וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס ברוורס

מימס

22.8.2012 / 8:20

רוצה לדעת איך הוא במיטה? תבדקי את החנייה שלו. מסתבר שהאופן שבו הוא מחנה את המכונית יכול לעזור לך לגלות האם הוא יספק אותך או יאכזב בין הסדינים

לכל אישה יש את התאוריה שלה בנוגע לסימנים מקדימים המעידים על יכולותיו של גבר במיטה: איך הוא אוכל, איך הוא מתלבש, איך הוא רוקד, כמה פעמים ביום הוא מתקשר לאמא שלו והיד עוד נטויה.
תאוריה אחת מעולם לא אכזבה אותי לאורך השנים, והיא תולדה של סטריאוטיפ עצוב. למרות שאני נוהגת עם יד אחת על ההגה, לא יורדת מה-140 קמ"ש ובאופן כללי קצת ערסית כשזה מגיע לנהיגה – אני לא יודעת לחנות. נכות זו היא שהובילה אותי לבחון ביתר שימת לב חניות של גברים. מה שהתחיל בתור ניסיון אמיתי ללמוד מהם (לשווא, יש לציין) התפתח לכדי תיאוריה שלמה בנוגע להרגליהם המיניים.

כדי למנוע אכזבות וכשירות לציבור הנשים, הנני מציגה את עיקרי התיאוריה בתקווה שפעם הבאה שתצאו לדייט, תוכלו להבדיל בין קודש לחול כבר בשלב החנייה:

המתלבט
החלטתם לנסוע לקולנוע. נכנסתם לחניון תת קרקעי אדיר מימדים והוא ריק לחלוטין. במקום לחנות בקרבת המעליות, הדייט שלך נוהג בסיבובים ומתלבט איפה המקום הכי טוב, איפה לא יחסמו אותו, איפה היציאה, איפה לא ישרטו את האוטו ואיפה תאורת החניון מאירה עליו באור חיובי.
המתלבט נותן לחרדות שלו להשתלט עליו – גם במיטה. במקום להודות לאל הטוב שנשלחת אליו ואת מוכנה לשכב איתו, הוא יתעסק בטמפרטורה של המזגן, יכוון שעון מעורר, יכין לך גם משקה קר וגם משקה חם, יוודא שהוא לא מדגדג אותך בטעות ובסוף ישאל אם היה לך טוב. בקיצור, מתיש.

הזהיר
הזהיר לוקח את המשפט "ערנות מונעת אסון" רחוק מדי. לא בלבד שהוא יסרב להוריד את הרגל מדוושת הבלם לפני שחגרת את חגורת הבטיחות – הוא גם ידאג לגרום לך להתכווץ במושב בשעת חנייה.
ברגע שמצא מקום חנייה, הזהיר יכבה את הרדיו ויפתח את החלונות על מנת להיות קשוב לחלוטין לתנאי הדרך. הוא לא יסתפק בשימוש במראות הצד, אלא ישחרר את החגורה שלו, יפתח את דלת הנהג ויציץ החוצה כדי לוודא שהוא לא פוגע ברכב שלצידו. לסיום, יקפל את המראות ויזכיר לך לפתוח את הדלת בזהירות.
במיטה הזהיר יסרב לגעת בך לפני מקלחת ויזדעזע אם תתנגבי במגבת שלו בטעות. הוא לא באמת נהנה מהגוף הנשי (כי מי יודע איפה היית קודם...) ובמקרה הטוב תוכלי לצפות לסקס מכני וצונן.

המוגבל
המוגבל יודע לחנות רק ברוורס או רק במקביל – אבל לעולם לא בשתי הדרכים. כמו יתר בני ישראל, הוא למד נהיגה ושלט בשתי צורות החנייה, אבל עם הזמן התקבע על אחת והפך מוגבל-חנייתית.
בין אם הדייט שלך נרתע מחניונים במרכזי קניות או מחנייה בכביש צר – את יכולה להיות בטוחה שבמיטה הוא תמיד יעשה את אותו הדבר שנוח ונעים לו, לא משנה כמה תתעקשי לחדש.

זוג רגע לפני סקס. ShutterStock
המוגבל בחנייה ייצמד לתנוחה אחת ולא יזוז ממנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

הממהר
הממהר הוא טיפוס חמקמק. על פניו, הוא נראה כמו גבר נורמטיבי, אבל בשעת חנייה מתגלה הצד האפל שלו. בבת אחת, בלי שום התרעה מוקדמת, הוא שובר שמאלה ונכנס לחנייה פנויה במהירות שיא. עוד לפני שהספקת לתהות אם השארת את הדוד דולק, הממהר כבר איתר חנייה כמו טרף קל ולא הטריח את עצמו במאמצי החנייה הקונבנציונאליים – איתות והאטה. לא משנה אם הוא חונה על שתי חניות, אם הוא שרט את הרכב לידו או אם הוא חונה נגד כיוון התנועה – הממהר פשוט שמח שהוא מצא חנייה.
אותם עקרונות בעייתיים הם אלה שמנחים אותו במיטה. לא כל כך מעניין אותו אם גמרת, אם נהנית או אם בכלל דמיינת את האקס שלך – הממהר פשוט שמח לקיים יחסי מין וכל השאר לא ממש רלוונטי.

הקושר
הקושר קרוי כך משום שהוא קושר את הרכב הדו גלגלי שלו לעמוד או לברזלים לאחר חנייה. לקושר אין מכונית, אלא קטנוע, לכן הוא אינו מציע לאסוף אותך בדייט הראשון אלא מצפה שתפגשו בנקודה מוסכמת. אם אתם נפגשים בחורף – יתכן שיציע לך לחלוק מונית.
הקושר עלול להפתיע במיטה ולהיות פרטנר מסעיר. הבעיה מתחילה כשאת מבינה שאת צריכה לחזור הביתה בכוחות עצמך או להסתכן בעלייה על קטנוע מיניאטורי עם קסדת חצי.

הסקסי
אולי הוא לא הכי חתיך, אולי הוא לא בדרך להיות טייקון ואולי הוא אפילו יורק כשהוא מדבר, אבל כשזה מגיע לחניות – אין איש שיכול לו. החונה הסקסי לא נלחץ, מקלל או מצחקק בעצבנות. מקומות חנייה לחוצים לא מרתיעים אותו והוא מצליח להיכנס אליהם עם קצת תושייה וסבלנות. במגע קל של ההגה, הרכב כולו מתמסר לו והוא חונה בין הקווים כבר בניסיון הראשון. כשהוא מרים את בלם היד, הוא מחייך אלייך בזווית הפה.
ואיך הוא במיטה? מיד כשתתקלי בחונה סקסי – תדעי. הכישורים המרחביים שלו יתפסו אותך כרעם ביום בהיר, ואז תדעי שמחכה לך פינוק אמיתי במיטה שלו. הסקסי יודע איך לעשות את העבודה, לא מפחד מהתנסויות חדשות ושומר כמה הפתעות בשרוול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
את לא מאמינה! היה לי סקס עם "הקושר"! צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully