וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואישה כמו חור בראש

24.7.2012 / 11:58

לא מפסיקות לחפור, לא מסוגלות להחליט ומציקות בשאלות מטופשות. דודי כספי עם כל הדברים הכי מעצבנים בבחורות

בנות יקרות, אתן עומדות לקרוא מסמך שיזעזע את עולמכן. לא יהיה לכן קל לקרוא את הדברים הבאים, ואני כבר צופה קבלת מכתבי נאצה מנשים עצבניות (זה לא אני! העורכת שלי הכריחה אותי לכתוב את הכל!). כדי להגן על חיי, אני מוכרח לציין, שלמרות כל מה שתקראו, אני מעריך ומעריץ נשים באשר הן. ואחרי כל ההכנה מראש לקראת יום הדין ותגובת הנגד הארטילרית, הנה עשרת הדברים הכי מעצבנים בבחורות:

1.מבלי להשחיל בדיחה על כושר נהיגה, לעתים אתן נעות במעגלים מבלי להגיע לעניין או לקבל את העבודה שיכול להיות שאין שם דבר. הרבה פעמים אתן חוקרות, מעקמות פרצוף ומעל הכל חושדות בדברים אצלנו, שעבורכן אולי לא ברורים אבל אותנו מעצבנים. תנו קרדיט, תנו אמון אבל יותר מזה תנו קצת שקט.

2. גם אנחנו לא אוהבים לצפות איתכן באופרות סבון ובדרמות יומיות, אז זה לגמרי מובן שאתן לא אוהבות לצפות איתנו במשחק של בית"ר. אבל לעיתים כשאתן כן מחליטות לשבת איתנו מול משחק כדורגל, אתן מתקילות בשאלות לא קשורות כמו "מה כדאי ללבוש לחתונה של סתוית" או "למה אמא שלך לא אוהבת את החמין שלי?" רבאק, זה מפריע. לכו לגוגל לפחות עד שהשופט ישרוק לסיום המשחק.

3.מריה הייתה אחת וגם היא התעברה איכשהו. אם תעמידו פנים שאתן ילדות טובות וקדושות מעונות, תלגלגו על בנות אחרות בסיפורים על היותן שרמוטות ותחזרו על המנטרה "אני בחיים לא הייתי עושה דבר כזה", יירד לנו מהר ממכן. דווקא הדברים שהופכים אתכן לפחות ממושלמות הם אלה שיוציאו אתכן אמיתיות ונחשקות.

4.רזיתי? אדום זה הצבע שלי? זה לא עושה אותי זקנה? אתן יכולות להמשיך לנצח בשאלות על המראה החיצוני שלכן שלעתים משתלטות על ערב בילוי שלם. השאלות האלו לא תורמות בכלום וסתם מוציאות אתכן חסרות ביטחון. הוצאתן אותנו לבלות, תחגגו ואל תתייפחו.

5.לא מעט מכן גם נהנות להזמין את עצמכן למרחב הפיזי שלנו, לומר לנו בדיוק באיזה מינון להתגלח, איזה אפטר שייב יחמיא לבושם שלכן ולמה סקיני ישב על הגזרה שלנו ולא יגזול מהגבריות במעט. אלו שמסכימים הם כאלו שממילא לא אכפת להם, אבל ישנם כאלה שישליכו אתכן מיד החוצה, יחד עם האפטר שייב בריח קוקוס.

אילוסטרציה. ShutterStock
חלאס עם השאלות המעיקות. אנחנו לא גוגל. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

6.סטריאוטיפים כבודם במקומם מונח: אתן באמת חולות על שופינג. לסרוק כל חלון ראווה, להשוות בין הנחות בחנויות שונות ולמדוד עד אין קץ. אנחנו בדרך כלל סבלי השקיות בפנטזיות הקניות שלכן. בשם הגברים כולם – הניחי לנו!

7.לעתים הדרך אל ליבכן היא שדה מוקשים קטלני. כל מה שנאמר יסבך אותנו בפרשנות מסועפת ומה שנשכח להגיד ירדוף אותנו לכל החיים. כשאתן גורמת לנו ללכת על ביצים, איך תצפו שגבר ממוצע יתפקד אחר כך?

8.אתן רכלניות בצורה מפחידה, במיוחד כשזה נוגע לנשים אחרות. כל אחת וההנאה שלה, אבל רצוי שתפסיקו עם המנהג הזה בנוכחות גברים, כיוון שאותנו לא מעניין מה אתן חושבות על נשים ובטח שלא על גברים אחרים.

9.מהצד השני יש את אלו שלא יכולות בלי החברה הכי טובה ואנחנו צריכים לקבל אותה כעסקת חבילה. בין אם SMSים לפני ואחרי סקס, דיווח של כל פרט בחיים ובכלל שיתוף יתר על המידה בכל מה שלא בהכרח קשור אליה. אל תלכי עם החברה באש ובמים כשהגבר שלך נרמס על הדרך.

10.מה את רוצה? לא, באמת – מה את רוצה? חוסר החלטיות היא אולי המגרעה שהכי יכולה להטריף, זה עוד לפני שנכנסו לכל השיקולים הלא מעניינים שאת מכניסה למשוואה. אם את מעדיפה שבאופן גורף ניקח את המושכות זה אופציה, אבל תחליטי כבר!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אילוסטרציה. ShutterStock
איזה פלוץ עשיתי! שיואו אני חייבת לעדכן את דנה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully