וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך פגשתי את אמא

ירון רוולסצ'י

8.8.2012 / 8:00

אתה עומד לפגוש את המשפחה שלה? כך תגרום להם לאהוב אותך כמו בן, ושלא יסלקו אותך מהבית עוד לפני הקינוח

אתם כבר למעלה משלושה חודשים יחד, האופק הזוגי שלכם נראה רציני ובחלומות הורודים שלה היא כבר מצליחה לדמיין את האחיינים הקטנים שלך מפזרים עלי כותרת בזמן שאתם צועדים יחד אל חופת חייכם. אצלך המצב דומה, אולי פחות לבן, אבל גם אתה מרגיש סוף סוף שיש לך משהו רציני ביד, זוגיות שגורמת ללב שלך לפעום בקצב אחיד - די לסטוצים, מספיק עם החיפושים, יש לכם אהבה והיא תנצח.

אם בכל זאת נאלץ להשוות את הזוגיות לספורט כלשהו, כנראה שנבחר במרוץ משוכות. האהבה מרחפת מעל אבל יש כמה שלבים שצריך לעבור ככל שהמרוץ הזה מתקדם - אנחנו מדברים כמובן, על המשפחה שלה. כולנו מכירים את הרגע בו מגיעה ההזמנה לארוחת הערב הראשונה או במקרה הכי קיצוני לסופ"ש משפחתי באילת כשאתה אפילו עוד לא יודע איך קוראים לסבתא שלה. מה עושים? איך מתנהלים? כיצד להתנהג מולם? בואו נעשה קצת סדר משפחתי.

אמא: אם נניח שמשפחה זו מדינה אז מולך עומדת הנשיאה. על פיה יישק דבר ואת לחייה כדאי שתנשק כבר בשלב השלום הראשוני, דבר שישבור מעט את הקרח ויעיד על היותך אדם חם (במידה) ולבבי. מחסנית המחמאות שלך אמורה להתרוקן בחצי בעומדך מול אם הבית: החל מכמה שהבת היפה שלה דומה לה דרך כמה הבית מעוצב בטוב טעם והכי חשוב: דווח לה מיידית כמה סלט החצילים שלה הרבה יותר טעים מזה שסבתא שלך עושה. לא אוהב חצילים? תתמודד. אחרי הכל אמא היא אשה ככל הנשים ואין דבר כובש יותר מאשר שרשרת מחמאות לצד חיוך ביישני.

אבא: לקבלת ראש הממשלה, בן הזוג יימתח להקשב- סדר את החולצה, שים קרם לחות בשיער ותשתדל להיראות הכי רציני שאפשר. אתה עומד מול האבא שאתה והילדה הקטנה שלו "משחקים דוקים" יחד. אתה הפחד שתמיד היה לו, הסיוטים שלו מאז שהוא עמד מול אבא של אשתו (נשיאת המדינה). נקודת הפתיחה שלך גם ככה לא משהו אז תעשה כל שביכולתך להראות את רמת הרצינות כלפיי הבת שלו ורמת הרצינות לגבי אורחות חייך: לא שותה, לא מעשן, כן קורא "גלובס". זו המשוכה הקשה ביותר - נצל את הידע שיש לך בכלכלה, ספורט, עניבות ודיבלים. אתה אולי גבר, גבר אבל הוא יותר – אל תשכח את זה.

אילוסטרציה. ShutterStock
תביא לאמא שלה פרחים ותתנהג אליה בכבוד השמור למלכה אליזבת השנייה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

האחים והאחיות: לכאורה זה השלב הפשוט ביותר, שום דבר שכמה ממתקים ובובה של 'באקוגן' לא יכולים לסדר, אבל זה תקף במקרה של אחים/אחיות צעירים. אם נפלת על אחים בוגרים, המצב קשה יותר אך לא נורא, הם קרובים לגיל שלך יותר מהאבא ולכן נושאי השיחה שלכם יכולים להיות דומים. חשוב שתראה גם כאן כמה אתה רציני כלפי אחותם ואל תדבר איתם על בחורות (חוץ מעל אמא שלהם וכמה סלט החצילים שלה מעולה). במקרה של אחיות בוגרות הבעיה היחידה שלך זה אם הן נראות טוב יותר מאחותן. תאמין לנו, יהיה לך ממש קשה לישון אצלה כשבחדר ליד ישנו דגם משופר של הבחורה שאתה כרגע מחבק כפיות.

סבא וסבתא: רוב הסיכויים שלא תיתקל בהם במפגש הראשון - וחבל שכך. אם אתה לא אסיר נמלט או מובטל מוזנח זה צפוי להיות המפגש הידידותי ביותר. אחד הדברים שההורים של ההורים הכי אוהבים זה כשהנכדה שלהם מספרת שהיא בזוגיות. הם ימלאו לך את הכיס בסוכריות או יעניקו לכם ללא תמורה את הדירה שהם משכירים ברמת גן. חשובה פה סבלנות והקשבה - סיפורי מלחמה, סיפורי עלייה או סתם סיפורים שפג תוקפם, הכל הולך אבל כדאי שתשב ותקשיב. גם ככה הסיכוי שהם יירדמו לפנייך הוא גבוה מאוד. אחרי שתגרום למשפחה שלה לרצות לאמץ אותך כאילו היית ילד יתום מקמבודיה, כל שעליך לדאוג לו זה שהמשפחה שלך תאהב אותה. בהצלחה, גבר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילוסטרציה. ShutterStock
אם הסכינים מונחים יפה על השולחן ולא נזרקים עליך באוויר, תדע שהצלחת במשימה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully