וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים שעושות לו את זה

ירון רוולסצ'י

28.8.2012 / 8:01

רוצה לדעת אם את מטריפה אותו? קבלי את כל סוגי הבחורות שמדליקות גברים, החל מתאומות ועד דתיות

היה זה אייל גולן אשר אמר פעם: "אי אפשר לאכול כל יום אנטריקוט. מדי פעם צריך לטעום איזו פרוסה עם שוקולד". האמת, צודק. נכונה העובדה שהמגוון ה"קולינרי" הנשי הוא רחב, והנשים שסובבות אותנו מלאות בטעמים שונים.

זה מתחיל בימי בית הספר, כאשר עומדת מולך המורה ההיא, שבזמן שהיא מעבירה שיעור בצרפתית אתה חושב על כמה שאתה רוצה לחזק את לימודי הלשון, וממשיך בתקופת הצבא בה כל מש"קית ת"ש עם שרוך סגול ומכנס דקרון צמוד היא הפנטזיה האולטימטיבית שלך, וכל טוראית מעמידה אותך לדום בזמן שאתה מצחצח את הקנה של הנשק. ארצנו הקטנטונת אשר ידועה במגוון האנושי הבלתי נגמר שלה, היא גם קרקע פורייה שמעניקה לנו בכל יום את סוגי הנשים שגורמות לנו להפליג למחוזות הדמיון. לפניכם הנשים והבחורות שכל גבר שהעיף בהן מבט חטוף זכה בארוחה דמיונית שלמה:

תאומות: זו בטח אחת הפנטזיות הכי ותיקות בשוק וכמו בימי שלישי זהו מקרה קלאסי של "פעמיים כי טוב". תאר לעצמך את הבחורה המדהימה שעברה מולך אתמול ברחוב ועדיין וגורמת להורמונים שלך להשתולל כמו מבחנה מלאת זרעונים - עכשיו, דמיין אותה כפול שתיים. לקבל כל חלק מהגוף המרשים הזה בצורה כפולה: ארבע עיניים, ארבע ידיים וצמד פופיקים. אלה לא האיברים שדמיינת? זה בסדר, גם אנחנו לא.

דתיות/חרדיות: אתה נתקל בהן באוטובוס או בסופר, לבושות בקפידה מכף רגל ועד פאה - אבל אי שם בין חצאית הברך לגרב הקרסול נגלית לפתע חתיכת גוף לא מכוסה, ומספיקה אותה פיסת רגל או ברך כדי לגרום לך לדמיין מה מתחבא מתחת לכל קולקציית המשיח שהן לובשות. אולי זה האיסור להחליף איתן אפילו מבט או זה שאתה מודע לעניין שאת החנוכייה הזו הדליק רק גבר אחד. מה שבטוח זה שכל אלה מספיקים כדי לגרום לך לפנטז על שבירת הצום כשכיפה על ראשך, וציציות בדמיונך.

בומבמלות: פעם היו אלה פסטיבלי הבומבמלה והשנטיפי בהם יכולת למצוא את נערות הראסטות.. אותן בחורות שהיום מפרקות אדרנלין במסיבות טבע או סדנאות יוגה במדבר. משוחררות, טבעיות ומאמינות בחופש הדת, המין והגזע של צמח הקאנביס. ברוך הבא לעולם מלא ב"היי בנאטורל", כל כך נאטורל שאל תתפלא למצוא כמה שערות מתחת לבית השחי שלה. אבל היי! מה זה משנה? תראה איזה גמישות ופיסוק יש לה מהיוגה.

תאומות 2. ShutterStock
טובות השתיים, לא ככה? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

סלקטוריות: העוצמה, הביטחון והסמכותיות, אלו תכונות מספיק מחרמנות כדי לדמיין איך היית לוקח את הסלקטורית הזאת לסיבוב פרטי בו הכניסה לכל המתקנים היא חופשית. פנטזיה בה אתה נשלט והיא שולטת. אתה נכנס, והיא מאשרת.

מילפיות: מושג מעולם סרטי הנעורים האמריקאי - במילים אחרות: נשים בוגרות, אימהיות ושופעות. אין חכמה כבעלת ניסיון, ואין אחד שלא יסכים לנענע עריסה, לשים מוצץ ולחלץ גרפס מתינוק כלשהוא כשהוא יודע שבסוף יש לו שמץ של סיכוי עם האמא הכי יפה בגן.

כלות: הטייפקאסט הזה נכון רק למקרים בהם אין לך שום קשר ישיר לכלה או לחתן, בין אם אתה מוזמן לאירוע או סתם זוכה לראות כלה זרה ביום חופתה. יום החתונה הוא היום בו כל ברווזה הופכת לברבור וכל ברבור הופכת לבר (רפאלי). האיפור המוקפד, השיער הזקוף והביריות הדמיוניות שאתה בטוח שמסתתרות מתחת לשמלה המנופחת, גורמות לכל גבר לפנטז על ירח דבש. כלות תמיד נראות טוב, תמיד מטופחות ובדמיונך אתה רוצה להיות זה שייתן לה את מתנת הפרידה מחיי הרווקות - למרות שלטובת כולם, עדיף שתתרכז בבופה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כלה יפה. אסור להשתמש
נכון שהיית רוצה לשבור את הכוס בשבילה? צילום: אילוסטרציה/אסור להשתמש
  • עוד באותו נושא:
  • סינגלס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully