וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגברים שעושים לה את זה

חגית גינזבורג

9.10.2012 / 8:22

רוצה לדעת אם אתה מדליק אותה? לפניך כל הטיפוסים הגבריים שמטריפים נשים, מחנונים סקסים ועד מיליונרים מתוסבכים

בניגוד לגברים, שזקוקים ללא יותר מנוכחותם של שדיים כדי להרגיש משיכה כלשהי, הנשים הן מורכבות בהרבה. נכון שרובנו נסובב את הראש ברחוב אחר בחור חתיך במיוחד, או נידלק על זוג עיניים יפות, אבל אנחנו צריכות שיהיה שם גם משהו מעבר. איזו תכונה מעניינת, איזה מאפיין מגניב – משהו, שישאיר אותנו בסביבה ליותר משלוש דקות. טוב, אולי זו לא קביעה נכונה לגבי כל הנשים בעולם, אבל עבור אלה מאיתנו שכבר הבינו דבר או שניים על העולם – בהחלט כן, ובמילא אנחנו אלה שקובעות. אז מי הם הטיפוסים הגבריים שעושים לנו את זה יותר מכולם?

החנון החתיך
ז'אנר שנולד במוחן הקודח של תסריטאיות הוליוודיות – בחור שהוא מתוק להפליא ונראה מצוין, אבל אין לו שמץ של מושג שהוא כזה, ולמעשה הוא די ביישן וחסר ביטחון, מה שהופך אותו אפילו לעוד יותר אטרקטיבי (קחו למשל את אנדרו גרפילד בתור פיטר פרקר/ספיידרמן). בדרך כלל הוא מגיע עם חיבה לגאדג'טים, מחשבים ומשקפיים, גוף אתלטי ולבוש מרושל שכולל הרבה טישירטס מגניבות ונעלי סניקרס. לצערנו בשנים האחרונות, מאז הגחתו לעולם של הגיק שיק, גם הגברים הבינו שהטיפוס הנ"ל עושה לנו את זה ואימצו את המראה בלי להיות חנונים בלב ובנפש, וזה כבר פחות עובד עלינו.

המיליונר הדומיננטי והמתוסבך
כל מי שהספיקה לקרוא את "50 גוונים של אפור" תעיד שמרגע כניסתו לחיינו של כריסטיאן גריי, הדמות הראשית בספר, כולנו חושקות בטיפוס כזה – חתיך, עשיר, מסתורי, מתוסבך להפליא ובעל בעיית שליטה קשה. וזה ממש לא קשור לכסף, אגב - כולנו פשוט רוצות, אפילו לכמה שעות, להרגיש כמו אנה סטיל – בתולה מבוהלת וחרמנית שנופלת לידיו של הפלא הזה, שמוכן ללמד אותה איך משחקים בין הסדינים, פלוס כמה אקטים קינקיים מהרגיל ולא שוכח לציין בפניה כל הזמן כמה היא יפה וכמה הילדות שלו הייתה קשה – והיי, בואי אקח אותך למסע שופינג בפראדה. בקיצור, היינו שמחות לאיזה גברבר כזה שידביק אותנו לקיר ועל הדרך יחשוף בפנינו גם את נפשו השברירית.

האמן המהורהר
יש משהו מסתורי וקסום בגבר יוצר, אבל לא סתם יוצר, אלא גם כזה שהיצירה שלו מייסרת אותו על בסיס יומיומי, והוא מסתובב בעולם עם מבט עגום וכתפיים שמוטות, נחוש בדעתו למצוא את המוזה האבודה שלו או את מקור הפרנסה הבא שירצה לרכוש את ציור האבסטרקט-עם-טאץ'-של-מודרני שלו. זה לא באמת משנה אם הוא מוזיקאי, כותב, צייר, פסל ואפילו שחקן – כל עוד יש לו יצירה בחיים, זה גורם לנו להאמין שאנחנו נכנסות למיטה עם אלכסנדר פן, או לפחות לחשוב שיש לנו בידיים בחור עמוק ומורכב שיום אחד אולי יהיה פיקאסו 2.0. אז מה אם הוא נרקיסיסט מנותק מהמציאות שמשוכנע שהשמש זורחת לו מהמכחול?

המגדל בעל חיים
אין דבר מתוק יותר מבחור שמסתובב ברחובות עם הכלבה האהובה שלו, ולשם שינוי לא מדובר בידידה הביץ' שהוא מתחזק בעבודה, אלא בהולכת על ארבע אמיתית ופרוותית, שמאוהבת באבא שלה ותרחרח אותך בהיסטריה בשנייה שתחדרי להם לטריטוריה. אם הוא מאוהב בה בחזרה, קורא לה בשמות חיבה, מלטף ומחבק אותה והולך איתה לכל מקום – אז אנחנו יכולות לדעת שהוא לפחות בנוי למערכת יחסים מחייבת. בחורים שמגדלים בעל חיים – כלב, חתול או אפילו שרקן – מעבירים לנו מסר תת מודע על כישורי האבהות שלהם, וגם משדרים לנו ולעולם שהם טיפוסיים אכפתיים, חמים ואוהבים. ובחייאת, מי לא מאחלת לעצמה גבר כזה?

הכריזמטי
בואו נשים את הקלפים על השולחן – הבחור יכול להיות חתיך, יפה, נחמד ואפילו בעל השכלה כלשהי שתעשה את אמא שלך גאה, אבל אם הוא נטול כריזמה ויבשושי כמו בצל, אז מה בדיוק ייצא לך ממנו חוץ מחיים של שעמום ושיחות לאות? כריזמה היא שם המשחק כשמדובר בגברים, וזו הסיבה לכך שגם הנמוכים, הקירחים, השמנמנים או כל מי שלא נולד עם גנים של ג'וני דפ, עדיין יכול להפוך לדון ז'ואן, פשוט כי נשים נמסות מכריזמה, שנינות, אינטליגנציה וחוש הומור משובח, ומוכנות להחליק על הרבה דברים אחרים כדי למצוא את עצמן עם טיפוס כזה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully