וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את ניב יוספן

14.10.2012 / 9:20

ניב יוספן הוא הרווק השבועי שלנו. בנות, מה דעתכן? מצאתן את החתן לעתיד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל: 36

מגורים: רמת גן

עיסוק: כמו רוב הישראלים, גם אני עורך דין

תחביבים: אני שומע המון מוזיקה. יש לי מאות דיסקים בבית, ואני מאוד גאה באוסף שלי. וכן, אני יודע שאני נשמע זקן כשאני אומר את זה. קורא לא מעט, עושה ספורט, ובשביל האיזון נגיד שאני גם משחק סנוקר (ככה שאני ייצא רק חנון לייט. לא חנון הארד קור).

התכונה שהכי חשובה לי בבת זוג: שתהיה רגועה, לא קטנונית. שתדע לקחת דברים בפרופורציות. בכלל, לפני כמה שנים הגעתי למסקנה שלא ממני תבוא הישועה לעולם, מאז אני די רגוע.

הדבר הכי נועז שעשיתי: לא התכוונתי לזה, אבל הלכתי לאיבוד על הר בניו זילנד. כמטפס הרים בלתי מנוסה בעליל, ללכת לאיבוד בגובה 1400 מטרים בערך, כשאתה לבד, זו חוויה לא פשוטה. אין בסביבה את מי לשאול להכוונה, והייתי צריך להסתמך רק על חוש הניווט שלי, אותו החוש שמלכתחילה בגללו הלכתי לאיבוד...

הדבר שהכי מפחיד אותי: אני חושב שהדברים הטריוויאליים. שהקרובים אליי יחלו, ימותו או ששאר מרעין בישין יקרה להם. כל השאר באמת שטויות.

האובססיה שלי: אני מאוד משתדל להתרחק מעשן. החל מסיגריות וכלה במדורות ל"ג בעומר. אני לא מבין איך מלכתחילה הרעיון של הכנסת עשן במתכוון לתוך הגוף, נהיה כזה סטארט אפ מטורף. זה תפס ממש חזק אצל בני האדם.

המוטו שלי בחיים: כמו שמונטי פייתון שרים בגרון ניחר בסצנת הסיום של בראיין כוכב עליון –
Always look on the bright side of life

כדי ליצור קשר עם הרווק השבועי שלנו לחצו כאן. אם גם אתם רוצים להיות הרווקים/הרווקות שלנו ולקבל במתנה מנוי חודשי לאתר היכרויות, שלחו מייל לכתובת mayab@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully