וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום, חבר

חגית גינזבורג

31.7.2012 / 8:37

החלטת לחתוך את הקשר? רוצה שהאקס שלך ישנא אותך לנצח? הנה כל הדרכים הכי מטומטמות להיפרד מבן הזוג

זו אף פעם לא סיטואציה נעימה: את יודעת שזה נגמר, את מרגישה שאת לא מסוגלת יותר לראות אותו, שלא לומר לדבר איתו, אבל את מושכת את היחסים ביניכם עוד יום ועוד שבוע – פשוט כי את לא יודעת איך לסיים את זה יפה, או לא מסוגלת להביט לו בעיניים כשתאמרי לו שזה הסוף. ואז, במקום להתנהג כמו אישה בוגרת, האינפנטיליות והפחדנות משתלטות עלייך, ואת חותכת את זה בדרך מכוערת, כזו שתגרום לך לשנוא אותך לנצח. אבל כל כך נמאס לך, וכל כך מרחת את העסק הזה עד קצה גבול היכולת, שלא באמת אכפת לך יותר. זה חבל, כי ביום מן הימים את כנראה תתחרטי על העובדה שנפרדת מהחבר שלך בדרך מטופשת. עד שזה יקרה, הנה כל הדרכים האפשריות לעשות את זה.

לשלוח סמס: הדרך הקלה, המהירה וכנראה המכאיבה ביותר. פעם היו עושים את זה עם פתק על המקרר. היום, בחסות הטכנולוגיה, מעבירים מסר דיגיטלי ישירות לסמארטפון שלו, והוא כנראה ינצור אותו לנצח, רק כדי להזכיר לעצמו כמה את כלבה. אנחנו מבינים שזה נראה לך זמין ופשוט, לסמס לו משהו בסגנון "מצטערת, אבל זה לא יעבוד בינינו", אבל זה קר ואכזרי, גם אם את יוצאת עם הבחור בסך הכל שבוע, ואנחנו בטוחים שלא היית רוצה להיות זו שמקבלת סמס כזה. וכן, זה נכון גם לגבי שליחת מייל, הודעה בפייסבוק או פקס.

לשנות סטטוס בפייסבוק: אנחנו לא מדברים על כך שתשלחי לו הודעה שם, אלא על שינוי הסטטוס הזוגי שלך מ"במערכת יחסים" ל"סינגל", ולקוות שהוא יבין את הרמז ויתחפף. מדובר גם בסוג של השפלה פומבית בשבילו, כי כל החברים שלך ושלו יחזו באקט הווירטואלי הזה ומה שאמור להיות ביניכם בלבד, הפך כעת לנחלת הכלל. חסר רק שהחברים הבנים שלך יגיבו להם בצהלות שמחה ולייקים, ובכלל הרגת את הבחור.

לבקש ממישהו להגיד לו: אם יש לכם חברים משותפים, עלול לעלות במוחך הרעיון לבקש מאחד מהם לדבר איתו במקומך ולרמוז לו בעדינות. אלא אם כן את בת 11, אנחנו מציעים לך בחום להימנע מהאפשרות הזו. היא לא רק תגרום לך להיראות מטופשת להחריד, אלא גם תגרור לתוך העסק חברים חיצוניים שלא חטאו בדבר. וכנראה גם הם ישנאו אותך אחר כך.

אילוסטרציה אישה מחזיקה טלפון פלאפון סלולרי נייד. ShutterStock
תוסיפי לסמס הפרידה סמיילי ובכלל תצאי כלבה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

להיעלם לו: עוד אפשרות אינפנטילית למדי, שכנראה נראית הקוסמת מכולן לכל בחורה שמשתוקקת להיפטר מבחור כלשהו (בדרך כלל מישהו שאיתו יצאה לדייט או שניים, לא יותר). הרי מה יכול להיות פשוט יותר? להעיף אותו מרשימת החברים בפייסבוק, לסנן את השיחות שלו, להתעלם מהסמסים שלו ולהמתין שיתפוגג. אבל זה רק נראה נוח – למעשה, זו התעללות לשמה.

להשתמש בקלישאות: אם כבר החלטת להתגבר על הפחדנות ובכל זאת לקחת אותו לשיחת "יחסינו לאן", הדבר הכי נורא שאת יכולה לעשות במקרה כזה הוא לשלוף לו את הקלישאות השחוקות של שיחות הפרידה. משפטים בסגנון "אני רוצה להתרכז בעצמי", "זה לא אתה, זה אני" ו"אתה בחור מקסים, אבל אני בשלב בחיים שבו אני לא מחפשת זוגיות" רק יגרמו לו להתפתל מעלבון עוד יותר. או שתהיי כנה, או שתשתקי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
זה לא אתה, זה אני... והשכן ההורס שלך ממול. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully