וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להחזיר את החשק לסקס

ירון רוולסצ'י

14.10.2012 / 8:11

החשק המיני שלכם נמצא בנפילה? לפניכם כל הטיפים איך להצית מחדש את האש בין הסדינים

מרוץ החיים, עייפות מצטברת, שגרה ואינספור סיבות שונות יכולות להוביל למצב שרבים מכירים אך מעדיפים להדחיק: ירידת החשק המיני וחוסר עניין בסקס. זה יכול לקרות בתוך מערכת יחסים ארוכת טווח, לעיתים מגיע בזמן תקופה לחוצה ולפעמים זה מרגיש שכבר טעמתם מהכל ואין מה לחדש.

לא רק נשים סובלות מחוסר חשק. למרות שנדמה לנו שכל גבר ממוצע מוכן ומזומן לפעילות מינית בכל פעם שייקרא לדגל, הדבר לא בהכרח נכון. חוסר בחשק מיני אצל גברים יכול לנבוע מסיבות שונות כמו: ירידה ברמת הטסטוסטרון (ההורמון הגברי), שימוש בתרופות, חרדה ודיכאון. אצל נשים המצב דומה אך יכול לנבוע מסיבות נוספות כגון: בעיות בזוגיות, נטילת גלולות נגד הריון, שינויים הורמונליים ועוד.

על מנת ליהנות מחיי מין בריאים ומלאי כל טוב ישנן מספר דרכים ושיטות כדי להחזיר את חדר המיטות לרמת פעילות תקינה ואת החשק המיני לטמפרטורה הרצויה. צאו מהשגרה, פתחו את הראש וקבלו מספר עצות מועילות:

נפש בריאה בגוף בריא: חוסר בפעילות ספורטיבית ותזונה לקויה הן סיבות מוכחות לירידה בחשק המיני. תחושת הכבדות לצד נפש עייפה פוגעים בהמון רבדים של החיים וזהו אחד מהם. נסו לשלב במהלך היומיום שלכם פעילות ספורטיבית שתתאים לאורח חייכם ובד בבד תבחנו טוב את מקורות התזונה שלכם. הכניסו לתפריט יותר ירקות ומיצים טבעיים בעלי אנרגיה. יחד עם השיפור הפיזי, גם הנפש תתחיל להתעורר והחשק יחזור לכושר שיא.

קשר חזק: זוגיות בריאה ופתוחה היא מתכון מדויק ליחסי מין מוצלחים. ריבים, כעסים וויכוחים פוגעים בקשר האינטימי ומהווים מכשול לכל קמצוץ חשק שעלול לצוץ. חשוב לשוחח, להתייעץ ולשתף את בני הזוג בכל קושי ולא לטאטא תסכולים ורגשות שליליים אל מתחת למיטה. בססו את האמון ההדדי ואל תשכחו שלפני הכל אתם חברים ושותפים.

צאו מהשגרע: כשכל ערב דומה לקודמו וכל אקט מזכיר את האחרון, השעמום יכול להשתלט בקלות על הרצון. הפתרון? לחדש, לחדש ולחדש. מצעים מפנקים, בושם מרענן וחיזוק הרומנטיקה בכלל יתרמו ויועילו. זה יכול להיות פתק קטן בבוקר עם הבטחה לערב סוער או אפילו סט לבנים חדשים שיכולים להחיות את הליבידו ולתת זריקת מרץ לשגרה המינית המוכרת.

צאו בחוץ: בדומה לסעיף השגרה, גם כאן הגיוון הוא העיקר. צאו מגבולות המיטה המקובלים, הניחו למצעים הנקיים ולחדר השינה ולכו לחקור את הטבע והעיר. זה יכול להיות יער תמים שיזכה לארח אתכם במערומיכם או המושב האחורי במכונית שיתפקד כמזרון מזדמן. האדרנלין שיקפוץ לביקור יוסיף חום וריגוש, והסיכון שבסקס מחוץ לגבולות המקובלים יעלה את מפלס החרמנות לגבהים מפתיעים.

אילוסטרציה. ShutterStock
סקס על החוף יחרמן אתכם/ShutterStock

המיטה היא במה: בתור ילדים לכולנו היה חלום להיות כבאים, שוטרים או אחיות רחמניות. חלומות ילדות תמימים הם בדיוק פנטזיות בגרות שיכולות לקבל זווית חדשה בכל הקשור לסקס. צאו לכם יחד למסע קניות קינקי ומטריף: מדים, אזיקים מזרקים מלאי שוקולד או כל העולה על דעתכם. משחקי תפקידים הן שיטה מצוינת לאינטימיות בריאה - הפכו את חדר המיטות לבמה ותנו את משחק חייכם.

גירוי חיצוני: יש משהו מדליק ומחמם מפשעה בלהיות שותפים לרגע מיני שהוא לא בדיוק שלכם. במקום סרט או מסעדה צאו לכם למועדון החשפנות הקרוב למקום מגוריכם. החשק שיתעורר בכם יקבל פורקן ראוי כשתחזרו הביתה. לא רוצים לצאת? פורנו הוא פתרון זמין וזול כדי לשבור את מדחום החשק הזוגי ולהקפיץ את רמת החרמנות חזרה לחיים.

עזרה מקצועית: לעיתים כל הדרכים שניסיתם לא עוזרות, החשק נשאר ירוד, הדיכאון משתלט והדבר מוביל לפגיעה כוללת בקשר הזוגי. כאן המקרה לפנות לעזרה מקצועית או רפואית. סקסולוג, מטפל זוגי ופסיכולוגים יכולים לאבחן ולטפל בצורה רצינית בבעיה. שתפו את בני הזוג וגשו יחד איתם לקבלת העזרה הדרושה. בסופו של דבר, הרווח הוא כולו שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סייברסקס. ShutterStock
אין כמו פורנו באינטרנט להעלאת מפלס החרמנות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully