וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט בהזיה

חגית גינזבורג

18.10.2012 / 8:47

חשבתם שהתוכנית "דייט בחשיכה" מציגה דייטים משונים? חכו שתקראו את הסיפורים ההזויים שמצאנו לכם על דייטים ביזארים במיוחד

אם התוכנית "דייט בחשיכה", תוכנית ההיכרויות החדשה שעלתה לאחרונה בערוץ 2 ומפגישה בין גברים ונשים בתנאים של חשיכה מוחלטת, גורמת לכם להתכווץ על הספה כאילו נפלתם על שידור חוזר של "חניבעל", יש לזה רק משמעות אחת – גם אתם הייתם שם, באיזור הדמדומים של עולם הדייטינג, בו כל רווק ורווקה עלולים למצוא את עצמם בסיטואציות מביכות, ביזאריות או מטרידות במיוחד. אספנו עבורכם כמה סיפורי אימה על דייטים שיגרמו להיכרות בחשיכה מוחלטת להיראות הגיונית לחלוטין:

דייט ראשון אצל אמא
דנה (כל השמות בכתבה בדויים), 32, מאיזור המרכז: "לפני חצי שנה בערך פנה אליי בחור בשם נעם דרך הפייסבוק. היו לנו כמה חברים משותפים, וכך הוא גם טען שהגיע אליי. הוא היה נראה חמוד ואינטליגנטי. התכתבנו קצת באתר, עברנו לטלפון ואז קבענו להיפגש. אני גרה מחוץ לתל אביב אז הוא הציע שיבוא לאסוף אותי ושניסע למקום נחמד. הסכמתי, הוא הגיע, נכנסתי לאוטו והכל היה נראה תקין. יצאנו לדרך ואחרי כמה דקות הוא אומר לי 'אני רק צריך לעשות עצירה זריזה, מקווה שזה לא מפריע לך'. מפה לשם, אנחנו מגיעים לבית של אמא שלו (!) שגרה בצפון תל אביב. היא כמובן יצאה החוצה, ראתה אותי ברכב והתעקשה שניכנס הביתה. מצאתי את עצמי יושבת במשך שעה וחצי עם בחור שרק הרגע פגשתי ועם אמא שלו, שפשוט ראו בעיניים שלה כמה שהיא מתה לכלה. הוא אפילו לא היה נבוך מכל הסיפור, זה היה נראה לו טבעי לגמרי. היא הייתה אישה נחמדה, אבל זה היה כל כך לא במקום. כמובן שכשיצאנו משם ביקשתי שיחזיר אותי הביתה ויותר לא הסכמתי לפגוש אותו".

תכיר את החתולים שלי
אורן, 28, מבאר שבע: "הייתי ביום הולדת של חבר והכרתי שם את ירדן, בחורה חמודה לאללה, נראית טוב, מצחיקה. ממש מצאה חן בעיניי. לקחתי את הטלפון שלה והתקשרתי אליה למחרת, קשקשנו קצת ושאלתי אם בא לה להיפגש. היא אמרה שיש לה תוכניות לאותו ערב אבל שאני מוזמן להצטרף אליה אם אני רוצה. לא היה לי משהו יותר טוב לעשות, אז זרמתי – מה כבר יכול להיות? היא נתנה לי את הכתובת שלה, חיכיתי לה למטה. הבחורה יורדת עם שקית מלאה באוכל לחתולים וכוס פלסטיק ולוקחת אותי לסיבוב בשכונה שלה, כשכל שני מטר היא עוצרת ושופכת קצת אוכל על המדרכה. כמובן שאחרי כמה דקות איזה מיליון חתולים התחילו לעקוב אחרינו, ותוך כדי אני מנסה להיראות כאילו הכל סבבה ומדבר איתה ומתעניין בה. באיזשהו שלב גם התיישבנו על ספסל, מוקפים בים של חתולי רחוב, המשכנו לדבר תוך כדי שהיא מלטפת ומאכילה אותם. זה היה הדבר הכי מוזר שקרה לי בחיים".

לאור נרות וחשפניות
מיכל, 30, מתל אביב: "לפני כמה שנים גרתי בניו יורק וגלשתי הרבה באתרי היכרויות. הכרתי את ג'רי, שעל הנייר היה מושלם – חתיך, חכם, מצליח, יהודי כמובן. בטלפון הוא היה נשמע ילד טוב כזה, והוא סיפר לי כמה הוא רוצה כבר למצוא כלה יהודיה להביא הביתה להורים, ושאם הוא יהיה עם ישראלית זה יהיה מדהים. הוא היה עצמאי וניהל כל מיני עסקים במנהטן, 'מועדונים, ברים ובתי קפה' לדבריו, וכשהגיע הזמן להיפגש הציע שאבוא לפגוש אותו באחד המקומות שלו. הוא נתן לי שם של מקום וכתובת וקבענו שם. כשהגעתי, מבחוץ המקום היה נראה לי קצת מוזר, אבל לא ייחסתי לזה חשיבות. ואז נכנסתי פנימה וקלטתי שאני בעצם נמצאת במועדון חשפנות. זה לא היה מועדון כמו בסרטים, עם מלא בחורות חצי עירומות תלויות על עמודים – זה היה חצי בר-מסעדה, עם במה קטנה באמצע, ואחת לכמה זמן מישהי עלתה לשם והתפשטה. פגשתי את ג'רי, והוא התנהג כאילו זה הדבר הכי נורמלי בעולם. ניסיתי להיות קולית ולא לעשות ביג דיל, אבל לשבת בדייט בזמן שבחורה אחרת מורידה את הבגדים במרחק שני מטר ממך – זה פשוט היה מוזר מדי בשבילי".

עכשיו תורכם- מה הדייט הכי מוזר שהייתם בו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully