניין הזה מכיל יותר משש דירות. לפיכך, ניתן להסיק שאתם לא מכירים את כל השכנים שלכם. אולי עד עכשיו קוויתם לשמור על הסטטוס קוו הזה, אבל החמאס החליט אחרת. אכן, ארגון טרור.
לא בלבד שזו הזדמנות להכיר את הפרצופים מאחורי ועד הבית, אלא גם לשתף בדאגותיכם את מי שחווים את האזעקות באותה התדירות. מצבי לחץ גורמים לנו להתנהג אחרת, ללא מסכות וללא עכבות, ולמרות הנסיבות המצערות – זו דרך יעילה להכיר לעומק את האדם שמולכם. אם במקרה מדובר בעורך דין חתיך ששולט בסוגריו – מה טוב.

אם מצאתם את דרככם למקלט ציבורי ולא מעדתם על הציוד של החוג לג'ודו, זו ההזדמנות שלכם להכיר את דיירי השכונה ובעלי העסקים. אפשר להעביר את הזמן במשחק ניחושים שמטרתו לגלות אצל מי לעזאזל המפתחות, או לראות כמה זמן אפשר לשרוד מתחת לאדמה לפני שכולם נחנקים מהפלוצים.

אילוסטרציה. ShutterStock
נקרא לילדים שלנו צוק ואיתן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

מה לא לעשות

לחץ מוציא מאיתנו כל מיני תגובות משונות. יש מי שקופאים במקומם, יש מי שרועדים בחוסר שליטה ויש מי שמזמינים את דיוויד ברוזה למופע זריחה במקלט. מסוכנים מכל הם אלה שבוחרים להתמודד עם הומור – בפרט אם מדובר בהומור עצבני וחסר טאקט. למרות שאתם בעצם מתים מפחד ורוצים לאמא, נסו לא לצעוק "אללה הוא אכבר". זה לא יצחיק אף אחד, ואולי אף יוביל לפרסום התמונה שלכם ב"סטטוסים מצייצים". אותה ההמלצה תקפה גם לצעקות "אש!", "כולנו עומדים למות!" ו"מישהו הביא קונדומים?".

אם אתם מנסים להרשים מישהו עם סיפורי מלחמה, נסו לא להישמע כמו דביליים גמורים. אוקיי, שרדתם את מלחמת המפרץ, זה לא אומר שאתם זן נדיר של זרעוני צ'אק נוריס – זה אומר שהייתם בני ארבע. ידכם היתה על העליונה גם במלחמת לבנון השנייה? שיואו, ספרו לי עוד על החיים ברעננה.

למרות הקרבה שנוצרה ביניכם לבין בחיר ליבכם, ספק מפאניקה ספק מרצון להבטיח את המשכיות העם, אל תשכחו לשמור על קור רוח. אם תזרקו את עצמכם לרגליו ותריירו, אל תופתעו לגלות מזרק אטרופין נעוץ בבשרכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אילוסטרציה. ShutterStock
מה שלא יהיה, נסו לשמור על קור רוח. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לסיכום, גם בעת מלחמה, מתוך מקלט מעופש, נשמעות קריאותיו של הלב וזה עשוי להוביל למציאת בחיר ליבכם. אם לבכם כשל במציאת אהבה בצל האיום אבל כל הסימנים מעידים על כך שאתם זקוקים לאלונקה, אל תאמרו נואש – אולי הפרמדיק רווק.

אל תישארו לבד, צאו לדייט עוד הערב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully