וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום לאהבה: מוצאים זוגיות בחנות סקס

מימס

11.9.2012 / 8:11

בין שלל אביזרי המין, אפשר להכיר את החצי השני שלכם. קבלו את כל הטיפים איך למצוא אהבה בחנות הסקס הקרובה לביתכם

בואו נחשוב בהיגיון: אתם כנראה לא מחפשים בני זוג בחנויות הזימה. רוב האנשים מגיעים לחנויות סקס רק אחרי שכבר יש להם בן זוג והם מעוניינים לגוון את שגרת המיטה שלהם, או אם החברה הכי טובה שלהם בדיוק מתחתנת והם רוצים לרכוש לה איזה דילדו. ארנבים רוטטים, ג'לים מתחממים ופלאגים אנאליים הם לא בדיוק האסוציאציה הראשונה שעולה בראשנו כשאנחנו חושבים על מישהו להביא הביתה לסעודת שבת.

למרות הספקות המובנים מאליהם, אני מאמינה בכוחה של חנות הסקס כיעד לקירוב לבבות. קצת פתיחות ומקלחת קרה – ואתם במסלול למצוא אהבה.

המבוכה תקרב ביניכם

רוב הגברים הסטרייטים והפנויים כנראה לא יעזו להיכנס לחנות לצעצועי מין, מחשש שמישהו או משהו ירצה להיכנס אליהם גם כן. אם אתם רציניים בקשר למציאת בת זוג, אתם צריכים להשאיר את הגישה החשוכה הזו בפתח חנות הסקס.

מרבית הלקוחות בחנויות הסקס הן נשים, כשמתוכן אחוז לא מבוטל של נשים רווקות שמחפשות סיפוק מכני מהיר. זה המקום להקסים את בנות המין היפה ולהציע להן להחליף את הויברטור-על-סוללות בפין-על-גבר, כולל אשכים מובנים.

זו גם הזדמנות מצוינת להשתיק כמה מהטוקבקיסטים שטוענים שבחורות ישראליות לא אוהבות סקס, לא יוזמות ומעדיפות לשכב שם, כנציב מלח שחומם מעט במיקרוגל. כל התיאורים האלה לא בדיוק הולמים בחורה שפגשתם בחנות סקס, בין סרטי הפורנו למצבטי הפטמות.

מאחר שהמיקום הוא מעט שנוי במחלוקת, עליכם להפגין רגישות מרבית לפני שאתם ניגשים לבחורה שבדיוק תוהה בינה לבין עצמה אם 20 סנטימטרים הם מעט או הרבה.
ראשית, אל תצפו למצוא נשים שמשוטטות בגפן. הן יעדיפו להגיע לחנות סקס עם חברה, כדי להפיג מעט מהמתח. קחו בחשבון שגם בחירת לבכם הפוטנציאלית וגם חברתה הטובה ביותר תצטרכנה להשתכנע שאתם לא סוטים שעומדים לאונן עליהן, אז שמרו על שיחה קלילה, הומוריסטית ורוויה מודעות עצמית.

אל תפחדו לחשוף שאתם לא מבינים שום דבר במנועים מצופים סיליקון – המבוכה גורמת למבקרים רבים בחנויות סקס להעמיד פנים שהם מתייחסים לכל העניין בנונשלנטיות, וזה יותר מגוחך מלהביט על דולפין סגול ולנסות להבין מה עושים איתו. דווקא המבוכה הטבעית מקרבת וגורמת לכולנו להיראות יותר אנושיים – רושם שקשה מאוד ליצור בסיטואציות חברתיות אחרות.

קניות - אילוסטרציה. ShutterStock
בזכותך, את השופינג בחנות הזאת היא לא תשכח. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

תתחילו להמציא תירוצים

בואו נודה על האמת, קצת קשה להסביר למה גבר רווק שמחפש אהבה מבלה להנאתו בחנות לצעצועי מין.
אם הצלחתם לפתח שיחה עם לקוחה מסבירת פנים, אל תתפתו לומר שאתם "עוזרים לידידה לבחור צעצוע" או חלילה "מחפשים מתנה לאמא". במקום זאת, ספרו על החבר הטוב שבדיוק השתחרר/חזר מהודו/התארס ועל המסיבה שכל חבריו הבנים מארגנים לו. בנות נוטות להיות הרבה יותר סלחניות כלפי התנהגות גברית בהמית כשזו יוצאת לפועל בצוותא.

אם אתם באמת נואשים לכבוש את בחירת לבכם ולא תקיאו על עצמכם בעקבות ההמלצה הבאה (לא סביר), תמיסו אותה תכף ומיד כשתספרו על חבר הילדות שנפצע בתאונה ומאז לא נהנה מחיי מין תקינים. אתם, שמתחשבים בו, קונים לו מדי פעם צעצוע שיעשה את העבודה. בהזדמנות זו אני רוצה לציין שאני מסירה מעצמי את האחריות לדור שלם של נשים שיפלו בפח.

לסיכום, חנויות סקס הן מקום מפגש מצוין למציאת אהבה, וגם לשימור הלהט בין הסדינים, אבל בחייאת, אל תספרו לאמא איך נפגשתם.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
עשו טובה ואל תספרו להורים איך הכרתם. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully