וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז אגמור בשיר מזמור

ירון רוולסצ'י

15.11.2012 / 8:19

בחנוכה אנחנו חוגגים את נס פך השמן, אבל הניסים שבאמת צריך לחגוג הם אלו שקורים לעיתים נדירות במיטה. לפניכם כל המצבים שאם הם מתרחשים במהלך או אחרי הסקס, הם בגדר נס

אחד החגים הכי סימפטיים בלוח השנה העברי, חייב להיות חנוכה. סופגניות, סביבונים, לביבות ושאר פירות העונה הופכים את חג האור למועד ששווה לחכות לו. העניין הנחמד שנלווה לחג זה הוא השיבוץ המושלם שלו בתקופת החורף - חנוכה הוא חג רומנטי, עם נרות דולקים במשך שמונה ימים, גשם מבעד לחלון ואנרגיות של ריבת תותים.

אין ספק שהדבר הכי גדול שקרה בתקופת המכבים ומשפיע על אופן החגיגות שלנו עד היום, הוא נס פך השמן. אז כהוקרה לאותו נס מופלא, יחד עם האופי החורפי/זוגי של החג, החלטנו לשים הפעם זרקור על הניסים הקטנים שקורים לנו בין הסדינים, אותם רגעים נדירים שרגע התרחשותם בחדר המיטות שווה ערך לשיחת טלפון מאראלה ממפעל הפיס. קבלו את שמונת הניסים שיכולים להפתיע את חיי המין שלכם.

לגמור ביחד: בכל מערכת יחסים מוצלחת יש את הרגע הזה שמהווה נס לשני המינים, נשימה אחת משותפת שמחלקת את הזוגיות ללפני ואחרי. זה יכול לקרות גם בסטוץ, אבל אותו קטע בלתי נשכח של לגמור ביחד, להגיע לסיפוק משותף ולחלוק את האנרגיה המחשמלת הזו עטופים בחיבוק, הוא נס הרבה יותר מדליק מכל נר דקיק.

שלוש: זו הפנטזיה של רובנו אך מעטים הם אלה שבאמת זוכים לארח בין הסדינים שותף או שותפה חדשים בנוסף על הפרטנר הקבוע. סקס בשלישייה, או 'מאנז' א טרואה' בשפה המקצועית, הוא רגע שחרוט לעד בכל קריירה מינית, ותמיד יעלה בראש את התמונה המדהימה של להתעורר בבוקר בתוך סנדוויץ' אנושי ועירום לגמרי.

שקט, מצלמים: בעצם, במקרה הזה עדיף לא לשתוק. זו בעיקר פנטזיה גברית, אבל לא חסרות נשים שזורמות עם הרעיון ומעניקות לכל גבר עם מצלמת חובבים את הזכות להשתתף בסט צילומים של סרט פורנו ביתי כשחקן הראשי. ואתה גבר, יודע, שכשרגע כזה מגיע אתה מסתכל לשמיים, אומר תודה וחוזר לעשות פרצופים למצלמה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אתה ושני סופגניות לוהטות במיטה. לזה אנחנו קוראים נס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

השקעה בטוחה: אחרי שדאגנו לצד הגברי, הגיע זמן לנס עם חזייה. כל אישה תספר תמיד שכשהגבר שלה השקיע בה ובמשחק המקדים שלהם היא כמעט ונגעה בשמיים. ככה זה, עניינים של אנטומיה - נשים זקוקות למשחק מקדים ראוי, בלי לחץ וכשהן מקבלות אותו, זה כמו נס קטן עם הרבה סוכר: חם ומתוק.

סכו"ם זוגי: דברנו על ההקדמה, עכשיו נקפוץ ישר לקינוח: אתם עוד מתנשפים, כבר מאוחר, היה מדהים והעייפות מתחילה להשתלט. את מצפה ליד מחבקת ושנת כפיות ארוכה אבל יודעת שכנראה תקבלי גב. פתאום, הילה קטנה ודמיונית מאירה מעליכם, הוא שולח יד, מחבק אותך ומצמיד אותך אל תוך לילה טוב מאוד.

נפתחים: נס שיכול לגמור יחסים או לקחת אותם אל עבר אופק אחר. מערכת יחסים פתוחה, בה החגיגות הן בעיקר עם אחרים, היא כנראה הדרך ההגיונית אל מול המונוגמיה הקטלנית. הסיכוי שזה יקרה קלוש, אך מי שהיה שם מספר שמדובר בנס מרגש במיוחד.

שלום ולא להתראות: לילה של יותר מדי אלכוהול, התגלגלתם למיטה בקטע לא מחייב לאקט פרוע ורגעי. אחרי שגמרתם (יחד), כל מה שעובר לך בראש זה "הלוואי שהוא לא יישאר לישון". ומה את יודעת? הוא אכן קם, מתלבש, ומתקשר להזמין מונית. את משחקת אותה מופתעת אבל בתוך ראשך כבר פותחת קונפטי ויורה זיקוקים לאוויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אילוסטרציה. ShutterStock
כפיות אחרי סקס? כנראה שקרה כאן נס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • ניסים
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully