וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בבית הכנסת

מימס

25.9.2012 / 16:14

יום כיפור הגיע, וחוץ מתפילה לרחמי האלוהים, התפילה שלכם למציאת זיווג משמיים עשויה להתגשם. קבלו את כל הטיפים איך למצוא אהבה בבית הכנסת

יום כיפור, המועד החשוב ביותר ביהדות, מוציא את המוני בית ישראל אל בית הכנסת – גם את מי שבדרך כלל מעדיפים להימנע מלהיכנס בשעריו. הילדים הרבים שמתקבצים סביב עושים חשק להזדווג ובכלל, כל אחד נראה קצת יותר חתיך עם כיפה על הראש.בהתחשב בנתונים הללו, במהלך תקופת החגים וביום כיפור בפרט, אין מקום ראוי מבית הכנסת למציאת אהבה חדשה. אז אם השנה אתם מתכוונים ללכת ולהתפלל, קבלו את כל הטיפים איך למצוא זיווג על הדרך:

עזרת הנשים תעזור לך למצוא חתן

אם אתם מתכוונים לפקוד את היכל התפילה רק פעם אחת במהלך יום כיפור, אני מציעה לעשות זאת עם כניסת החג. בצאת החג אמנם תראו רזים יותר, אבל כנראה שגם תהיו עצבניים יותר, מסריחים יותר ולא במצב רוח לדבר על הצבע האהוב עליכם עם זר מוחלט שזה עתה פגשתם.
לפיכך, כניסת החג היא ללא ספק הזמן המושלם להגיע לבית הכנסת ולתור אחר בני זוג פוטנציאלים. הילדים על הקורקינטים עוד לא הספיקו להלך אימה על הולכי הרגל וטעמה הערב של הסעודה המפסקת מסווה את הרעב המייסר שבקרוב יפקוד את כולם.

אם יש באפשרותכם לבחור מבין כמה בתי כנסת בסביבת מגוריכם, העדיפו בתי כנסת בהם עזרת הנשים ממוקמת בקומה העליונה. כך יתאפשר לנשים מביניכם לבחון ביתר שימת לב את המתפללים: מי באמת עוקב אחר הסידור, מי מקווה שיזרקו סוכריות ולמי יש קרחת מבצבצת מתחת לכיפה.
בעוד הנשים צופות מלמעלה, על הגברים להרשים. שימו לב למה שאתם משדרים: אל תשפילו מבט כמו אברך החושש משפיכת זרע לבטלה, אל תחטטו באף ובחייאת, כבסו את הטלית שלכם מפעם לפעם.

אל תמהרו הביתה בסיום התפילה, אלא המתינו מחוץ לבית הכנסת ונסו לייצר שיחות חולין. רוב האנשים מחפשים את הדרך להעביר את הזמן עד צאת החג וישמחו להסחת דעת. לבטח תכירו כמה פרצופים, אז זו הזדמנות לפלרטט ולהזמין אנשים אליכם לשבירת הצום.

אם בכל זאת לא הצלחתם לפתח שיחה עם כניסת החג, נסו שוב בצאתו. קיים סיכוי טוב שבבית הכנסת תתקלו באותם הפרצופים ותהיה לכם הזדמנות שנייה לאהבה.

אל תשחקו אותה הרבי מילובביץ'

ביום כיפור מאות אלפי עוכרי ישראל, מתבוללים ואוכלי שרצים פוקדים את בתי הכנסת, אז גם אם לא הנחתם תפילין מאז בר המצווה – אל תעמידו פנים שאתם יותר צדיקים מהאדמו"ר. מציאת אהבה, כידוע, כרוכה בכנות, וסביר להניח שבדיוק כמוכם בן או בת זוגכם הפוטנציאליים חושבים על הארוחה הבאה שלהם, תוהים אם מותר לכתוב סטטוסים ביום כיפור ומחשבים כמה פעמים אפשר לאונן ביום אחד לפני שיכאב.

כמו כן, מומלץ לא להתרברב ולספר כמה טובים הייתם בשנה החולפת, ואיך אתם בכלל לא צריכים לבקש סליחה. אם קיוויתם להרשים את סנטה קלאוס – אתם בדת הלא הנכונה.

לסיכום, טיפ קטן על חשבון הבית שיעזור לכם לעבור את הצום בשלום: אם מתחשק לכם לנשנש משהו – העדיפו לנשנש מישהו. סקס זו מצווה, לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully