וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכב עם לולב

יעל לוין

30.9.2012 / 13:17

בסוכות אנחנו מברכים על ארבעה מינים, וגם בזמן סקס תוכלו להיתקל בארבעה מינים שונים. קבלו את ארבעת סוגי המאהבים שקיימים במיטה

כמה שנים עברו מאז הפעם האחרונה שבה מישהו הסביר לכם מה היא בדיוק המשמעות של ארבעת המינים? מישהו בכלל זוכר מה ההבדל בין הלולב להדס? לפני שאתם רצים לויקיפדיה – זה בסדר, מצאנו דרך שתעזור לכם לזכור את ארבעת המינים היטב, גם לשנים הבאות. כי כשחושבים על זה, אפשר למצוא את ארבעת המינים לא רק בסוכה, אלא גם אצלנו במיטה. בחלוקה בין סוגי המאהבים השונים, מסתבר שיש בדיוק ארבעה מינים. ואנחנו חשבנו כל הזמן הזה שיש בעצם רק מין אחד.

אתרוג – המאהב המושלם.
כמו זה שעל שמו הוא קרוי, בעל הטעם והריח, גם מאהב האתרוג עונה על כל הקריטריונים באופן מושלם. הוא גם סקסי ובטוח בעצמו, אבל גם קשוב ורגיש לצרכי האישה שאיתו. התאווה שלו למין לא מסתכמת בזבנג וגמרנו, אלא שהוא מעדיף לעשות אהבה מושקעת, מוקפדת ונוטפת תשוקה. סביר להניח שהוא גם מגיע למיטה עם ידע נרחב בכל מה שקשור לסקס, ועשוי אף ללמד אותך טריק או שניים שטרם הכרת. אז איפה החיסרון שלו? ממש כמו שקשה לאתר אתרוג מושלם, כזה שהפיטם שלו עדיין מחובר – כך קשה עד בלתי אפשרי לאתר את מאהב האתרוג. אפשר רק להסתמך על המזל או להתפלל לחסדיו של האל הטוב, שישלח לנו אחד כזה. ואם הוא נקרה בדרככן, בנות – אל תתנו לו בשום פנים ללכת.

לולב – המאהב המצויד
ללולב יש טעם אבל אין לו ריח, ובאווירה הזו, מאהב ה"לולב" הוא זה שמגיע עם כל החלקים הנכונים, לפחות אנטומית, אבל נעדר את הידע כיצד לתפעל את הציוד הכבד שלו. ברוב המקרים מדובר בגברים שהטבע חנן אותם באיבר מכובד ומרשים, כזה שגורם לרוב הבנות לצחקק בטיפשיות ולחשוב שהן זכו בפיס, אבל הם משוכנעים שהאיבר כשלעצמו מספיק כדי להפוך אותם למאהבים האידיאליים במיטה. וזו טעות, כמובן, כי עדיף מאהב עם איבר ממוצע או אפילו קטן, שיודע מה לעשות איתו, ומתי בדיוק לשלב לשון, אצבעות ושאר ירקות, מאשר אחד שחושב שהוא יכול פשוט לשכב שם ולתת לנו לעשות את כל העבודה.

בחורה מסכלת לגבר במכנסיים. ShutterStock
חתיכת לולב יש לך! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הדס – המאהב שרוצה אבל לא יכול
ההדס (עם הריח ובלי הטעם) הוא בדיוק ההיפך מהלולב. הוא מאוד רוצה להיות המאהב האולטימטיבי והוא מוכן לעשות הכל כדי להוכיח לך שהוא כזה, רק שחסר לו הציוד הנדרש לכך וגם הקואורדינאציה שלו לא משהו. זה או שיש לו איבר קטן מדי, או שהוא גומר מהר, למרות שהוא נורא מתאמץ לפנטז על סבתא שלו תוך כדי המשגל, או שהוא לא יודע להעניק מין אוראלי אפילו שהוא צפה באינספור סרטי פורנו וקרא עשרות מאמרים בנושא. הוא כמו הקטר הקטן שמפזם לעצמו "I think I can, I Think I can", מזיע מרוב שהוא רוצה לעשות לך טוב, ולא נותר לנו אלא לרחם עליו ולאהוב אותו רק בזכות הרצון וההתמדה.

ערבה – המאהב המזוויע
הערבה, נטולת הטעם והריח, מסמלת בשבילנו את המאהב שאינו יודע לעשות דבר, למעט אולי לפמפם את עצמו מעלינו. הוא בדרך כלל עצלן ואגואיסט, לא אוהב להשקיע בפור פליי וגם אם הוא כבר עושה טובה – הוא לא ממש יודע מה לעשות במילא. מאהבי הערבה הם אלה שגומרים מהר, שחושבים בעיקר על עצמם ושבטח יירדמו מיד אחרי האורגזמה שלהם, מותירים אותך מתוסכלת ועצבנית. לצערנו, יש יותר "ערבות" שם בחוץ מאשר אתרוגים, אבל כנראה שככה זה בחיים ואפשר גם להתנחם בכך שבסך הכל, זה עניין של כימיה, ועם קצת אמונה ומאמץ, כל ערבה יכול להפוך לאתרוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. AISPIX, ShutterStock
הוא רוצה לענג אבל לא מצליח? יש לך עסק עם הדס. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, AISPIX

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully