וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבוגרים בלבד

ירון רוולסצ'י

29.7.2012 / 14:09

הולכים לאיבוד בעולם הפורנו? אספנו עבורכם את כל הז'אנרים הקיימים בתעשייה, מקלטות תוצרת בית ועד סרטוני סקס בניחוח וינטג'

שנה אחר שנה סקרי האינטרנט מדווחים שהמילה הכי פופולארית במנועי החיפוש היא: Sex, תוצאה שהיא הכל חוץ ממפתיעה. עולם הפורנו ברשת הוא בלתי מוגבל ולפעמים נראה כמו שילוב של מסיבת פורים עם מועדון סאדו-מאזו בברלין - אנשים שמצלמים את עצמם בבית, ניתוחים שיגרמו לד"ר קליין לתלות את האזמל, מצעדי גאווה ללא צעידות ואינסוף פנטזיות שיכולות להתגשם רק דרך מסך המחשב. כדי שלא תתבלבלו וכדי שתחסכו לעצמכם זמן בחיפוש אחר סוג הסרטים שתפור למידותיכם (במקרה הזה הרי הגודל לא ממש קובע), מובאים לכם הז'אנרים הבולטים בתחום שהוא הכי 'אוף דה רקורד' אבל לא מפסיקים להישבר בו שיאים חדשים:

Homemade או 'עשה זאת בעצמך': עולם הריאליטי הוא המנצח הגדול של המסך הקטן, ומקומו לא נפקד גם מעולם כחולי הסרטים - זוגות משועממים, קלטות גנובות, או סתם חברה שהחליטה לפנק את החבר מעבר לים והתבלבלה בכתובת. יש משהו מעורר במיוחד בבת של השכן כשהחבר שלה מחליט להעמיד מצלמה מול גוף טבעי לחלוטין. הדשא של השכן לא חייב להיות ירוק יותר אבל יש בו משהו מחרמן בצורה בלתי מוסברת.

Vintage או 'בטעם של פעם': כמו באופנה או עיצוב הבית, 1980 זה ה-2012 החדש. תרבות הוינטאג' היא הדבר הכי נכון לאימוץ בימים אלה וגם בפורנו כל אחד יכול למצוא בו את מבוקשו. אם בתספורת פארה פוסט חשקה נפשך או הגעגוע לימים של RTL עולה בך מדי פעם, זהו כדור הדיסקו האולטימטיבי בשבילך ובשביל כל היפסטר חרמן עם פוסטר של מדונה על הקיר או מעריצת 'אייס אוף בייס' מתוסכלת.

Latin או 'ריבת חלב': בטיול הגדול לדרום אמריקה תמיד שאלת את עצמך "איפה במדינות כמו בוליביה ופרו מתחבאות הבחורות השוות באמת?" אז התשובה מסתתרת כנראה בז'אנר הזה. לא סתם אומרים שהבשר הדרום אמריקאי הוא המשובח ביותר. עור בצבע קקאו, שיער שחור כפחם וישבן בלתי רגיל שיכול לשמש כטרמפולינה לעת מצוא. ג'ניפר לופז וואנאביז ומעריצות של חוליו איגלסיאס לא טועות.

אילוסטרציה סנו ניקיון עוזרת בית מנקה יפה סקסית. ShutterStock
היכונו לצפות בעקרות בית נואשות ולוהטות. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

Gay או 'גייז': כשזה מגיע לקטגוריה הזו נראה שאלה החבר'ה שלקחו את האמרה 'מצא מין את מינו' בצורה הרצינית ביותר. מיועד במיוחד לחובבי הז'אנר או לסקרנים שרוצים לדעת מה שהם מתביישים לשאול. מקום מושבם הוירטואלי של כל אותם גברים שהיית רוצה להביא הביתה לאמא אבל הם העדיפו את אחיך הגדול.

Lesbians או 'המין החזק': ראה ז'אנר קודם רק עם מספר צפיות משולש. אולי האגף הכי מצליח בתחום, עם התעניינות רבתית של כולם, נשים וגברים. המין היפה הופך למין החזק במפגשים מתוכננים עם איברים מפלסטיק - כי אין בעולם אהבה כמו אהבה של אמא (לאמא אחרת).

Shemale או 'זה לא גברת, זה אדון': אולי האופציה הכי צבעונית ברשימה כשקהל היעד שלה לא כל כך ברור. זוכרים את ה'ליידי בויז' מתאילנד? אז הם החליטו לקחת מצלמה, לצרף חבר או חברה (לפעמים גם את כל החבר'ה) ויצאו ל'מחנה טייץ' שקשה לדעת בו מי נגד מי אבל נראה שכולם מנצחים בסוף. חגיגת יצרים מבית היוצר של האו"ם - כולם שווים, כולם בפנים.

Erotic או 'לאט ולא עצבני': בסופו של דבר מה שכולנו באמת מחפשים זו אהבה, כזו שתבוא עם רכות והבנה, עם ביריות וקצף אמבט. ז'אנר שהוא כולו מסיבת אירוסין אחת גדולה עם סרטי בנות וחזיות תחרה. הכל עובד לאט יותר, חקר הגוף והמשחק המקדים מקבלים זמן מסך ראוי והמהלכים הבאמת מעניינים במשחק הגולף הזה מתרחשים לפני שהכדור מתגלגל אל החור. הפנטזיה של כל בחורה עם שמלת כלה וכל גבר עם שטיח ואח בוער בסלון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אילוסטרציה. ShutterStock
יש גם פורנו שמיועד לבנות הרומנטיות שביננו. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully