וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת רווקים

כרמי צדוק

8.8.2012 / 8:30

אתם נמצאים לבד ואין לכם אהבה? מעולה! קבלו את כל הסיבות למה כדאי להיות רווק

סינגלס יקרים, הגיע הזמן להפסיק להתמרמר על היותכם רווקים, כי למעשה אתם הגזע העליון. יש לכם פריבילגיות שאין לאנשים שנמצאים בזוגיות ובטח שלא לאנשים נשואים.
חיי הרווקות הם פשוט גן שעשועים אחד גדול: חופש מפה ועד הודעה חדשה, מסיבות, סקס, אלכוהול והרבה אפשרויות אשר חסומות בפני התפוסים והתפוסות למיניהם. לפניכם 10 יתרונות שיש רק לרווקים ורווקות:

להתחיל עם כל מה שזז- יש אמנם גם תפוסים שעושים זאת (ראו ערך "בגידה"), אך לכם יש את הלגיטימציה להתפרפר עם מי שאתם רוצים ובלי מחויבויות. אתם יכולים לבלות יום אחד עם הבחורה בפאב, יום אחר עם החתיך של הפקולטה ובסופ"ש עם הקופאית מהסופר מתחת לבית.

דו"ח- לא מדובר בדו"ח הקבוע שאתם מקבלים מהפקח השכונתי, אלא דין וחשבון אותו כל אדם הנמצא במערכת יחסים מכיר: אותו דיווח בו עליכם לפרט באופן שוטף לבני הזוג על מעלליכם, לאן הלכתם, מה עשיתם ואת מי עשיתם. הרווק המצוי לא צריך לספר לאף אחד מה הוא עושה, עם מי הוא בילה, מה הוא אכל ועם מי הוא דיבר.

באלגן- אתם אדון לעצמכם, משמע, אפשר לחיות בתוהו ובוהו ללא כל שאגות וכעסים מצד אדם נוסף. מרבית בנות המין היפה לא יאפשרו לכם להשאיר את הנעליים בסלון, לערבב את הכביסה הלבנה והצבעונית ולהשאיר את הבירות הריקות בכיור. עבור סינגלים, מילים כמו "סדר" ו"ניקיון" הן בגדר המלצה בלבד.

אילוסטרציה. ShutterStock
מי אמר שלישייה ולא קיבל? צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

זמן לעצמכם- לפנויים יש שפע זמן פנוי לעצמם ולתחביבים שהתפוסים לרוב מזניחים. במקום להעביר את הזמן החופשי שלכם בביצוע המטלות שבני הזוג ביקשו מכם, אתם יכולים פשוט להיפגש עם חברים, ללכת למשחק כדורגל או לשבת ערומים ולגרבץ מול סאות' פארק.

ספונטניות- בא לכם לצאת לחופשה בתאילנד? שום דבר לא מונע מכם לעשות זאת. אין לכם אף מחויבויות, מה שאומר שאתם יכולים בכל רגע נתון לקחת את עצמכם ולהיזרק במשך חודשים ארוכים באיזה אי נידח במזרח הרחוק. רק אל תשכחו שאמנם אין לכם אישה על הראש אבל יש לכם בוס, שלא ממש יאהב שתטוסו לקופיפי בלי לבקש ימי חופש.

קריירה- אנשים שנמצאים בזוגיות נתקלים לעיתים בקושי בכל הקשור לחיי הקריירה. כשאין מחויבויות, אתם יכולים לתעל את כל האנרגיות שלכם לטובת מטרה אחת מסוימת, במקרה הזה קידום בעבודה, מציאת תפקיד שאתם אוהבים, שדרוג השכר ועוד. לעיתים יותר קל לדבוק במטרה ולהיות טוטאליים כאשר אין את בני הזוג שנושפים לכם בעורף ומחכים שתורידו את הזבל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילוסטרציה. Vadym Drobot, ShutterStock
סוף סוף את יכולה להשתזף בים ולהפסיק לדאוג לו לארוחת ערב. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock, Vadym Drobot

חיי לילה- לעשות סקס בשירותים? לרקוד על הבר? לערבב מלא משקאות מדי לילה? ברור! כל אלה הם בונוסים נוספים ומעוררי קנאה, שלרוב התפוסים נאלצים לוותר עליהם. אתם יכולים לחרוש כל מועדון או פאב בעיר, לנסות דברים חדשים, ובקיצור ליהנות מחופש בחירה מוחלט של מקומות הבילוי שלכם מבלי שבני הזוג יתקשרו לנזוף בכם על כך שהם מחכים לכם ערים במיטה.

כסף- לרווקים יש יותר כסף, נקודה. אתם לא צריכים לשלם "מזונות זוגיות" כמו מסעדות, בתי קפה, סרט, שופינג, חופשות ומתנות. במקום שמדי חודש תצאו עם חור רציני בכיס, אתם נהנים מפלוס גדול וידידותי בעו"ש (או קטן, תלוי עד כמה אתם מפנקים את עצמכם).

שקט נפשי- מערכות יחסים כוללות גם רגשות מבאסים לאללה כמו סטרס, רכושנות, קנאה, כעס ועוד מלא כאב ראש. בשביל מה אתם צריכים את השיט הזה? חיי הרווקות מזמנים את ההפך המוחלט, ומביאים איתם רגשות חיובים כמו סיפוק עצמי, עצמאות, הצלחה, הגשמה עצמית ורוגע.

משפחה- יש בני זוג שלא מסתדרים עם המשפחה, כאלה שלא יכולים לסבול את האמא הפולנייה שלכם ואת האבא השתלטן. במקום שתריבו למי הולכים הפעם לארוחת שישי, כל זה נחסך מכם. לא עוד ביקורות מאמא "הוא פרזיט, אפילו את הצלחת שלו הוא לא הוריד", או חקירות שב"כ ממושכות על ידי דודה ציונה.

אילוסטרציה. ShutterStock
אז בואי ונשתה לחיי הרווקות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully