וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה כבר ביקשתי? יהלומים?

מימס

1.8.2012 / 8:25

ט"ו באב הגיע ואתה מתלבט מה לקנות לבת הזוג? כדי שלא תמצא את עצמך לבד, הנה כל המתנות שאסור לך לתת לה

"אז מה אם קנית לי, אז מה?" שרה לה מרגול, ובכך מסכמת את מה שכל בחורה יודעת: זה לא מספיק לקנות מתנה, צריך שהיא תהיה מוצלחת.

ט"ו באב מהווה הזדמנות מצוינת להראות לחצי השני שלך כמה אתה אוהב ומעריך אותה עם מתנה מקורית ומתחשבת, אבל חכה רגע לפני שאתה שולף את האשראי. כדי שלא תמצא את עצמך נטול בת זוג בצאת החג, להלן רשימה של 5 המתנות הגרועות ביותר שאפשר לקנות לאישה. אל תגיד שלא הזהרנו אותך.

צעצוע מין
בין אם צעדת בראש מורם אל חנות או שרדת שוטטות בקטלוג אינטרנטי מלא דילדואים צבעוניים – כל הכבוד על התעוזה והפתיחות. למרות זאת, אנחנו צריכים להסתכל לדגדגן בעיניים: צעצועי מין הם רעיון גרוע למתנה. לא משנה כמה אתה מכיר את גופה של הפרטנרית שלך, כנראה תתקשה לקלוע בול למכשיר החשמלי עליו היא מפנטזת (כשאתה במילואים, כמובן...), וכל צעצוע שתציג לפניה יגרום לה לתהות אם אתה מנסה לרמוז לה משהו ("הוא הביא לי פרפר... הוא רוצה להיפרד ממני!").

טיול טרקטורונים
ב"טיול טרקטורונים" אני בעצם מתכוונת למתנה שהיא יותר בשבילך מאשר בשבילה. יופי שהיתה הנחה קבוצתית ותמיד רצית לקרוע את מדבר יהודה על טרקטורון, אבל בדיוק בשביל זה יש חברים שתקועים בסרט על השירות הצבאי שלהם, אז ארוז אותם ורכבו יחד אל האופק.
אל תבינו אותי לא נכון – כל בחורה תשתף פעולה עם יום כיף בקיר הטיפוס פעם או פעמיים בחייה, אבל מכאן ועד מחויבות רגשית לחלום שלך להיות ברוס וויליס, היד עוד נטויה.

צעצוע מין. ShutterStock
אם אתה לא רוצה שהיא תחליף אותך בצעצוע מין, אל תקנה לה אחד כזה. כן, גם אם הוא ורוד. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

כרית, נר או שעון דקורטיבי
יש בחורים שמשוכנעים שבחירת מתנה היא עסק פשוט. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס ל"הפנינג" הקרוב, לשים יד על פריט קרמי מעוטר בלבבות ולחייך למוכרת כדי שתעטוף יפה. אלא אם אתה יוצא עם תלמידה בחטיבת הביניים, אין לזה שום הצדקה. אנחנו לא צריכות כרית עם תמונה משותפת מודפסת עליה, לא רוצות עוד נר ריחני מעוטר בצדפים ובטח לא מתרשמות ממעמד לעפרונות.

חיית מחמד
זה רעיון מאוד רומנטי והוא תמיד נראה טוב בסרטים – גבר עומד בפתח הדלת עם סלסלה ובה גור כלבים פוטוגני, שמאבד עצמו לדעת מרוב שבא לו ללקק למישהו את האף. כן, גבר מושלם הוא כזה שלא מפחד ממחויבות. כלומר, כזה שלא מפחד להפיל עלייך מחויבות.
בין אם חשבת שגור כלבים יגשים את פנטזיות הילדות שלה או רצית להפתיע עם דג קרב סמלי, חיית מחמד היא רעיון גרוע למתנה. אם משהו בכימיה לא מסתדר – בחירת לבך עלולה להמית את מתנת האהבה שלך.

סיר אידוי, מגהץ או שואב אבק
לכל בחורה יש לפחות פריט חלומי אחד שהיא היתה שמחה לקבל – מעבד מזון יוקרתי, שואב אבק עם שמונה מצבי פעולה או מגהץ שוויצרי שפועל על סוללות. למרות זאת, ט"ו באב הוא לא ההזדמנות הנכונה לפנק אותה עם עזר משוכלל לבית. הרי אין כמו המשפט "אישה, לכי למטבח" כדי לומר לה בדיוק כמה אתה אוהב אותה.
לרובנו אין בעיה עקרונית עם בישול, כביסה או ניקיון – אנחנו פשוט לא רוצות שתזכירו לנו את זה.
קנה לה את סיר האידוי מהחלומות בסתם יום חול והיא תעריך אותך מאוד. קנה לה אותו בט"ו באב ותמצא את עצמך אוכל חול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותק, מגהץ תקנה לאמא שלך. צילום: אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully