וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה חדשה- אהבה חדשה

כרמי צדוק

16.9.2012 / 14:24

רוצים להפסיק להיות "סינגלס" בשנה הבאה? הנה כל היעדים שעליכם להציב לעצמכם כדי למצוא זוגיות

בכל שנה זה קורה. חגי תשרי מגיעים, ואנחנו מחליטים להציב לעצמנו מטרות שונות בתקווה להגשים אותן. "הפעם אני אשמור על הדיאטה", "אני אבקש קידום בעבודה", "אני אפסיק לצפות ביפה והחנון". אלא שלא תמיד אנחנו עומדים באותם יעדים. כדי שהשנה תשיגו זוגיות מתוקה מדבש, מומלץ לעשות חושבים עם עצמכם ולהחליט שהפעם זה יהיה אחרת. הפעם תעשו הכל כדי להגיע למטרות שהצבתם לעצמכם. אולי זה לא תמיד קל, אבל בשביל המטרה המקודשת שווה להתאמץ. לפניכם כל היעדים הקטנים והגדולים שעליכם לעמוד בהם כדי למצוא אהבה חדשה:

תקשיבו לדייט שלכם – מרבית האנשים אוהבים לדבר על עצמם שוב ושוב, ולכן הם נוהגים לברבר ולחפור לצד השני במהלך הדייטים. התנהגות זאת גורמת לכם להסתמן כאנשים אגואיסטים וקשקשנים, טייטל שאיננו מחמיא לאף אחד. השנה אתם צריכים לשאוף להיות יותר קשובים לאלה שיושבים מולכם, ולא להתחיל כל משפט שני ב"אני, אני, ועוד פעם אני". מובן?

תעריכו את עצמכם – הגיע הזמן להפסיק להתפשר ולהתייחס לעצמכם כאנשים סוג ב'. תצאו מתוך נקודת הנחה שאתם שווים ולכן מגיע לכם את הטוב ביותר. "הערכה עצמית" כוללת בתוכה גם הבנה והפנמה של מה אתם שווים ומסוגלים לעשות, וגם במה אתם פחות טובים. אם אתם כבר בהתחלה מרגישים ש"זה לא זה", אל תמשיכו לעוד דייטים רק בגלל שהצד השני מעוניין בכך, תעשו רק מה שאתם אוהבים ועושה לכם טוב.

אילוסטרציה. ShutterStock
תאהבו את עצמכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

העבר נשאר מאחור – העבר נגמר, תם, התפוגג, חלף מן העולם, לכן עליכם להפסיק לחטט בו בכוח. זה כולל לחדול מלהסתכל לאקסים בפרופיל, להתעניין בשלומם ובסטאטוס הזוגי שלכם דרך חברים משותפים ובעיקר לקוות שאולי יהיה איזה קאמבק מטורף (זה לא באמת יקרה). במקום זאת, צרו לכם מציאות חדשה עם אנשים חדשים. אם תשקעו בעבר, זה רק ישליך לרעה על ההווה והעתיד שלכם, וזה משהו שאנחנו ממש לא רוצים שיקרה, נכון?

תחליטו אחת ולתמיד- תחליטו ביניכם ולבין עצמכם, מדוע אתם רוצים זוגיות, ומה חשוב לכם בבני הזוג. מותר לכם להיכנס לפרטים קטנים ולא קריטיים החל מצבע עיניים וגובה, דרך התואר אותו הם למדו, ועד למצב חשבון הבנק העדכני שלהם. אופי וערכים הם דברים חשובים, אבל לא כדאי לשכוח ולהזניח העדפות אישיות. אחרי הכל, אתם רוצים לנהל קשר ארוך ולכן צריכים למצוא את עצמכם עם אדם שעונה על הדרישות שלכם או לפחות על רובן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בחור שוכב עם מחשב נייד על הדשא. ShutterStock
תפסיקו לעקוב אחרי הסטאטוסים של האקסים שלכם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

לא לשכב עם כל מה שזז- יתכן ולא שמתם לב לזה, אבל אנשים שנכנסים למיטה עם בני זוג כבר בדייט ראשון-שני, עושים טעות חמורה. לרוב הקשר הזה לא יוביל לדייטים נוספים, אלא במקרה הטוב יגמר ביזיז חדש. השנה אתם חייבים לשלוט יותר בחרמנות שלכם, ולחכות לפחות לדייט הרביעי או החמישי לפני שאתם בודקים את אורך הבולבולון של הפרטנר. תאמינו לנו, זה יעשה לכם רק טוב בסופו של דבר.

לא להגזים – אנשים שמחפשים זוגיות נוטים להתנהג בצורה אובססיבית, כמו למשל: להגזים במהירות בה הם מתקשרים לבחורה אחרי הדייט הראשון או לשלוח מלא אסמסים ולהלחיץ את הצד השני. כדאי גם להפסיק לדבר עליהם כל היום עם החברים, ולא להיות משוכנע לאחר שתי דקות של היכרות, שזו האחת (או השנייה, או השלישית...) שתהיה אישתך. אל תעשו ישר מלא תכניות עם אנשים שזה עתה הכרתם, ובעיקר אל תציפו אותם ותגלו התלהבות יתר ישר בהתחלה (ורצוי גם לא בהמשך הדייטים).

אילוסטרציה. ShutterStock
אל תשכבו בדייט ראשון. פשוט אל! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להפסיק להתבייש – בכדי להשיג זוגיות, כל המטרות כשרות ללא יוצא מן הכלל. אל תחששו להתחיל עם בחור ברחוב, עם זאת שיושבת לידך ברכבת או אפילו עם השכן מהדירה ממול. בכדי למצוא את האחד או האחת שלכם, אתם צריכים להעז ולא לשבת על זרי הדפנה ולחכות שמשהו יקרה. זו גם הזדמנות מצוינת להצטרף לקבוצות של רווקים לפייסבוק, לאתרי היכרויות, חוגי סלסה וכל פלטפורמה דומה.

שחררו! – הלחץ למצוא אהבה תכף ומיד מהווה מכשול בדרך לזוגיות, ואם תלמדו להשתחרר הלחצים תראו שדברים ילכו לכם הרבה יותר בקלות. נסו לזכור שזה לא רע להיות סינגלס- סינגלים נהנים מכל העולמות, הם יכולים לבלות עם מי שבא להם ופשוט לעשות מה שבראש שלהם. אנשים רבים נלחצים במידה והם מוצאים את עצמם רווקים לאורך זמן, ובמיוחד בתקופה הזאת של החגים בה כל המשפחה תוהה במהלך ארוחת החג האם אתם גייז בארון. פשוט תזכרו שאנחנו לא מוצרים בעלי 'חיי מדף', לכן אין לכם דד ליין מסוים בו עליכם להשיג את האביר/ה על הסוס הלבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully