וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר, ככה לא מוצאים אהבה

חגית גינזבורג

11.11.2012 / 8:57

הם חשים את עצמם, לא מנדבים פרטים ומשתמשים במשפטים שחוקים. קבלו את כל הטעויות שגברים עושים באתרי היכרויות

את לא צריכה להיות שועלת אתרי היכרויות ותיקה כדי לזהות כבר מההצצה הראשונה כמה דברים שחוזרים על עצמם: המשפטים הקלישאתיים שאפשר למצוא בכל פרופיל גברי שני, העובדה שכו-לם באתרים האלה הם מצחיקים, רגישים, נראים טוב וחכמים מהממוצע (הממוצע באתרי ההיכרויות אגב, הוא לא בדיוק סטיבן הוקינג) והאבחנה שבסופו של דבר, הרוב המוחץ מסתכל בעיקר על התמונה שלך, ולא על פעילויות הפנאי החביבות עליך.

למרות זאת, כדי לזהות את הניואנסים הקטנים והמרגיזים באמת של גברברי אתרי ההיכרויות, את צריכה לשכשך כמה זמן בביצה הזו, שכוללת הרבה יותר צפרדעים מאשר נסיכים. אז כדי לחסוך את הבוץ והלכלוך מהנעליים החדשות שלך, אספנו עבורך את כל הטעויות הנפוצות שגברים עושים באתרי היכרויות, כדי שתוכלי לזהות אותם מראש ולעשות אחורה פנה בזמן. ואם אתה במקרה זכר שקורא את השורות האלה, לך על זה. אולי גם תלמד משהו:

הגברים שמודיעים שהם "סיימו עם שלב המשחקים":
באופן לא מאוד מפתיע, סביר להניח שהם דווקא אלה שרק רוצים לשחק איתך, ולא באנגרי בירדס. הם כנראה לא ממש מודעים לעניין הזה, ואולי באמת הצליחו לשכנע את עצמם שהם רוצים למצוא בת זוג רצינית, אבל אם תכניסי אותם לתוך חייך, תגלי שהם יהיו הראשונים לתת לך להמתין לשיחה מהם במשך שלושה ימים, הראשונים לשלוח לך סמסים בשעות לא קונבנציונאליות, הראשונים שיצאו במקביל אלייך עם שלוש בחורות נוספות והראשונים שיפזרו הבטחות שהם לא יכולים לקיים. אם הם מרגישים צורך כל כך עז לציין שהם סיימו עם המשחקים, הם כנראה עדיין עמוק בפנים. או שהם באמת כל כך חסרי מעוף, שהם לא היו מסוגלים לחשוב על משפט פחות שחוק.

הגברים שלא עושים מנוי לאתר:
ברוב אתרי ההיכרויות, לפחות אחד מהצדדים צריך להיות בעל מנוי כדי שתוכלו להתכתב זה עם זו, ומהר מאוד את צפויה לגלות שגברים רבים שם החליטו לוותר על התענוג, כנראה כדי לחסוך לחפיסת קונדומים. אז במקום לשלם כמה עשרות שקלים כדי להפגין מידה מסוימת של רצינות כוונות, הם ישלחו לך קריצות, יבקרו בפרופיל שלך באופן יומיומי עד שתפנימי את הרמז וכמובן, ידאגו לציין את שמם בפייסבוק או את כתובת המייל שלהם בפרופיל. זה לא קצת מצחין מקמצנות, זה בעיקר מבשר על בחור שנמצא שם כלאחר יד. מי שרוצה למצוא אהבה, גם מוכן להשקיע.

איש מול מחשב, אוקטובר 2011. ShutterStock
מותק, אם הוא לא עשה מנוי, יש לך עסק עם קמצן. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הגברים שלא כותבים על עצמם שום דבר:
אלה בדרך כלל יהיו בחורים שנראים לא רע, ורגילים להסתמך על המראה שלהם כאמצעי הישרדות בעולם. באותו המובן, הם מניחים שזה בסדר לפתוח פרופיל באתר היכרויות ולא לטרוח למלא את שלל הקטגוריות שאמורות לספק לנו הצצה קטנה לעולמם הפנימי. במקום, יהיו שם לפחות שלוש תמונות מוצלחות במיוחד שלהם – וזה אמור להספיק לך. וזה אכן מספיק, אם את מחפשת טיפוס רדוד ונטול תוכן שמאוהב בעצמו.

הגברים שבטוחים שהם טובים יותר מכולם:
מדובר בז'אנר חדש יחסית באתרי ההיכרויות, משום שעד לא מזמן המשתמשים באתרים סבלו מחוסר ביטחון מסוים לגבי הימצאותם שם. היום, כשזה כבר לגיטימי לגמרי, אבדה לה גם מעט הבושה שעוד נותרה. הגברים האלה ימלאו את הפרופיל שלהם במשפטים נחרצים על מה הם לא רוצים באישה שלהם – הם לא רוצים אישה דעתנית, הם לא רוצים אישה שלא הולכת לפילאטיס שלוש פעמים בשבוע, הם לא רוצים מעשנת או צמחונית או מישהי שמגדלת חתול עם כתמים חומים. הם כל כך יודעים מה הם לא רוצים, וכל כך בטוחים שאת צריכה לעמוד בדרישות שלהם, שהם שוכחים דבר אחד – אחרי שאישה ברת דעת קוראת דבר כזה, גם היא ממש לא רוצה אותם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. ShutterStock
יופי שיש לך קוביות, אבל מה עם קצת תוכן? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully