וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בסוכה

מימס

1.10.2012 / 8:00

תתפלאו, אבל גם בסוכה אפשר להכיר את החצי השני שלכם. קבלו את כל הטיפים איך למצוא זיווג בין קישוטים מכוערים לארבעת המינים

החגים עטים עלינו בזה אחר זה ואיתם גם ההזדמנות למצוא אהבה. בעוד שראש השנה מוקדש ברובו למשפחה ויום כיפור הוא שם נוסף למרתון צפייה בסרטים, חג הסוכות הוא המציל הרשמי של חיי האהבה שלנו.
כמו בכל סיטואציה שקוראת תיגר על קיומנו – גם ישיבה בסוכה גורמת לרווקים ולרווקת לרצות לחבור זה אל זו ולהבטיח את המשכיות המין האנושי. מי שקורא את השורות הללו ומגלגל עיניים כנראה מעולם לא הצטופף בסוכה עם שאר עם ישראל, על גבי משטח שלא תומך בה היטב (מדשאה למשל), עם או בלי תאורה חשמלית, מוקף עננת יתושים – וזה עוד בלי להזכיר את הסיכוי שמא שבבי דקל או קישוטים סוררים יעשו דרכם אל הצלחת שלך.

אם בכל זאת הוזמנתם לסעוד בסוכה ואתם נחושים למלא את חובתכם היהודית, להלן מדריך הישרדות קצר, כולל טיפים למציאת אהבה.

מה כדאי לעשות

אם הוזמנתם לסעוד בסוכה של חברים, נסו לברר האם יהיו שם אנשים חדשים שאינכם מכירים. כך תדעו להתכונן מראש, כלומר, להתקלח. גם השעה בה הוזמנתם מצריכה היערכות מראש: אם הוזמנתם לשעות הערב, קחו בחשבון שהלחות תעשה שמות בשיערכם, וכבר הזכרתי את היתושים, נכון? אם הוזמנתם בשעות הבוקר או הצהריים, זכרו שלמרות שלסוכה אין גג אמיתי, היא אוגרת בתוכה חום. רוצים להרשים? נסו לא להיראות כאילו אתם יושבים בסאונה פינית.

כעת משטיפלנו בכמה מכשולים אסתטיים, אפשר להתפנות לדון בקוד ההתנהגות. קשה להתבלט בסוכה מלאה אנשים שמתלוננים על מחירי הטיסות בחגים, אבל אפשר להיות מנומסים ולהמיס לבבות: הציעו לעזור למארחים, השתתפו בשיחות (מומלץ לספר על טיולים או תוכניות בחול המועד ובאותה הזדמנות הציעו לבאי הסוכה להצטרף אליכם) ואם בא לכם לעוף על עצמכם אתם אפילו יכולים להביא את ארבעת המינים ולברך. זה אולי נשמע קצת מיושן, אבל בינינו – גם בניית סוכה.

מה אסור לעשות

קל להיות שמוק בסוכות. מבין כל החגים היהודים, חג הסוכות מזמן אליו הכי הרבה הזדמנויות להיות דביל. כדי שתותירו רושם טוב על מי שיכולים להיות החצי השני שלכם, יישמו את הסעיפים הבאים:

1. למרות שזה מאוד מפתה, אל תספרו בדיחות "רוצה לגעת בלולב שלי?"

2. בנושא דומה – חל איסור להזכיר את המערכון של אסי וגורי יותר מפעם אחת ביום, בכל אחד מימי חול המועד.

3. גם אם החלטתם לעשות שינוי אמיתי לקראת השנה העברית החדשה ובא לכם להשוות את עצמכם לאתרוג, השוואה כזו רק תגרום לכם להיראות כאילו אתם דלוקים על אקסטה.

4. לא משנה כמה כעורה או רעועה הסוכה אליה הוזמנתם, שמרו זאת לעצמכם. רוב האנשים שלמדו איך להכין קישוטים בבית הספר היסודי זוכרים איך להכין שרשרת טבעות נייר במקרה הטוב, וגם זו מאבדת צורה אחרי לילה אחד בחוץ. מה לעשות, מרתה סטיוארט החליטה לא להקים סוכה השנה.

5. אל תתנחלו – סוכה היא לא זולה. אם החברה הכי טובה של המארחים מוצאת חן בעיניכם, ואתם מבלים כבר שלושה ימים בסוכה שלהם, תהיו בטוחים שהם כבר סיפרו לה והיא חושבת שאין לכם בית.

לסיכום, הדרך בה אתם מתנהלים בסוכה יכולה לבנות או להרוס את המוניטין שלכם בתור אפשרויות זיווג קבילות. גם אם לא מצאתם את האחד או האחת תחת כסות הסכך, תמיד תוכלו לנסות שוב בחנוכה. לפחות אז יהיו סופגניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully