וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבד בחורף

כרמי צדוק

4.12.2012 / 8:45

החורף הגיע ואין לכם אהבה? קבלו טיפים שיעזרו לכם להתמודד עם הבדידות ועל הדרך אולי למצוא פרטנר להתחמם איתו מתחת לשמיכה

בחורף אנשים רבים מרגישים צורך עז להיות עם בני זוג. התופעה נפוצה יותר בקרב נשים שסובלות מסימפטום "חבר לחורף", ממש כאילו היה איזו שמיכת פיקה מפנקת. למרות שהגשם והקור משמשים קרקע פוריות לרומנטיקה ואהבה, אותם תנאים גם עלולים לגרום לכם לפספס את הפרטנרים שלכם. לכן, אל תתנו לתנאי מזג האוויר האלה לגרום לכם להסתגר בבית. במקום להיכנס מתחת לפוך ולטחון עוד נשנושים, כדאי שתתחילו לנקוט בצעדים שיקדמו אתכם בדרך לזוגיות הנחשפת או לפחות יגרמו לכם להיות פחות עצובים ומדוכדכים. לפניכם מספר טיפים מעשיים להתמודדות עם הבדידות של החורף:

התנדבות- בחורף רובינו נוטים להגיע הביתה אחרי העבודה או הלימודים ולהסתגר. במקום לחזור לבית ריק, המשיכו למקום התנדבות. יש עמותות רבות המחפשות מתנדבים, החל מחונכות אישית, דרך הוצאת כלבים בכלביה ועד הרצאות של ממש בבתי אבות וגני ילדים. חיפוש קל בגוגל יעלה בפניכם מגוון אפשרויות. בצורה זו תהיו עסוקים,תתרמו לחברה ותרגישו טוב ואולי באחת העמותות תמצאו את החצי השני.

ספורט- ימי הגשם גורמים לאנשים רבים לצמצם או להפסיק לגמרי פעילות גופנית כמו רכיבה על אופניים, ריצות בפארק או הליכות ליד הבית. אם אינם רוצים או יכולים לשלם על מנוי לחדר כושר, פשוט תכנסו ליוטיוב ותצפו בסרטונים שונים. תתפלאו לגלות עולם שלם של קטעי וידאו רבים בתחומי ספורט שונים כמו פילאטיס, יוגה, אירובי, זומבה, ריקודי בטן ועוד מגוון ענפים שיגרמו לכם לשרוף קלוריות, וישפרו לכם את המצב רוח. עם גזרה חטובה יותר, מי יגיד לכם "לא"?

סריגה- כן, אתם קוראים נכון. סריגה היא ממש ריפוי בעיסוק, היא מרגיעה, מסיחה את הדעת, וגם בסוף אתם יוצאים עם פריט מגניב פרי ידכם. סריגה לא מיועדת רק לנשים קשישות, אלא גם לצעירות ולצעירים. בשנים האחרונות ישנם הרבה מקומות המציעים לימודי סריגה. מי יודע? אולי באחד מחוגי הסריגה, בזמן שתסרגי גרב, תמצאי לך איזה גבר?

אילוסטרציה. ShutterStock
ספורט ירים לכם את המצב רוח ועל הדרך ימצק לכם את הישבן, מה רע? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לימודים ועבודה- זה הזמן להעלות את הרף שלכם ולהציב לעצמכם יעדים. זה ידוע שרווקים משקיעים יותר בעבודה ובלימודים, וזה הזמן שלכם לתת פוש רציני לקריירה שלכם ולמנף את ההצלחה שלכם למחוזות חדשים. תתנדבו להיות בועד של העבודה, תישארו מידי פעם שעות נוספות. אם אתם סטודנטים, תצטרפו לאגודת הסטודנטים, עשו שיעורי בית בספרייה עם תלמידים אחרים. אולי תתוגמלו על כך באמצעות קידום בעבודה או תעודת הצטיינות וגם תצרו קשרים חדשים עם עובדים שלא דיברתם איתם מעולם.

חוג סלסה- מוזיקה לטינית, בנים ובנות, ואווירה חשוכה עם אורות, כל אלה מציעים חוגי הסלסה השונים ברחבי הארץ. בכל עיר ניתן למצוא מגוון מקומות המציעים לימודי סלסה. לרוב הקהל המגיע לשם הוא בסביבות 20-40, כך שמלבד ההנאה והספורט, יש כאן פוטנציאל לשידוך של ממש.

טיולים בארץ- ימי הגשם דווקא מהווים הזדמנות מעולה לטיולים בצפון הארץ ובדרומה. תוכלו לצפות בנחלים השוצפים בדרום, ואם תצפינו תיהנו מפריחות השמורות אך ורק לחורף. לטיולים הללו כדאי לקחת חבר או חברה קרובים, או בני משפחה שאתם אוהבים. למתקדמים ביניכם, אפשר להישאר לישון גם בצימר. כן, צימר זה לא מקום השמור רק לזוגות דביקים, אלא לכולם. נסו להצטרף לקבוצה מאורגנת שיוצאת לטיולים כאלו. אולי החבר הבא שלכם יהיה מדריך טיולים או שוחר טבע?

קוצ'ינג- ענף האימון האישי הפך להיות פופולארי מאוד בשנים האחרונות בזכות אושיות טלוויזיה כמו אלון גל. אם נימאס לכם או שאתם לא מאמינים בטיפולים פסיכולוגים ויועצי זוגיות, קוצ'ינג זו בהחלט אלטרנטיבה טובה עבורכם. ברחבי הארץ ישנם מגוון מטפלים המעניקים שירותים אלו, ולכם רק נשאר לקבוע פגישה. כדאי ללכת לקוצ'ינג שיסייע לכם להתקדם בכל הקשור לתחום הזוגיות, ישנם מטפלים המתמחים בתחום ויידעו לקדם אתכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טיול בחיק הטבע. ShutterStock
צאו לטייל ברחבי ישראל ואולי בדרך תמצאו אהבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • חורף
  • אהבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully