וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפן הדייטים: פגישה מעולם ההזיות

ארנון מוסקוביץ'

13.11.2012 / 14:15

הפעם הבחור שלנו יצא לדייט עם אישה הזויה במיוחד. האם קשר עם מישהי כזאת יכול להצליח?

שאלת המחקר: האם יכול לצאת קשר רציני עם בחורה יפהפייה אבל הזויה פצצות?

השערת המחקר: אני לא אצליח להבין אותה, ארגיש מוזר וארצה לחזור הביתה לראות שידורים חוזרים של "האוס"
עד הזריחה.

מהלך הניסוי
שלב ראשון, הנסיבות: את מירב הכרתי לראשונה בפייסבוק. כמו רבות אחרות, הוספתי אותה ומעולם לא פניתי אליה. אחרי חודש ראיתי אותה נכנסת לפאב בו ביליתי, ועבורי זה היה כמו אות משמיים לנסות לראות מה קורה אתה. אז קראתי ואמרתי לה שהיא יותר יפה במציאות. מירב שמעה את זה והתיישבה לידי – לא בגלל המחמאה אלא כי היא הייתה גמורה מאלכוהול ועמדה ליפול. היא אמרה שהיא לא זוכרת אם יש לה בכלל חשבון בפייסבוק, ובכל זאת הערב הזה הפך להיות הדייט ההזוי הראשון שלנו.

שלב שני, סביבת הניסוי : הפאב המעוצב למכביר בטעם רע נראה כמו הכלאה בין מועדון לילה עתידני לפנצ'ריה ברומניה. המוזיקה הייתה מין אלקטרו "מאגניבה" עם צלילים צורמים שגורמים לך לרצות להעלים את הציוד של הדי ג'יי ואת הדי ג'יי עצמו. המלצריות היו משום מה עסוקות בלהיכנס ולצאת מתאי השירותים ורק אחת – מקועקעת בכל הגוף ובעלת משקפיים עצומים שנראתה דלוקה כאילו היא בפול-מון בתאילנד, עשתה את עצמה עובדת. מירב נראתה רגועה למדי עד שהיא פתחה את הפה.

שלב שלישי, היא הייתה משונה כמו אורן זריף: מהר מאוד מירב התגלתה כבחורה שכנראה כושפה באבקת שריפה של פיות: כשהוויסקי שלנו בושש מלבוא, היא החליטה שהמלצרית המקועקעת שלנו סתומה כמו הניקוז במקלחת של האקס שלה שהתחיל אז להקריח (וזו אגב הייתה הסיבה שהיא עזבה אותו – לא בגלל שהוא הקריח, אלא כי הוא לא ידע איך לפתוח את הסתימה שיצר מהשערות שנשרו ממנו). הורדנו את הצ'יסרים שלבסוף הגיעו והצעתי לה לרקוד. בואו נגיד שלא נראה אותה ב"רוקדים עם כוכבים". היא עשתה ברחבה תנועות של ראפר חסר ידיים בזמן התחשמלות. אחרי שהיא גרמה לכל האנשים לעמוד ברחבת הריקודים מרוב הלם, חזרנו לשבת. מירב סיפרה שהיא מנהלת פרויקט בחברת סטארט אפ שאת מטרתה לא הבנתי ושנשמעה הזויה בערך כמוה. היא הודתה שהיא רוצה למצוא זוגיות ועם לא, אז תמיד תוכל להתחם בתוכי המדבר שיש לה. היא כבר למדה אותו להגיד "אני אוהב אותך" ב-20 שפות. לא היה בבחורה הזו גרגר אחד של הגיון ולכן רציתי אותה כל כך.
הצעתי שנעזוב את הפאב ושנלך אליה. היא הביטה בשמיים ואמרה: "יש היום ירח מלא. אין בעיה, אני זמינה לסקס". אז כבר התחלתי לחשוד שאני יוצאת עם אשת זאב.

שלב רביעי, עכשיו הכול ברור: הלכנו אליה ברגל, עלינו לדירה ופתאום קלטתי שזה הבית של ההורים שלה וקפאתי. "זה בסדר", היא ניסתה להרגיע והכניסה אותנו, "הם נסעו לטיול בעקבות מסעות זריעת ההרס של הצלבנים בעמק הריין בגרמניה ". תמונות הענק ההזויות שהיו תלוית בסלון הכניסו אותי להלם. "זו תמונה של גבר שמוליד אישה בלידת עכוז וזו ממול של מלכה לב- אדום הולכת על המים כמו ישו. אבא שלי צייר מוכשר, נכון?!" מירב הכריזה בגאווה ואני הבנתי: הבעיה שלה מתחילה בהורים.

תוצאות הניסוי: זרמתי עם גל השגעונות שלה ונתחתי ביחד איתה את המשמעות העמוקה של הציורים, שנראו כאילו צויירו בידי קוף בן 3. היא ספרה לי עוד סיפורים משונים על הבית ואני המשכתי להעמיד פנים שאני מתרשם. למרות המוזרות שלה הוקסמתי ממנה, בעיקר כי חמש דקות אחרי שעשתה לי סיור בבית האימים שלה, היא התפשטה לגמרי. מירב התנהגה ודברה כמו חייזר, אבל לשמחתי הגוף שלה גם היה לא מהעולם הזה.

מסקנת הניסוי: אם אתה בקטע של בחורות הזויות, מומלץ שלא להעביר ביקורת על הסגנון הייחודי שלהן ורק להנהן ולחייך. בסופו של דבר, מוזר ככל שזה נדמה, אתה עוד עשוי ליהנות מהקשר ההזוי הזה.

  • עוד באותו נושא:
  • סינגלס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully