וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, ככה לא תמצאי אהבה

חגית גינזבורג

25.11.2012 / 8:30

הן מעלות תמונות לא אמינות של עצמן, נואשות לזוגיות ומצד שני מציבות דרישות לא הגיוניות. כל הטעויות שנשים עושות באתרי היכרויות

לא רק גברים עושים טעויות גורליות כשמדובר בפתיחת פרופיל באתרי היכרויות – גם למין הנשי לא חסרים ניואנסים מביכים או סתם נפילה לקלישאות, אגב הסתמכות על התמונות ו/או על הקסם האישי שלדעתן בוקע מתוך המסך. ובכן, יש לנו חדשות בשבילכן, בנות – גם אתן מבצעות לא מעט טעויות מביכות באתרי ההיכרויות, ואולי אם תתקנו אותן, יהיה לכן סיכוי ממשי לסגור אחת ולתמיד את הפרופיל באתר.

הנשים שמעלות תמונות לא אמינות של עצמן
את באמת מצפה מהגברים שיציצו בפרופיל שלך להאמין לכך שהתמונה הזו שלך, בשחור לבן עם מבט ענוג וסמי מפתה כשאת לבושה פרוות נמר (סינתטית לפחות?) מייצגת את איך שאת נראית באמת? או התמונה שבה צילמת את עצמך עם האייפון מזווית עליונה שגורמת לעיניים שלך להיראות קוריאניות ולמחשוף שלך להזכיר את פמלה אנדרסון? עזבי אותך משטויות, כאן זה לא פייסבוק וכל גבר שיהיה מספיק דביל כדי ליפול במלכודת הזו הוא במילא לא מישהו שאת רוצה לצאת איתו. פרסמי תמונות מייצגות, ואפילו אם מה שהן מייצגות זה את העובדה שאת לא נראית כמו ג'סיקה ביל. זה בסדר, הם ממש לא ג'סטין טימברלייק.

הנשים שמכנות את עצמן "נסיכות"
הרשי לנו לחדש לך משהו: גברים לא מחפשים נסיכות, הם מחפשים נשים יומיומיות וארציות, רצוי עצמאיות באופן כזה או אחר. נשים שמכנות את עצמן כ"נסיכות" מתפרשות בעיניהם כפרינססות מפונקות ששכחו שהן לא בדיוק נצר לשושלת המלוכה הבריטית ורק מחפשות שוגר דדי שיממן את הרגלי השופינג המוגזמים שלהן. אז את אולי סבורה שאם תכני את עצמך בתארים מתיפייפים כאלה, תמשכי אלייך ג'נטלמנים נדיבים שרק מחפשים מישהי ענוגה לסגוד לה, אבל האמת היא שבמקסימום יגיעו אלייך מאצ'ואיסטיים פרימיטיביים שתרים אחר האישה הקטנה והתלותית שתבשל להם אורז לפי המתכון של אמא שלהם. כי למקרה שלא קראת את סינדרלה, בתוך כל נסיכה מסתתרת שפחה אומללה.

בחורה כועסת על מחשב. ShutterStock
צאי מזה, את לא נסיכה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הנשים שמדיפות מייאוש
זה לא פרמטר של גיל, מראה או סטטוס חברתי, זה משהו שאפשר להבחין בו מקילומטרים. אם למשל, את נוכחת בארבעה אתרי היכרויות שונים ודואגת לבקר בהם באופן יומיומי, אם את מתארת את עצמך בפרופיל שלך כבחורה שמשתוקקת כבר להכיר את הגבר שלה ומתה להקים איתו משפחה בישראל, אם כל מה שאת כותבת על עצמך קשור באופן כזה או אחר לחיפוש אחר זוגיות ולא, נניח, לפרמטרים אחרים בחיים שלך – אז את פשוט מצטיירת כנואשת וכאישה שמוכנה לעשות הכל, אבל הכל, כדי שאיזה גבר ייקח אותה. לא מעניין אותנו בת כמה את או כמה את מתה לזוגיות, ייאוש זו התכונה הכי לא סקסית עלי אדמות.

הנשים שמציבות דרישות בלתי אפשריות
מדובר לרוב בבחורות צעירות יחסית, אם כי יש גם יוצאות דופן, וגם בכאלה שנראות לא רע בכלל, אם כי לא בהכרח. הן בכלל נמצאות באתרי ההיכרויות כטובה למין הגברי, שלא לומר למין האנושי בכללותו. הפרופילים שלהן מלאים בדרישות סף מופרכות: "אם אתה מתחת ל-1.80 מטר, אל תפנה אליי", "אם אין לך תואר שני ומשכורת של חמש ספרות, אל תפנה אליי", "אם אתה לא מחפש קשר רציני שיוביל לחתונה, אל תפנה אליי" וכדומה. חלק לא ישתמשו אגב בביטויים מפורשים ורק ירמזו בעדינות בין השורות שרק גברים מסוימים מוזמנים לפנות אליהן, וחבל. הן יכולות פשוט לכתוב: "אל תפנה אליי אם לא קוראים לך ג'ק ג'ילנהול", זה בטח יקל על כולנו.

הנשים שנופלות לקלישאות של עצמן
יותר מדי שעות צפייה ב"הנסיכה הקסומה" ו"אישה יפה" הולידו ז'אנר של נשים שלא מנסות אפילו לפתח סוג של ייחוד, גם לא באתרי ההיכרויות. מדובר בפרופילים שמלאים במשפטים קלישאתיים מסוג "מחפשת את האביר, אפשר גם בלי סוס לבן :)", "מה שחשוב לי זה שמחת חיים ולב טוב", "דרוש בחור רציני עם ראש על הכתפיים שסיים עם שלב המשחקים" וכן הלאה. זה עובד רק במקרים שבהם התמונה שלצד התיאורים האלה מזכירה דוגמנית קטלוגים. במקרים אחרים, את עלולה להיבלע בהמון הנשים האחרות שמשתמשות באותם המשפטים ממש כמוך, ואת יכולה להמר בוודאות שהגברים שיפנו אלייך פנו בהתאמה גם אל כל האחרות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דיכאון מחשב. ShutterStock
בחורות נואשות זה פשוט לא סקסי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully